Gå til innhold

Det perfekte kvinne ansikt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.exposay.com/celebrity-photos/jenna-louise-coleman-hbos-game-thrones-third-QVTnj1.jpg

Så venter vi og ser hvor mange kvinner her inne som begynner og rakke ned på dette ansiktet og sier hva som er feil med det.

Anonymous poster hash: e7a67...737

Bilde er endret til link,

ninuska_, mod

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nudelig dame det der, men hva gjør det inne på seksualitet? Burde det ikke vært postet inne på skjønnhetsforumet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det å rakke nede hvis man mener noe annet? Hun har for lite og rundt hode for å være perfekt for min smak. Pen men litt creepy.



Anonymous poster hash: 35369...053
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et eget særpreg, ser søt og litt uskyldig ut med store nydelige brune øyne, søtt smil og nydelig brunfarge.

Hun er vakker i mine øyne selv om jeg er hetrofil :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt mitt ideal (er et veldig "vanlig" å ha lignende trekk der jeg bor for tiden), men hun er helt klart pen. Jeg synes Adriana Lima og Angelina Jolie har perfekte ansikt. Tror jeg liker at ansiktene har noe særpreg som gjør at du ikke føler at "det der så kjent ut... hmmmm" eller lignende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, Clara jo. Hun er kjempenydelig synes jeg. Kanskje ikke den vakreste i hele verden for meg, men det er jo umulig å bli enige om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men ingen er perfekt. Dama er pen, men ikke vakker eller sexy etter min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er perfekt, ingen. Uansett hvor nydelig en person ser ut, så er det alltid noe som ikke er helt perfekt. Denne kvinnen er vakker, på sitt vis. Alle er vakre, på sine vis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RihannaNavy

Hun var veldig pen. Men jeg synes f.eks. Mila Kunis, Adriana Lima og Kate Bosworth er penere. Smak og behag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS klarer ikke å akseptere at folk har forskjellig smak, ser jeg.

Jeg har ingen problemer med og\å akseptere at folk har feil smak

Det er min smak ( den riktige) og\å feil smak ( andres smak)

Anonymous poster hash: e7a67...737

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sett leppestift så langt utenfor leppekanten før. Lurer på hvor tynne lepper hun egentlig har.



Anonymous poster hash: fbc1b...5df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing og bilder har blitt endret til link.

ninuska_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

100 % ærlig så syns ikkje eg ho va særlig pen...Ho va litt...Creepy... :lete::sexy:

Sjalusi er ikke bra

Anonymous poster hash: e7a67...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Tja, i følge noen forskere er dette hva samfunnet ser på som et "ideelt" ansikt. Pene lepper, liten søt nese, store runde øyne - i tillegg er det ren symmetri på gang i trekkene hennes. Kanskje litt "plain" for noen da alt er så rent og pent, men det er rougly hva mennesker ser på som et attraktivt ansikt. Alt henger liksom sammen i størrelse.

j82mmq.jpg

Det er ganske likt Florence fra England, som visstnok også passer inn i det gylne snitt med 10/10 utifra dette bildet. Man kan sette opp streker i ansiktet hennes, og ting vil henge sammen.

vyxnxk.jpg

Tror det var en slags "konkurranse" hvor folk stemte på det mest attraktive ansiktet på nett fra England, og hun vant. Det gylne snitt kan bli brukt i arkitektur, bilder, landskapsforming osv, osv.

Det perfekte ansikt er i korte trekk matematiske formler og symmetri. Men nå snakker vi om hva som er pent å hvile øynene på, ikke hvordan personligheten kan skinne gjennom og forsterke skjønnheten eller gjøre at man blir mindre attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...