Gå til innhold

Han svetter sånn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er hjelp å få mot såpass ekstrem svetting. Kontakt fastlegen som kan henvise videre.

Må jo være et helvete med tanke på den lukta på sengeklær, møbler, tøy......ugh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RihannaNavy

Det er nok veldig slitsomt for både deg og ham. Pass på så du ikke gjør ham usikker eller flau over det, siden det tross alt ikke er noe han kan noe for. Men aliminiumsklorid funker veldig bra på typen min i hvert fall. Han svetter ikke like mye som han du beskriver, men det funker kjempebra.

Evt. ta kontakt med legen, apoteker og så videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer har høyere kroppstemperatur enn menn. Kjøl dere ned litt, så ordner det seg.

Spøk til side, hele min familie svetter mye, både kvinner og menn. Jeg bruker aluminumsklorid under armene, og det fungerer kjempefint. Har ellers ikke så stort problem med svetting, selv om jeg fort svetter mye på rygg og i hodebunnen. Det kan være kjedelig i sosiale settinger, men sånn er det bare, og det har jeg vent meg til. Jeg kan ihvertfall ligge og kose uten at det blir vått i lakenet. Heldigvis. Men en gang dryppet det svette fra pannen min via nesetippen ned i pannen til eksen mens vi hadde sex. Heldigvis var det mens vi var nyforelsket.



Anonymous poster hash: c49b7...2f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...