Gå til innhold

Piercing i nippelen


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Brystvortene mine er vendt innover ytterst, noe jeg syns er veldig stygt. Jeg vurderer å pierce dem, sånn at de står utover hele tiden. Men det virker som folk syns det er trashy/harry/stygt? Jeg vurderer ikke ring, men sånn en kule på hver sin side av nippelen.

Menn her inne - hva synes dere om jenter med piercing i nippelen?

Og dere jenter som har piercing i nippelen - hva slags reaksjoner har dere fått fra menn på dette?

Hilsen jente (21)

Anonymous poster hash: 01aac...1cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo pynt! Har det selv, har ring jeg da. Og det har bare vært positive tilbakemeldinger - ekstra leketøy!

Go for it! :laugh:



Anonymous poster hash: c0c89...7fa
Skrevet

Jeg har stang, synes selv det ser mye bedre ut enn ring :D

Og det gjorde ikke vondt i det hele tatt! Litt sårt etterpå selvfølgelig men ikke verre enn å ta i øret.

Og menn elsker det!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :D Det var stang jeg tenkte på å ta. Spørs om jeg klarer å manne meg opp til å dra og ta det da, litt flaut å vise fram disse små puppene med innovervendte brystvorter til fremmede :P

- TS

Anonymous poster hash: 01aac...1cb

Skrevet

Du må jo uansett vente med å sette inn stang til det har grodd.

  • Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Takk for svar :D Det var stang jeg tenkte på å ta. Spørs om jeg klarer å manne meg opp til å dra og ta det da, litt flaut å vise fram disse små puppene med innovervendte brystvorter til fremmede :P

- TS

Anonymous poster hash: 01aac...1cb

de som tar piercing har nok sett "værre" ting en det :) de tar tross alt sånne ting i klitten på ei jente :P

AnonymBruker
Skrevet

Har noen tips til hvor i Oslo det er bra å ta det? :)

Anonymous poster hash: 01aac...1cb

Skrevet

Jeg tok på house of pain og fikk stang med en gang :) han som tok på meg (husker ikke hva han heter) var veldig profesjonell og det var ikke kleint i det hele tatt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare i noen mnd, kroppen min støtte den fra seg, så var ikke så mange som fikk sett den, men av menn jeg har snakket med virker det som de enten synes det er veldig turn on, eller veldig turn off. Tok i den brystvorta som oftest var "flat", det funket så de ble mer like. Men synes det var veldig vondt, men verdt det. Vil ikke gjøre det igjen da, dels fordi kjæresten min ikke liker det, dels fordi jeg er redd jeg må ta den ut etter kort tid igjen.

Tok ring, tror det var dumt, ring hekter seg lett i ting og tang..

Anonymous poster hash: 83eab...21a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok på house of pain og fikk stang med en gang :) han som tok på meg (husker ikke hva han heter) var veldig profesjonell og det var ikke kleint i det hele tatt

Det anbefales å ha ring i først da det er mye enklere å holde den ren. Men piercing i brystvorta gror jo veldig lett, da.

Jeg hadde bare i noen mnd, kroppen min støtte den fra seg, så var ikke så mange som fikk sett den, men av menn jeg har snakket med virker det som de enten synes det er veldig turn on, eller veldig turn off. Tok i den brystvorta som oftest var "flat", det funket så de ble mer like. Men synes det var veldig vondt, men verdt det. Vil ikke gjøre det igjen da, dels fordi kjæresten min ikke liker det, dels fordi jeg er redd jeg må ta den ut etter kort tid igjen.

Tok ring, tror det var dumt, ring hekter seg lett i ting og tang..

Anonymous poster hash: 83eab...21a

Har ring selv, en liten en. Aldri opplevd at den hekter seg fast i noe som helst, men den jeg har i navlen har gjort det noen ganger, uavhengig av smykket.

Anonymous poster hash: 43972...c2f

Skrevet

Det heter BRYSTVORTE, for guds skyld. Hvorfor skriver folk nippel/niplene, det ser jo helt åndssvakt ut?

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det i noen mnd for ti år siden, og hullet grodde aldri. Fikk barn og når jeg ammet kom det melk ut på sidene også..haha.

Anonymous poster hash: 012db...2f8

  • Liker 1
Skrevet

Er det brystvorten du mener? Vsuvka? 乳头? حلمة الثدي? :klaske:

Jeg hadde stang for mange herrens år siden. Fikk stang med en gang. Det er ingenting med piercingen som gjør at brystvorten/ vsuvka/ 乳头/ حلمة الثدي på magisk vis plutselig står utover. Det varierer på akkurat samme måten som det gjorde før og etter jeg tok den ut. Jeg hadde ikke min i et år en gang. Kroppen støtte den også fra seg og hullet har aldri grodd. Alltid lurt på om det AB under her sa kommer til å skje, og da vet jeg det :lol:

Jeg hadde det i noen mnd for ti år siden, og hullet grodde aldri. Fikk barn og når jeg ammet kom det melk ut på sidene også..haha.

Anonymous poster hash: 012db...2f8

Jeg var ung og dum da jeg tok min. I dag synes jeg det er harry og stygt, uansett hvor man setter piercingen. Skjønner ikke hvordan piercinger overlevde Y2K :bond:

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Piercingen min grodde innen en uke, går ikke an å se at jeg har hatt den. Men den gjorde sånn at brystvorten alltid stod ut, den må jo det, piercingen kan jo ikke forsvinne inn i huden liksom..skal sies jeg ikke hadde innovervendte brystvorter, men veldig små og flate.

Anonymous poster hash: 83eab...21a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente brystvorten, ja :) Syns ikke at dette ordet er så mye finere, men det er jo det som er riktig på norsk, ja. Håper ikke denne tråden sporer av til en diskusjon om hvorvidt det heter nippel eller brystvorte :)

- TS

Anonymous poster hash: 01aac...1cb

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme "problem" som deg og har fått så mye bedre puppeselvtillit etter å ha fått piercing i begge brystvortene! Jeg tok på Pinpoint Piercing i Oslo, anbefaler dem, de er dyktige, profesjonelle og veldig hyggelige! Fikk stang, det er det som er anbefalt.



Anonymous poster hash: 4d0ae...d15
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn her inne - hva synes dere om jenter med piercing i nippelen?

Anonymous poster hash: 01aac...1cb

Voldsom turn-off. Neppe dealbreaker, men ikke så langt unna heller.

Skulle gjerne svart noe annet, men jeg regner med at du ønsker ærlige svar.

Mann 22.

Anonymous poster hash: 73862...a17

  • Liker 1
Skrevet

Jeg mente brystvorten, ja :) Syns ikke at dette ordet er så mye finere, men det er jo det som er riktig på norsk, ja. Håper ikke denne tråden sporer av til en diskusjon om hvorvidt det heter nippel eller brystvorte :)

- TS

Anonymous poster hash: 01aac...1cb

Trenger ikke diskutere det, på norsk heter det brystvorte.

Merker jeg blir helt småsprø av alle som skriver nippel, bump og gudene vet hva når det finnes norske ord de kan bruke.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Voldsom turn-off. Neppe dealbreaker, men ikke så langt unna heller.

Skulle gjerne svart noe annet, men jeg regner med at du ønsker ærlige svar.

Mann 22.

Anonymous poster hash: 73862...a17

Tviler på at hennes avgjørelse står og faller på din mening. Selv har jeg aldri møtt en mann som har mislikt min.

Anonymous poster hash: 43972...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...