Gjest Mania_ Skrevet 20. april 2004 #1 Del Skrevet 20. april 2004 Hei Etter jul meldte jeg meg opp til eksamen i ett fag som privatist. Av forskj. årsaker har jeg ikke fått lest så mye som jeg ønsket så hva skjer dersom jeg ikke møter opp til eksamen? Vil det vises/påvirke vitnemålet mitt på noen måte? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. april 2004 #2 Del Skrevet 20. april 2004 Meldte du deg opp for å forbetre karakter? Sidan du spør om vitnemålet ditt vert påvirka - viss du ikkje har eksamen i eit fag, får du jo ikkje vitnemål... Viss du gjev beskjed på førehand om at du trekkjer deg, trur eg det er det beste. Viss ikkje vil du bli registrert som 'skulk'. Men altså, viss du har karakter i faget frå før, vil denne bli ståande inntil du avlegg ny eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #3 Del Skrevet 20. april 2004 Å ikke møte til oppmeldt eksamen som privatist får ikke noe å si for tidligere vitnemål etc... eneste er at du må melde deg opp en annen gang... :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #4 Del Skrevet 20. april 2004 Takk for svar! Meldte meg ikke opp for å forbedre karakteren i et fag nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #5 Del Skrevet 21. april 2004 Har gjort det sammen sjøl,og av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke fått lest i det hele tatt.Det er bare å melde seg på eksamen til våren og betale avgift på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 21. april 2004 #6 Del Skrevet 21. april 2004 Husk bare på at du ikke får igjen pengene du betalte inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå