AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #21 Skrevet 5. august 2013 Hun lignet ikke på seg selv på det bildet, hun så veldig gammel ut med den tunge sminken og smilerynkene! På andre bilder ser hun yngre ut, hun er jo bare 27 år. Pen er hun, men perfekt i følge naturens lover, symmertri og gylne snitt, er det ingen som er. Anonymous poster hash: 23894...29e
Gjest Superwoman! Skrevet 5. august 2013 #22 Skrevet 5. august 2013 Hun var veldig pen! Burde bare ikke tegnet brynene så lange
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #23 Skrevet 5. august 2013 Tja, i følge noen forskere er dette hva samfunnet ser på som et "ideelt" ansikt. Pene lepper, liten søt nese, store runde øyne - i tillegg er det ren symmetri på gang i trekkene hennes. Kanskje litt "plain" for noen da alt er så rent og pent, men det er rougly hva mennesker ser på som et attraktivt ansikt. Alt henger liksom sammen i størrelse. Det er ganske likt Florence fra England, som visstnok også passer inn i det gylne snitt med 10/10 utifra dette bildet. Man kan sette opp streker i ansiktet hennes, og ting vil henge sammen. Tror det var en slags "konkurranse" hvor folk stemte på det mest attraktive ansiktet på nett fra England, og hun vant. Det gylne snitt kan bli brukt i arkitektur, bilder, landskapsforming osv, osv. Det perfekte ansikt er i korte trekk matematiske formler og symmetri. Men nå snakker vi om hva som er pent å hvile øynene på, ikke hvordan personligheten kan skinne gjennom og forsterke skjønnheten eller gjøre at man blir mindre attraktiv. Det første bildet der, er det en virkelig dame eller en dame som er laget på data? Anonymous poster hash: ef487...26a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #24 Skrevet 5. august 2013 Et perfekt ansikt eksisterer ikke utover den subjektive mening. Jeg synes damen i HI var pen, men ikke eksepsjonell på noen måte. Jeg liker bedre særpreg og uttrykk. Anonymous poster hash: 8d8e5...f8b
Silfen Skrevet 5. august 2013 #25 Skrevet 5. august 2013 Jeg syns hun er veldig pen. Jeg har dog sansen for hennes type ansikt og brunetter er alltid en vinner.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #26 Skrevet 5. august 2013 (endret) Jeg synes Jessica Simpson har verdens vakreste ansikt http://www.mscvds.com/uploads/articles/bce82830.jpg http://aromaticembrace.com/wp-content/uploads/2011/02/jessica_simpson_ponytail_hairstyle.jpg http://www.lifeandtrend.com/beauty/haircare/3/square-face-hairstyles/square-face-Jessica-Simpson.jpg Anonymous poster hash: d43a5...233 Bilder endret til link, ninuska_, mod Linkene er fikset. Estrella, mod. Endret 9. august 2013 av estrella
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #28 Skrevet 5. august 2013 (endret) Ikke meningen å kuppe tråden her, men jeg er ikke helt enig i at hun oversminkes? Ellers er hun rimelig lekker i enda mindre og: 1942658ebc703c57.jpg jessica_simpson_lax_july.jpg jessica-simpson.jpg Anonymous poster hash: d43a5...233 Bilder er endret til link ninuska_, mod Endret 6. august 2013 av ninuska_
Gjest BabyBlue Skrevet 5. august 2013 #29 Skrevet 5. august 2013 Det første bildet der, er det en virkelig dame eller en dame som er laget på data? Anonymous poster hash: ef487...26a Data
Tidus Skrevet 6. august 2013 #30 Skrevet 6. august 2013 (endret) Verdens peneste kvinneansikt (Nina Dobrev) : http://turnlol.com/images/2012/10/tv-women-models-nina-dobrev-the-vampire-diaries-elena-gilbert-faces-fresh-hd-wallpaper.jpg Bilde er endret til link ninuska_, mod Endret 6. august 2013 av ninuska_ 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #31 Skrevet 6. august 2013 Sikkert søt hun..men det er også en million andre damer. Hun er vel ikke noe spesielt bortsett fra at hun er kjendis.... Anonymous poster hash: cc97c...549
Gjest Nexus Skrevet 6. august 2013 #32 Skrevet 6. august 2013 Det første bildet der, er det en virkelig dame eller en dame som er laget på data? Anonymous poster hash: ef487...26a Jo, hun var virkelig vakker, hun lyse fra England. Hilsen kvinne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå