Gjest Kv84 Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 På det bitelille biblioteket som jeg har vært innom er det bare folk som jobber på pc eller leser avisene og bader. Er det ingen som leser en bok der lengre? Jeg føler meg alene med boka der jeg sitter. Hvor leser dere bøkene deres? Hvor på biblioteket vil de at vi med bøker skal sitte?
Gjest Summers Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Synes det bråker for mye på biblioteket "mitt".
Wonders Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 det går tyver rundt å lusker, og menn som driver å sjekker opp så -nei der leser jeg ikke lenger.
Neket Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Aviser, blader og PC får man ikke låne med seg hjem. Jeg låner en bok og går hjem og leser den!
Gjest Kv84 Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Aviser, blader og PC får man ikke låne med seg hjem. Jeg låner en bok og går hjem og leser den! Får ikke til å konsentrere meg hjemme om en bok. Forstyrrelse av pc og tv. Om det er mulig, å få til det når man er rastløs, gjerne kom med tips for å lese hjemme.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Hei. Jeg er en bibliotekar. Når du er på et hvilket som helst bibliotek kan jeg garantere at du kan lese i enhver stol/sofa som er ledig der. Jeg er klar over at noen foretrekker å lese hjemme fremfor på biblioteket grunnet støy, men det er lov å si i fra om lydnivået til andre brukere via bibliotekarene. Om man som bibliotekar får en slik beskjed fra en låner/bruker vil man da umiddelbart ordne opp i dette. Kos deg med boka! Bibliotekarer blir bare glade om du leser på biblioteket. Anonymous poster hash: 36225...109 2
Gjest Kv84 Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Hvilke bibliotek i Bærum og Oslo har godt med sitteplasser?
Gjest Badabing Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Biblioteket vårt har fått en sånn klokke som sier ding-dong når folk går inn og ut, så jeg orker ikke å lese der lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå