AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #21 Skrevet 2. august 2013 Jeg vet det ikke er snikk-snakk, men det kan være ei forklaring på at jeg aldri blir syk. Pga jeg omgås syke mennesker på jobb så opparbeider jeg meg et immunforsvar, ergo blir jeg ikke syk. Ts bor i omsorgsbolig, og derfor er hun i kontakt med mange hver dag. Da blir hun eksponert for virus og bakterier, og kan opparbeide seg et sterkere immunforsvar. Mulig du ikke var klar over dette. hvordan skal jeg være klar over det når ts ikke har skrevet om det i hi. Anonymous poster hash: ae2f3...ea6
Pinnedyr Skrevet 2. august 2013 Forfatter #22 Skrevet 2. august 2013 Personalet skyller hendene sine alltid i sprit og har veldig god hygiene.
skruf Skrevet 2. august 2013 #23 Skrevet 2. august 2013 hvordan skal jeg være klar over det når ts ikke har skrevet om det i hi. Anonymous poster hash: ae2f3...ea6 Da kan jeg anbefale deg å lese litt rundt før du anklager noen for snikk-snakk. Pinnedyr har vært ganske så åpen om sitt liv og sine diagnoser her, så det er faktisk nesten umulig å gå glipp av det. Kan også anbefale å ikke være småspydig under AB. 3
lulle Skrevet 2. august 2013 #24 Skrevet 2. august 2013 Hva kan være årsaken til at jeg aldri får influensa eller feber? Jeg har ikke vært syk på 2 år. Har ikke vært syk siden 1999 jeg... 14 år....litt forkjølet innimellom, men ikke nok til å kalles syk.
She_Leiva Skrevet 2. august 2013 #25 Skrevet 2. august 2013 Jeg jobber i matbutikk og eksponeres daglig for menneskelig dritt, men har ikke vert syk siden 2008 (forøvrig for jeg begynte å jobbe.)
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #26 Skrevet 2. august 2013 Jeg er også veldig sjelden syk. Både mann og barn blir syke, men ikke jeg. Jeg har aldri hatt influensa, kun en vanlig forskjølelse en sjelden gang. Anonymous poster hash: 768d9...0d9
Missy1 Skrevet 3. august 2013 #27 Skrevet 3. august 2013 Jeg er ofte syk og lover deg at det ikke er noe å trakte etter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #28 Skrevet 3. august 2013 Vil ikke si at 2 år er så sjeldent. Jeg har ikke vært forkjøla eller syk på 4 år.. En lærer jeg hadde hadde ikke vært forkjøla eller syk på 7 år..det var lenge det! =) Anonymous poster hash: 28030...68b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #29 Skrevet 3. august 2013 Ettersom det er det å få stell og feberfølelsen du trakter etter kunne du kanskje forsøke noe annet? Ønske deg en dag på spa hvor du blir oppvartet på bursdagen din, gå i badstu og bli kokende varm før du tar deg en kald dusj? Anonymous poster hash: 9fb3f...7e0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #30 Skrevet 3. august 2013 Pøh, det er ikke noe å skryte av. Faren min har vært frisk som en fisk og vært på jobb HVER DAG i 25 år. Anonymous poster hash: 4d9fa...4f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå