Gå til innhold

Han har hatt sex med menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg holder på med nå,slapp litt av en bombe her om kvelden. Vi kom til å prate om sex og sånn. Han forteller meg at han har hatt sex med menn,flere ganger enn en. Jeg må si jeg ble veldig paff og visste ikke hva jeg skulle si. Han fortsatte med å si at det var bare for morro skyld og ikke noe mer. Han er ikke homofil sier han og kunne ikke tenkt seg å være sammen med en mann feks. Men nå er jeg veldig skeptisk,jeg har absolutt ikke noe å si på hvem folk generelt deler seng med,jeg syns det er opp til hver enkelt,men når det er en potensiell kjæreste liksom. Skal vi være sammen skal vi være monogame det er vi enige om,men det som bekymrer meg er om jeg er nok for han? Eller kommer han til å lengte etter andre,og da spesielt menn senere? Jeg vil jo at han skal være lykkelig. Noen som har vært borti det samme?

Anonymous poster hash: 4874e...de9

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe forskjellig fra å ha venninnesex vel?

Anonymous poster hash: 34c76...87e
  • Liker 3
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Vist han har hat sex med menn så er han kanskje ikke homo men han er bifil

jeg bryr meg ikke om de sier at de er heterofile. Heterofile har ikke sex med noen av samme kjønn.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Og så? Han tenner på menn i tillegg til damer. Jeg ser ikke problemet?

Anonymous poster hash: e8286...8b1
AnonymBruker
Skrevet

Vist han har hat sex med menn så er han kanskje ikke homo men han er bifil

jeg bryr meg ikke om de sier at de er heterofile. Heterofile har ikke sex med noen av samme kjønn.

Terminologien som brukes er vel heterofil for dem som kun forelsker seg motsatt kjønn.

Og heteroseksuell hvis du kun har sex med motsatt kjønn.

Går fint an å være biseksuell og heterofil. Er i alle fall svært mange som identifiserer seg med det

• Liker 9
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Terminologien som brukes er vel heterofil for dem som kun forelsker seg motsatt kjønn.

Og heteroseksuell hvis du kun har sex med motsatt kjønn.

Går fint an å være biseksuell og heterofil. Er i alle fall svært mange som identifiserer seg med det

Fortset og tro det du

• Liker 6
Skrevet

Ikke for å være frekk eller noe, men jeg personlig hadde ikke klart å hatt sex med en person jeg visste hadde hatt tissefanten sin inne i en mannerumpe. Mulig jeg er sær eller noe, men den tanken hadde bare vært så utrolig avtennende for meg.

Jeg må bare poengtere at jeg ikke har noe i mot homofile menn.

• Liker 16
Skrevet

En mann kan ha 'nok' med en dame med store pupper selv om han i utgangspunktet kan tenne på damer med både store og små, nok med en blondine selv om han potensielt også kan falle for brunetter, og nok med en dame selv om han kan tenne på begge kjønn.

• Liker 16
Skrevet

Ikke for å være frekk eller noe, men jeg personlig hadde ikke klart å hatt sex med en person jeg visste hadde hatt tissefanten sin inne i en mannerumpe. Mulig jeg er sær eller noe, men den tanken hadde bare vært så utrolig avtennende for meg.

Samme her. Pluss at sjansen for å bli smittet med HIV da er større.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, har hatt sex med menn, men har aldri puttet den opp i noen annen mann. Fortsatt turn off?

Anonymous poster hash: 7c820...fc2
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Her florerer fordommer og antagelser som agurker i et drivhus ser jeg....

Signere Catherine88 med +1

Nok en gang kloke ord fra den kvinnen.

En mann kan ha 'nok' med en dame med store pupper selv om han i utgangspunktet kan tenne på damer med både store og små, nok med en blondine selv om han potensielt også kan falle for brunetter, og nok med en dame selv om han kan tenne på begge kjønn.

• Liker 5
Skrevet

Beklager, men jeg ser ikke problemet.

Han kan være biseksuell, og kan tenne seksuelt på begge kjønn.

Det betyr ikke at han må forelske seg i begge kjønn også.

Kanskje har han vært nysgjerrig, og latt fantasiene fått utløp noen ganger.

Akkurat som du, har han også en fortid, og som singel står man jo som kjent fritt til å gjøre akkurat hva man vil, med hvem man vil.

Det betyr jo ikke at han automatisk vil løpe etter andre menn fordi han ikke har nok med sexlivet med deg.

Dere er jo enige om at forutsetningene for et forhold er monogami.

Det høres ut som om du trenger å snakke mer mer han om dette, og få ufarliggjort det, for det er jo ofte uvitenhet som skaper fordommer og frykt for det vi ikke kjenner til.

Og, dette med å rope om HIV kjenner jeg at jeg begynner å bli lei av.

Hvorfor antar man nærmest automatisk menn som har hatt HIV med andre menn går rundt som tikkende HIV-bomber?

Hvorfor skal ikke de bruke hodet sitt, og beskytte seg, slik kvinner og menn som har sex med hverandre også bør gjøre?

• Liker 5
Skrevet

Du vet at det slett ikke er sikkert at han har hatt tissefanten sin opp i noe som helst, selvom han har ligget med en mann?

• Liker 6
Gjest Gunfreak
Skrevet

Han er Heterofil med biseksuell. Er ikke noe problem det, om du er redd for HIV kan du be han teste seg, noe alle som skal inn i et nytt forhold bør gjøre uansett.

• Liker 10
Skrevet

Ser ikke helt problemet, men hadde så klart spurt om det ble brukt kondom og om han har testet seg for ALT. Det er jo en selvfølge å forsikre seg om.

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg har lært meg av denne tråden er hvor viktig det er å holde kjeft om tidligere seksuelle erfaringer. Teste seg for sykdommer er noe jeg alltid har gått ut fra er en selvfølge. Men det er tydeligvis galt å nevne at man har hatt sex med andre, særlig hvis man er mann og har hatt sex med andre menn. Det er så galt at enkelte kvinner freaker helt ut av bare tanken.

Anonymous poster hash: 7c820...fc2
  • Liker 1
Skrevet

Ts her. Det er ikke noe "problem" i den forstand,alle har jo en fortid,jeg bare ble litt sjokkert. Jeg er ikke akkurat "utreist" i forhold til sexualitet så når han kommer med sånne betroelser blir jeg litt usikker. Jeg er vel redd for å ikke strekke til. Vi har pratet om det,og han sier at det bare var for gøy. Han har bare hatt forhold til jenter så han er vel en som bikker litt begge veier seksuelt da. Det er meg han vil være sammen med,men likevel så klarer jeg ikke helt å kvitte meg med bildene på netthinnen etter det han fortalte. Kanskje jeg rett og slett er prippen,men jeg syns det er litt ubehagelig.

• Liker 1
Skrevet

Jaja,det var den anonymiteten....

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg holder på med nå,slapp litt av en bombe her om kvelden. Vi kom til å prate om sex og sånn. Han forteller meg at han har hatt sex med menn,flere ganger enn en. Jeg må si jeg ble veldig paff og visste ikke hva jeg skulle si. Han fortsatte med å si at det var bare for morro skyld og ikke noe mer. Han er ikke homofil sier han og kunne ikke tenkt seg å være sammen med en mann feks. Men nå er jeg veldig skeptisk,jeg har absolutt ikke noe å si på hvem folk generelt deler seng med,jeg syns det er opp til hver enkelt,men når det er en potensiell kjæreste liksom. Skal vi være sammen skal vi være monogame det er vi enige om,men det som bekymrer meg er om jeg er nok for han? Eller kommer han til å lengte etter andre,og da spesielt menn senere? Jeg vil jo at han skal være lykkelig. Noen som har vært borti det samme?

Anonymous poster hash: 4874e...de9

Han er vel bifil da.

For din del håper jeg du ikke har hatt ubeskyttet sex med han. Før hiv test er på plass i alle fall.

Anonymous poster hash: d819e...a42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...