Gå til innhold

Han svetter sånn!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har ikke vært sammen lenge, men når vi er i senga så blir han så utrolig svett! Mener ikke at han ikke skal få bli svett når vi har sex, det er noe annet. Men hvis vi bare ligger i senga og koser litt, bare kysser eller ligger inntil hverandre, så blir han helt våt. Lakenet og dyna blir også helt våte, og jeg synes det er veldig ekkelt. Jeg blir full av svetten hannes, og alt blir helt klamt når vi ligger hud mot hud, også om vi har på klær. Har ikke sagt noe til han om dette, siden forholdet er ganske ferskt, men han kan kanskje ikke noe for at han svetter sånn. Er kanskje ikke noe jeg kan si til han om dette? Men alikevell så ødelegger dette mye for meg. Er det noe jeg kan gjøre, eller må jeg bare finne meg i at det er sånn?

Anonymous poster hash: 02568...e23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du nok bare finne deg i. Det renner av meg bare jeg støvsuger, du kan tro hvordan det er vis vi har sex. Ekstremt plagsomt, og hadde partneren begynt å bemerke dette som et problem vet jeg ikke helt hva jeg skulle gjort. Er ikke slik at jeg kan skru av svettingen heller.

Anonymous poster hash: 5b2fb...9b5
Skrevet

Er nok for varmt, eller så er det nervøsitet :P

Har hatt begge deler, og da svetter man mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting er at man svetter når man støvsuger, da er man jo i aktivitet. Men når vi bare ligger å kliner, å han blir drittsvett, så synes jeg det er ganske ekkelt. Kan være varmt og jeg kan være nervøs jeg og, men jeg svetter jo ikke så jeg blir gjennomvåt av den grunn.

AnonymBruker
Skrevet

En ting er at man svetter når man støvsuger, da er man jo i aktivitet. Men når vi bare ligger å kliner, å han blir drittsvett, så synes jeg det er ganske ekkelt. Kan være varmt og jeg kan være nervøs jeg og, men jeg svetter jo ikke så jeg blir gjennomvåt av den grunn.

Om det er et så stort problem for deg, så får du slå opp med han da, men du trenger ikke si at det er grunnen om du vil være litt snill mot mannen og ikke ødelegge selvtilliten hans helt.

Anonymous poster hash: dd25e...9c9

AnonymBruker
Skrevet

Bordvifte på rommet! :D
Typen min svetter sykt han også, så vi har løst dette med bordvifte på rommet. ikke fullt så klamt når vi kun ligger der å kliner og holder rundt hverandre.

Svetting er ikke så ille. Jeg synes bare min er manndig når han svetter jeg :P

Anonymous poster hash: bb857...bb6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åpne vinduet?:P Kanskje begrenset for hvor kjølig man får det om sommeren men.

Anonymous poster hash: 6a98e...c35
Gjest Yellowrose
Skrevet

Noen svetter mer enn andre, sånn er det bare. Men de deo og roll on på apoteket skal visstnok være ganske effektive! Kan jo hende en ny deo er alt som skal til ;)

AnonymBruker
Skrevet

Skal han bruke deo på hele kroppen da? Verste er jo egentlig lukta fra armhulene. Kjedelig å ligge i armkroken og få den svettelukta i håret..

• Liker 3
Skrevet

Har samme problemet her. Har bare lært meg å leve med det og le av det sammen. Om han begynner å svette åpner jeg bare vinduet og legger meg under dyna i stedet. Man må bare tilpasse seg (:

Og skifter sengetøy ofte :Nikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig vanlig at menn svetter så mye? Svetter de mye mer enn det kvinner gjør?

Skrevet

De mennene jeg har vært i kontakt med har alle svettet mer ennde kvinnene jeg kjenner til. Men det du beskriver var mye da.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg så igjen i det her. Alle de mennene jeg har hatt har svettet nesten. Ikke noe koselig p ligge inntil dem og kose når man selv blir klam av svette fra dem . Hva er det med menn og svetting egentlig?

tROR DET KAN HA MED AT MENN HAR HØYRE FORBRENNING OG DERMED SVETTER MER,

Anonymous poster hash: b2c33...5ae
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig vanlig at menn svetter så mye? Svetter de mye mer enn det kvinner gjør?

Menn svetter mer enn kvinner, ja. Men unormal eller sjenerende svetting er et tegn på ubalanse.

Spiser han sunt denne typen din, ts? Eller går det mye i ting som ferdigmat, junkfood, mye kjøtt og lite grønt, ev. proteintilskudd? Om både fordøyelse og hormonnivå er oppe og går så burde ingen svette slik. Har aldri støtt på menn som gjør det..

Anonymous poster hash: efc2f...e61

Skrevet

Jeg og typen har ikke vært sammen lenge, men når vi er i senga så blir han så utrolig svett! Mener ikke at han ikke skal få bli svett når vi har sex, det er noe annet. Men hvis vi bare ligger i senga og koser litt, bare kysser eller ligger inntil hverandre, så blir han helt våt. Lakenet og dyna blir også helt våte, og jeg synes det er veldig ekkelt. Jeg blir full av svetten hannes, og alt blir helt klamt når vi ligger hud mot hud, også om vi har på klær. Har ikke sagt noe til han om dette, siden forholdet er ganske ferskt, men han kan kanskje ikke noe for at han svetter sånn. Er kanskje ikke noe jeg kan si til han om dette? Men alikevell så ødelegger dette mye for meg. Er det noe jeg kan gjøre, eller må jeg bare finne meg i at det er sånn?

Haha, akkuratt slik var det med meg og eksen også. Da vi hadde sex og han var oppå (misjonær) så svetta han så at det drøp fra trynet hans å ned på trynet mitt. Jævli turnoff kan man si.. Men ikke så mye å gjøre med, enkelte svetter bare noe jævli mye

AnonymBruker
Skrevet

Haha, akkuratt slik var det med meg og eksen også. Da vi hadde sex og han var oppå (misjonær) så svetta han så at det drøp fra trynet hans å ned på trynet mitt. Jævli turnoff kan man si.. Men ikke så mye å gjøre med, enkelte svetter bare noe jævli mye

det har jeg opplevd.. jeg var klissevåt. men ikke fordi jeg var kåt akkurat.......

Anonymous poster hash: 0a6f4...407

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: a126f...805
AnonymBruker
Skrevet

Kan han ha generell hyperhidrose? Står en del info på Svetteklinikken.no, samt om man googler det.

Man kan få betablokker (Pranolol) eller Didrase på resept. Tror man trenger henvisning til Riksen (for Didrase)eller A-hus for å virkelig løse det. Men er det over hele kroppen kan det ikke opereres bort, kun om det er hender, armhuler eller ansikt.

Stop-24 selges på apotek som krem, spray og roll on.

Anonymous poster hash: b1d56...aed

Skrevet

Min eks svettet ekstremt mye, det rant av ansiktet hans og det var så ekstremt ekkelt å kysse han fordi leppene hans var våte av svette og jeg kunne smake svetten hans :kvalm:

Han var en boler da.. Og han svetta ekstremt når han gikk på steroider,,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Strø mel over ham.

Anonymous poster hash: 413d1...9f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...