AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg er en jente i begynnelsen av tyveåra og jeg har alltid fantasert om en sugar daddy. En oppegående, raus og romslig sugardaddy i enten 40- eller 50-åra. Finnes det menn som drømmer seg vekk med tanke på en ung og eventyrlysten jente? Ikke noe seriøst forhold, men gjensidig forhold hvor han har midler mens jeg er den fattige, unge studinen som gjør det jeg kan for å please ham. Hvor realistisk er et slikt forhold? Ser for meg at det bare er et ytterst lite antall menn som kunne tenkt seg noe lignende. Anonymous poster hash: 2042b...587 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Med andre ord, du ser for deg og drømmer om å være prostituert bare med en eneste mann til kunde? Anonymous poster hash: 250c6...d9b 5
Gjest Bud Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Nei fy faen, pul gamle menn om det er din tørn-ånn, men ta for faen ikke betalt for det! Da har du krysset en grense som kommer til å plage deg resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Nei fy faen, pul gamle menn om det er din tørn-ånn, men ta for faen ikke betalt for det! Da har du krysset en grense som kommer til å plage deg resten av livet. Jeg tenkte ikke på penger i sin rene form, men at alt det rundt. Som at vi går på en bra restaurant og spiser, drikker vin, flørter og har det gøy. At han bryr seg om at jeg føler meg vel og ser til at jeg har det som skal til for at jeg føler meg på topp Hvor gammel er du? Du høres ut som moralismen selv. Anonymous poster hash: 2042b...587 3
Gjest Bud Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Jeg tenkte ikke på penger i sin rene form, men at alt det rundt. Som at vi går på en bra restaurant og spiser, drikker vin, flørter og har det gøy. At han bryr seg om at jeg føler meg vel og ser til at jeg har det som skal til for at jeg føler meg på topp Hvor gammel er du? Du høres ut som moralismen selv. Anonymous poster hash: 2042b...587 55 år, skal vi knulle? Spanderer en BigMac på deg etterpå.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 55 år, skal vi knulle? Spanderer en BigMac på deg etterpå. Idiot. Anonymous poster hash: 2042b...587 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Jeg tenkte ikke på penger i sin rene form, men at alt det rundt. Som at vi går på en bra restaurant og spiser, drikker vin, flørter og har det gøy. At han bryr seg om at jeg føler meg vel og ser til at jeg har det som skal til for at jeg føler meg på topp Hvor gammel er du? Du høres ut som moralismen selv. Anonymous poster hash: 2042b...587 Så det er bedre å selge seg for middag enn for rene penger? Altså, du må gjerne ha fantasien din, og jeg tror nok det er plenty med menn i 40-50 åra som hadde vært mer enn villig til å ligge med deg, men de som var villige til å være "suggar daddy" annet enn på rent fiktivt vis i senga ville jeg styrt unna. Å tenne på ideen er en ting, omtrent som å tenne på å være prostituert. Men med mindre man lar det være med rollespill (som er en tin ide) så er det ingen vei utenom at det er salg av sex. Om de bruker cash eller ting som pris er uvesentlig.. Anonymous poster hash: 3005c...73d
Gjest Thai clinch Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 55 år, skal vi knulle? Spanderer en BigMac på deg etterpå. He-he, årets innlegg så langt 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 jeg har en sugar daddy. føler meg ikke som en prostituert.ikke litt engang. er du prostituert vis du dater en fyr å han betaler middagen og man har sex etterpå? nei! vi hadde ikke sex heller før etter 1 år. så handler ikke bare om sex og penge. Anonymous poster hash: 72b08...5a3
Drizzt Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Idiot. Anonymous poster hash: 2042b...587 Hvorfor er han idiot? Det er det du spurte etter, så plutselig er han idiot. Med slik behandling av kundene dine, blir du alene ganske fort, vet du. Eller mener du at du er en luksuriøs prostituert? 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Er noen sånne på Gaysir. Lag profil og skriv at du er ute etter en sugardaddy, så kommer de nok rekende på ei fjøl. Anonymous poster hash: 031ea...ad5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Det kunne jeg godt tenkt meg også, fristende tanke! Dessverre er jeg for gammel, og ikke i en aktuell situasjon for slike sprell. Jente 32 Anonymous poster hash: 5e40b...e62
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Jeg er en godt voksen mann, og kan egentlig ikke forstå at det er mange oppegående menn som vil være med på noe sånt. Man vil jo ikke bli sett på som en som kjøper sex. da kjøper jeg heller i smug eller benytter meg av jenter som tenner på eldre menn(og vi har vårt seksuelle forhold diskre) Anonymous poster hash: 72303...e8a
Mr.Luring Skrevet 3. august 2013 #14 Skrevet 3. august 2013 Folk kan si hva de vil, men dersom kjemien og sexen hadde vært bra så ja for faan, he he. Det hadde sikkert ikke funket over tid - men bra sex og bra godt lag når en spiser kan en ikke takke nei til. Og hvor mange menn har ikke fantasier om yngre kvinner? I do. Jeg er en jente i begynnelsen av tyveåra og jeg har alltid fantasert om en sugar daddy. En oppegående, raus og romslig sugardaddy i enten 40- eller 50-åra. Finnes det menn som drømmer seg vekk med tanke på en ung og eventyrlysten jente? Ikke noe seriøst forhold, men gjensidig forhold hvor han har midler mens jeg er den fattige, unge studinen som gjør det jeg kan for å please ham. Hvor realistisk er et slikt forhold? Ser for meg at det bare er et ytterst lite antall menn som kunne tenkt seg noe lignende. Anonymous poster hash: 2042b...587
Gjest Lincoln Skrevet 3. august 2013 #15 Skrevet 3. august 2013 (endret) jeg har en sugar daddy. føler meg ikke som en prostituert.ikke litt engang. er du prostituert vis du dater en fyr å han betaler middagen og man har sex etterpå? nei! Anonymous poster hash: 72b08...5a3 Jo, det er akkurat det du er. Han kunne like godt gitt deg en 200-lapp og fått en blowjob. Du hadde gjort det uten å nøle. Endret 3. august 2013 av Lincoln 3
Mr.Luring Skrevet 3. august 2013 #16 Skrevet 3. august 2013 Ufint. Jo, det er akkurat det du er. Han kunne like godt gitt deg en 200-lapp og fått en blowjob. Du hadde gjort det uten å nøle. 1
Gjest Lincoln Skrevet 3. august 2013 #17 Skrevet 3. august 2013 Ufint. Hvorfor det? Ingenting galt i det. Men man får være ærlig med seg selv om hva man er. Har man sex for penger og/eller tjenester så er man prostituert. 2
Mr.Luring Skrevet 3. august 2013 #18 Skrevet 3. august 2013 Å være ærlig med seg selv er noe annet enn å passivt måtte akseptere andres stempling av en selv. Du later til å vite hva hun faktisk ville ha gjort, og du beskriver det på en stemplende og nedverdigende måte. Hvorfor det? Ingenting galt i det. Men man får være ærlig med seg selv om hva man er. Har man sex for penger og/eller tjenester så er man prostituert.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #19 Skrevet 3. august 2013 jeg har en sugar daddy. føler meg ikke som en prostituert.ikke litt engang. er du prostituert vis du dater en fyr å han betaler middagen og man har sex etterpå? nei! vi hadde ikke sex heller før etter 1 år. så handler ikke bare om sex og penge. Anonymous poster hash: 72b08...5a3 Altså, hvor går grensen? Er det kun hard cash som skiller en prostituert fra en ikke-prostituert? Er det slik at hvis jeg betaler en nigeriansk prostituert med feks mat, klær ol, men ikke med penger så er det helt greit? Anonymous poster hash: ef045...f43 2
Purple Diamond Skrevet 3. august 2013 #20 Skrevet 3. august 2013 55 år, skal vi knulle? Spanderer en BigMac på deg etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå