Gå til innhold

Er det farlig å gå til en kiropraktor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Velg en fysioterapaut over en kiropraktor. De kan omtrent det samme som en kiropraktor, men vet hvordan alt henger sammen, ikke bare beina.

Velger selv alltid å gå til fysio etter å sett episoden til "Penn and Teller - Bullshit" hvor de tar for seg kiroprakti..

anbefaler alle som sier "ufalig" å se den ja....

Anonymous poster hash: 0decf...e2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velg en fysioterapaut over en kiropraktor. De kan omtrent det samme som en kiropraktor, men vet hvordan alt henger sammen, ikke bare beina. Velger selv alltid å gå til fysio etter å sett episoden til "Penn and Teller - Bullshit" hvor de tar for seg kiroprakti.. anbefaler alle som sier "ufalig" å se den ja.... Anonymous poster hash: 0decf...e2c

Mange fysioterapeuter bare gir deg en serie øvelser du skal gjøre selv, og gidder ikke å massere en gang. Dette har jeg opplevd lere ganger. Ble ikke bedre heller av fysio. men kiropraktor hjelper virkelig mot smertene.

Greit nok med øvelser, men hard massasje er nødvendig når man har refleksive kramper i musklene (spente muskler).

Anonymous poster hash: 0df5c...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være kiropraktikk hjelper. Selv ville jeg aldri latt noen manipulere nakkevirvlene mine, så fremt det ikke sto en nevrokirurg klar ved siden av.

Bare vær oppmerksom på at kiropraktikk befinner seg i grenselandet mot alternativ medisin. Innen skolemedisin er det ingenting som heter "låsninger".

Hvis du har gått til mange behandlinger, og det fortsatt ikke hjelper, ville jeg avsluttet nå.

Anonymous poster hash: 642eb...d18
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...