Gå til innhold

Alternativer til mammografi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mammografi er utelukket.

Du høres ut som du allerede har bestemt deg. Jeg synes du bør snakke med de på sykehuset som utfører slike undersøkelser, gjerne sammen med psykologen din, de vet mye bedre enn oss hva som er realistiske alternativer.

Mammografien tror jeg ganske sikkert du kan gjøre alene bak forhenget, dersom du får instrukser på forhånd, evt biopsi kan gjøres ved at du trekker overdelen litt opp eller ned, etter hvor en evt kul sitter. (Min kul satt på siden, øverst på brystet, og kunne fint vært nådd via halsen på en litt romslig t-skjorte.

Anonymous poster hash: 62783...1b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som du allerede har bestemt deg. Jeg synes du bør snakke med de på sykehuset som utfører slike undersøkelser, gjerne sammen med psykologen din, de vet mye bedre enn oss hva som er realistiske alternativer.

Mammografien tror jeg ganske sikkert du kan gjøre alene bak forhenget, dersom du får instrukser på forhånd, evt biopsi kan gjøres ved at du trekker overdelen litt opp eller ned, etter hvor en evt kul sitter. (Min kul satt på siden, øverst på brystet, og kunne fint vært nådd via halsen på en litt romslig t-skjorte.

Anonymous poster hash: 62783...1b4

Ja, terapeuten og jeg har snakket om det, så det er allerede bestemt at verken mammografi eller biopsi er mulig med mindre det går an å gjøre det i narkose. Det du beskriver fungerer ikke dessverre så jeg startet denne tråden for å undersøke alternativene.

Terapeuten min sendte meg nettopp en melding og sa hun skulle høre med en psykiater hun kjenner.

Anonymous poster hash: b8dbe...424

AnonymBruker
Skrevet

Hva om detbrukes et slikt operasjonslaken (de blå som legges over der det opereres) med et lite hull, så kan du og hun som utfører ultralyden skyve lakenet rundt?

Anonymous poster hash: d73be...0cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres merkelig ut at det er så fastlåst som du sier.

Anonymous poster hash: 03933...1b0
AnonymBruker
Skrevet

Hva om detbrukes et slikt operasjonslaken (de blå som legges over der det opereres) med et lite hull, så kan du og hun som utfører ultralyden skyve lakenet rundt?

Anonymous poster hash: d73be...0cf

Ja, det burde gå greit.

Anonymous poster hash: b8dbe...424

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...