AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #21 Skrevet 3. august 2013 Kan det hende at godt voksne menn er mer moro og bedre i senga også? Anonymous poster hash: bfb1b...f8a 1
Gjest Houdini Skrevet 3. august 2013 #22 Skrevet 3. august 2013 Kan det hende at godt voksne menn er mer moro og bedre i senga også? Anonymous poster hash: bfb1b...f8a Kan være. Samtidig som at de er lei av gneldrende middelaldrende kjerringer, da betaler de villig for å få litt husfred og en dame som er lykkelig. Jeg hadde i alle fall blitt lykkelig om en fyr spanderte på meg alt mulig jeg digger.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #23 Skrevet 3. august 2013 Kan være. Samtidig som at de er lei av gneldrende middelaldrende kjerringer, da betaler de villig for å få litt husfred og en dame som er lykkelig. Jeg hadde i alle fall blitt lykkelig om en fyr spanderte på meg alt mulig jeg digger. Mulig de middelaldrende damene hadde blitt litt mindre gneldrete om de fikk tilsvarende oppmerksomhet. Anonymous poster hash: afad9...03d 2
Gjest Houdini Skrevet 3. august 2013 #24 Skrevet 3. august 2013 Mulig de middelaldrende damene hadde blitt litt mindre gneldrete om de fikk tilsvarende oppmerksomhet. Anonymous poster hash: afad9...03d Godt mulig, det
Kikker Skrevet 3. august 2013 #25 Skrevet 3. august 2013 55 år, skal vi knulle? Spanderer en BigMac på deg etterpå. Hahahah må være tidenes kommentar! Ikke han som er idiot, det er du som er som ikke tar imot det flotte tilbuder!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #26 Skrevet 4. august 2013 Noen ting egner seg godt som en fantasi, men i virkeligheten er det ofte en dårlig ide. Anbefaler deg å kose deg med fantasien Anonymous poster hash: ac656...be9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #27 Skrevet 4. august 2013 Ærlig talt, man er da ikke prostituert om man dater en fyr man har sex med som spanderer middag og gir en oppmerksomhet i form av gaver! :O Anonymous poster hash: e22f6...994
Kikker Skrevet 4. august 2013 #28 Skrevet 4. august 2013 Ærlig talt, man er da ikke prostituert om man dater en fyr man har sex med som spanderer middag og gir en oppmerksomhet i form av gaver! :O Anonymous poster hash: e22f6...994 Jo man er protistuert da. Du hadde neppe hatt sex med fyren om han ikke spanderte middag og kjøpte gaver!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #29 Skrevet 4. august 2013 Jo man er protistuert da. Du hadde neppe hatt sex med fyren om han ikke spanderte middag og kjøpte gaver! Nei, det kan ikke kalles prostitusjon i det hele tatt. Jeg hadde sex med en fyr som var oppmerksom mot meg i form av middag og små gaver. Følte meg overhodet ikke noe prostituert for det. Det er da helt normalt. Og jo, jeg hadde definitivt hatt sex med ham uten! JEG forlangte aldri noen gaver. Anonymous poster hash: e22f6...994
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #30 Skrevet 4. august 2013 Men ærlig talt. Om man ikke ber om eller forlanger gaver/bli spandert på, men mannen gir det til deg frivillig er det ikke prostitusjon. Det er heller prostitusjon om du ikke har sex med personen uten noe form for gave eller penger. Eventuelt må man begynne å se på spandable kjærester/fuckfriends som horekunder også? Anonymous poster hash: 6d418...bff
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #31 Skrevet 4. august 2013 Spørsmålet jeg stiller meg er hvor en kåt mann i dette aldersspennet møter en kvinne i det andre aldersspennet. Kan jo ikke akkurat annonsere etter dette på sukker. Eller er det det man kan? Anonymous poster hash: bfb1b...f8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå