Gå til innhold

hvordan skal jeg få svar på hvorfor vi "aldri" har

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er sammen med en kjempe flott gutt (vi er begge i slutten av tyve årene). Han virker forelsket og kysser og klemmer. Vi har vært sammen ett år og han har hjulpet meg i tøffe stunder.

MEN jeg trenger sex! Nå er det tre uker siden sist og før det var det nesten tre mnd (men da var det fem dager på rad). Har vært sjelden helt siden vi møttes. Det er han som tar inisjativet når vi har sex. Når jeg har lyst får jeg null respons, så jeg prøver meg sjelden. Vi har aldri hatt sex ut fra at jeg har tatt inisjativet, og alltid på kvelden i senga....kjedelig.

Har prøvd å snakke med han om det, men det er som å stange hodet i veggen. Jeg har et lite barn fra tidligere...om det kan ha noe med saken og gjøre.

Det er bare så utrolig sårt....har prøvd å ta det opp tre ganger, men får ingen respons.

Av og til tenker jeg at det her finner jeg meg ikke i, men jeg tror jeg elsker han...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med å avvise han når han vil ha sex? kanskje han tror at så lenge han prøver seg og får ett ja så bestemmer han? så lenge dere bruker beskyttelse så er det jo ingen fare for at det blir barn. Ta en alvorlig prat med han, og gjør den alvorlig, om det virkelig plager deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...