AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #21 Skrevet 2. august 2013 Tviler på at hennes avgjørelse står og faller på din mening. Selv har jeg aldri møtt en mann som har mislikt min. Anonymous poster hash: 43972...c2f Det tviler jeg også på, ja. Hvordan det? Jeg antar at det hadde vært enda bedre om alle som svarte syntes det var en genial idé, derfor jeg tilføyde at jeg gjerne skulle svart noe annet. Svarte nå bare på spørsmålet hun stilte.Anonymous poster hash: 73862...a17
Sugerøret Skrevet 2. august 2013 #22 Skrevet 2. august 2013 Jeg synes det ikke er pent.Men det er jo smak og behag
Gjest Maman Skrevet 2. august 2013 #23 Skrevet 2. august 2013 Hm. Trodde ikke piercinger overlevde nittitallet. Er ikke det veldig harry? 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #24 Skrevet 2. august 2013 Hm. Trodde ikke piercinger overlevde nittitallet. Er ikke det veldig harry? Så alle må ta dem ut fordi trendene skifter? Anonymous poster hash: 43972...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #25 Skrevet 2. august 2013 Takk for svar! Jeg er selvfølgelig ute etter ærlige svar, uansett om dere er positive eller negative til piercing i brystvorten Ser forresten at Rihanna har det, kanskje det blir "in" igjen...? - TSAnonymous poster hash: 01aac...1cb
Apocalypse Skrevet 2. august 2013 #26 Skrevet 2. august 2013 Jeg har piercing i begge og er kjempefornøyd, synes jeg ser bedre ut med det og har bare fått fine kommentarer
lurine Skrevet 3. august 2013 #27 Skrevet 3. august 2013 nippel Store norske leksikon > Teknologi og industri > Teknologi ETYMOLOGI Nippel, kort rørstykke med utvendige gjenger, brukes som forbindelsesstykke mellom to rørdeler som har innvendige gjenger. Sorry, klarte ikke dy meg. 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #29 Skrevet 3. august 2013 Ville tatt i begge jeg da, synes det er mye finere Anonymous poster hash: 40851...f00
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #30 Skrevet 3. august 2013 Dealbreaker deluxe. Seriøst? Anonymous poster hash: 01aac...1cb
markj Skrevet 4. august 2013 #31 Skrevet 4. august 2013 Seriøst? Anonymous poster hash: 01aac...1cb Ja? 1
Alice123 Skrevet 4. august 2013 #32 Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg hadde det i noen år, og hadde stang (som jeg syntes ser best ut). Jeg fikk bare positive kommentarer, men på den tiden var jeg med i et BDSM-miljø så det var ikke akkurat en helt nøytral gruppe mennesker Jeg syntes det var SYKT vondt å ta det. Endret 4. august 2013 av Alice123
Adhara Skrevet 4. august 2013 #33 Skrevet 4. august 2013 Du må være klar over at en brystvortepiercing bruker ganske lang tid på å gro. Opptil 6 måneder.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #34 Skrevet 4. august 2013 Blir brystvorten konstant stiv etter å ha piercet den? Veldig nysgjerrig Anonymous poster hash: 88a38...e9a
Auroressa Skrevet 4. august 2013 #35 Skrevet 4. august 2013 Har i bare ene brystet jeg, ikke fått noen negative tilbakemeldinger på det. Ikke bryr jeg meg om hva andre mener heller. Skal nok ta det andre brystet etterhvert og. Må bare manne meg litt opp. Og nei, brystvorten er ikke stiv 24.7 pågrunn av piercingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå