Gå til innhold

Den perfekte pizzasaus!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere sol svergerbtil hermetiske tomater, har dere i det hele tatt forsøkt å bruke Istedenfor vinrester kan man fint bruke hvit portvin, og frukteddik, honning og lønnesirup kan erstatte sødmen i balsamicoeddiken.:)

Anonymous poster hash: f57b6...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere sol svergerbtil hermetiske tomater, har dere i det hele tatt forsøkt å bruke Istedenfor vinrester kan man fint bruke hvit portvin, og frukteddik, honning og lønnesirup kan erstatte sødmen i balsamicoeddiken.:)

Forsøkt å bruke hva...? Hvit portvin? Interessante tips.

Jeg lagde saus av ferske tomater for første gang i går. Synes ikke smaken var så forskjellig, det ble bare mye, mye dyrere (40 kr for 500g tomater, brukte 700g). Smaker dere virkelig forskjell?

Skrevet

Forsøkt å bruke hva...? Hvit portvin? Interessante tips.

Jeg lagde saus av ferske tomater for første gang i går. Synes ikke smaken var så forskjellig, det ble bare mye, mye dyrere (40 kr for 500g tomater, brukte 700g). Smaker dere virkelig forskjell?

Forsøkt å ikke bruke autocorrect og iPod!!! !

Dere som sverger til hermetiske tomater, har dere forsøkt å bruke ferske? Skulle det stå.

Jeg smaker stor forskjell. Kjøper tomater hos tyrkerne. Husker ikke hva de koster. Velger alltid klasetomater som lukter sterkt. Tomatene må være skikkelig modne og myke.

• Liker 1
Skrevet

Moser alt med en stavmikser. Helt genialt hvis det er folk som ikke liker løk, er overraskende mange som ikke liker det, de ELSKER pizza så lenge de ikke ser løken med det blotte øye.

Anonymous poster hash: 89af4...0d3

Jeg var sånn før. Smaken av løk syntes jeg alltid var god. Men konsistensen på løk likte jeg ikke før i godt voksen alder.

Skrevet

Forsøkt å ikke bruke autocorrect og iPod!!! !

Dere som sverger til hermetiske tomater, har dere forsøkt å bruke ferske? Skulle det stå.

Jeg smaker stor forskjell. Kjøper tomater hos tyrkerne. Husker ikke hva de koster. Velger alltid klasetomater som lukter sterkt. Tomatene må være skikkelig modne og myke.

Bakdelen med å bo på bygda, får ikke tak i sånt. :(

Skrevet (endret)

Pomodorotomater?

Pomodoro er italiensk for tomat, mener du rett og slett italienske tomater?

My bad! plommetomater :nigo:

Endret av Kim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...