Gå til innhold

Droppe kondom for en deilig fyr/dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kiden forsvinner også med en liten pillekur

Sant nok, men så er det vel litt lettere psykisk å bli kvitt en kjønnssykdom da, og ikke minst mindre belastende for kroppen!

Anonymous poster hash: 737ad...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det kunne jeg. Er ekstremt keen på en mann, hvis han tar kontakt med meg er jeg villig til å droppe kondom. hallo deilig sex

...og hallo alt mulig annet....

Anonymous poster hash: 0571e...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir stort sett faen samme hvordan hun ser ut. Leste nylig at det bare er 1 av 20 som har klamydia til enhver tid. Det er jo ganske lite! Ellers forsvinner jo de fleste kjønnsykdommene med en liten pillekur om man skal dra på seg noe , bortsett fra barn da som er worst case.

Anonymous poster hash: 9f260...9e9

Synes egentlig 1 av 20 var mye jeg... Hadde faktisk ikke trodd det, fra nå av skal kondomen på HVER gang med en ny.

Ja, om det bare var 1/20. Trodde dette var allmennkunnskap. Det er 1/10. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er så mye kondom ikke beskytter mot at det har ikke så mye å si egentlig. Herpes kan man få uansett om man bruker kondom eller ei.

Anonymous poster hash: 5542b...eb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Ja, det er utrolig mange! 10% av alle seksuelt aktive i Norge har klamydia. Så for hver tiende person du har ubeskyttet sex med, får du etter statistikken klamydia, om man skal se det på den måten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt sex (uten kondom) med mer enn ti personer. Jeg har ikke fått klamydia eller noe annet. Jeg tror ikke det døyt på den skrekkpropagandaen. Det er rimelig ufarlig, etter min erfaring, å ha sex uten kondom. Derimot er det mye deiligere. Man kjenner nesten ingenting med kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Ja, det er utrolig mange! 10% av alle seksuelt aktive i Norge har klamydia. Så for hver tiende person du har ubeskyttet sex med, får du etter statistikken klamydia, om man skal se det på den måten. :)

Og det er bare klamydia. Finnes jo haugevis med andre sykdommer man kan få også. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kILDE?

Har lest det på nett, og husker helsesøster sa det på ungdomsskolen.. :P Hehehe, det er mine kilder.

Og det er bare klamydia. Finnes jo haugevis med andre sykdommer man kan få også. :hakeslepp:

Nettopp! Synes det er kjempeskummelt. Klamydia er jo "ingenting"(sett at du oppdager det tidlig og blir behandlet fort) i forhold til hva du faktisk kan få.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest det på nett, og husker helsesøster sa det på ungdomsskolen.. :P Hehehe, det er mine kilder.

Kall meg en kyniker, men jeg synes det blir litt tullete at du sprer skremselspropaganda som du er usikker på, og som mest sannsynlig ikke stemmer, som om det var fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke at folk syns det er verdt å risikere å få hepatitt og hiv. Eller graviditet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg en kyniker, men jeg synes det blir litt tullete at du sprer skremselspropaganda som du er usikker på, og som mest sannsynlig ikke stemmer, som om det var fakta.

Jeg er nesten helt sikker på at det stemmer, ellers hadde jeg ikke skrevet det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt rundt 15 ons. Ingen menn har foreslått kondom. Ikke jeg heller.. Jeg har vært manisk og totalt manglet dømmekraft. Gikk heldigvis på p-piller.

Anonymous poster hash: b2763...a04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har hatt rundt 15 ons. Ingen menn har foreslått kondom. Ikke jeg heller.. Jeg har vært manisk og totalt manglet dømmekraft. Gikk heldigvis på p-piller.

Jeg ser forresten veldig søt og uskyldig ut, kan ha noe med saken å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt sex (uten kondom) med mer enn ti personer. Jeg har ikke fått klamydia eller noe annet. Jeg tror ikke det døyt på den skrekkpropagandaen. Det er rimelig ufarlig, etter min erfaring, å ha sex uten kondom. Derimot er det mye deiligere. Man kjenner nesten ingenting med kondom.

Jeg har hatt klamydia to ganger, og har fått hpv-virus (kjønnsvorter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er nesten helt sikker på at det stemmer, ellers hadde jeg ikke skrevet det. :)

Fra Folkehelseinstituttet:

Klamydia er i dag en vanlig seksuelt overført sykdom. Infeksjonen er vanligst hos seksuelt aktive under 25 år. Studier viser at cirka èn av 20 i denne aldersgruppen til enhver tid har klamydia.

Og for å skremme litt mere... (fra samme link som over):

I 60-80 prosent av tilfellene vil imidlertid ikke infeksjon i kjønnsorganene gi klare symptomer.

Anonymous poster hash: 9361e...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...