AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Del Skrevet 1. august 2013 Inspirert av et innlegg i tråden om hvor mange man har hatt ubeskyttet sex med, spør jeg: er det lettere å ha ubeskyttet sex med en person som er skikkelig digg? Hvis du kommer i en situasjon hvor du plutselig har mulighet til å ha sex med en dritdeilig fyr/dame, men ingen av dere har beskyttelse på dere, er det da lettere å ta sjangsen på sykdommer/graviditet? Selv om man vanligvis beskytter seg? Anonymous poster hash: 8354e...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #2 Del Skrevet 1. august 2013 Sex med en ny person skal kondomet på, uansett hvor pen vedkommende er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Del Skrevet 1. august 2013 Gir stort sett faen samme hvordan hun ser ut. Leste nylig at det bare er 1 av 20 som har klamydia til enhver tid. Det er jo ganske lite! Ellers forsvinner jo de fleste kjønnsykdommene med en liten pillekur om man skal dra på seg noe , bortsett fra barn da som er worst case. Anonymous poster hash: 9f260...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 1. august 2013 #4 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg har kun sex med pene jenter, men jeg kjenner meg igjen i problematikken, skjønt det ikke gir noen som helst mening overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abcdefgh Skrevet 1. august 2013 #5 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Deilige damer har ikke kjønnssykdommer så det er vel trygt da! Endret 1. august 2013 av abcdefgh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 1. august 2013 #6 Del Skrevet 1. august 2013 Deilige damer har ikke kjønnssykdommer så det er vel trygt da! Det trodde jeg også en gang, men etter den søte kløe kom den sure svie. Og hun var VELDIG søt og uskyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abcdefgh Skrevet 1. august 2013 #7 Del Skrevet 1. august 2013 Det trodde jeg også en gang, men etter den søte kløe kom den sure svie. Og hun var VELDIG søt og uskyldig. Haha La gå! Litt piller og legebesøk etter en god runde med ei skikkelig flott dame skal man vel tåle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #8 Del Skrevet 1. august 2013 Inspirert av et innlegg i tråden om hvor mange man har hatt ubeskyttet sex med, spør jeg: er det lettere å ha ubeskyttet sex med en person som er skikkelig digg? Hvis du kommer i en situasjon hvor du plutselig har mulighet til å ha sex med en dritdeilig fyr/dame, men ingen av dere har beskyttelse på dere, er det da lettere å ta sjangsen på sykdommer/graviditet? Selv om man vanligvis beskytter seg? Anonymous poster hash: 8354e...00f Jeg er i en situasjon hvor jeg har mulighet å ha sex uten kondom med en mann jeg absolutt digger og har utrolig lyst på hele tiden. Men han har hatt sex uten kondom noen ganger med en dame som er litt løs og risikoen at han er smittet med noe er der. Jeg har veldig lyst å kjenne ham uten kondom og å gi ham munnsex, men jeg tror ikke at dette kommer til å veie tyngre enn min egen helse. Han vet at jeg har lyst, han har også lyst, men skjønner hvorfor jeg ikke gjør det og presser meg ikke. Anonymous poster hash: 0369c...441 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 1. august 2013 #9 Del Skrevet 1. august 2013 Ellers forsvinner jo de fleste kjønnsykdommene med en liten pillekur om man skal dra på seg noe , bortsett fra barn da som er worst case. Kiden forsvinner også med en liten pillekur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 1. august 2013 #10 Del Skrevet 1. august 2013 Haha La gå! Litt piller og legebesøk etter en god runde med ei skikkelig flott dame skal man vel tåle Det var nesten verdt det. En kamerat av meg mener at klamydia ikke er en kjønnssykdom, men en livsstil, og har løpende abonnement på antibiotika som han av og til knuser og strør over frokostblandingen. En annen har hatt mye ubeskyttet sex opp gjennom årene og har aldri hatt kjønnssykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abcdefgh Skrevet 1. august 2013 #11 Del Skrevet 1. august 2013 Det var nesten verdt det. En kamerat av meg mener at klamydia ikke er en kjønnssykdom, men en livsstil, og har løpende abonnement på antibiotika som han av og til knuser og strør over frokostblandingen. En annen har hatt mye ubeskyttet sex opp gjennom årene og har aldri hatt kjønnssykdommer. Hehe! Ja , tror hele smittefaren er oppskrytt slik som all annen skremselspropaganda innen helse og alt annet som er kjekt i dette landet. Eneste kjipe er jo om man går med de over tid uten man merker det.. Skulle hatt meg en runde med fastlegen og sjekket selv etter sommeren , men frykter vårt gode og lange forhold aldri blir det samme igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #12 Del Skrevet 1. august 2013 Hehe! Ja , tror hele smittefaren er oppskrytt slik som all annen skremselspropaganda innen helse og alt annet som er kjekt i dette landet. Eneste kjipe er jo om man går med de over tid uten man merker det.. Skulle hatt meg en runde med fastlegen og sjekket selv etter sommeren , men frykter vårt gode og lange forhold aldri blir det samme igjen. Mange sykdommer har ikke så tydelige symptomer hos menn, men de smitter andre kvinner uansett. Ubeskyttet sex utenfor fast forhold er alltid en risikosport. Anonymous poster hash: 0369c...441 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 1. august 2013 #13 Del Skrevet 1. august 2013 Selvfølgelig ikke, helsa og kroppen min er viktigere enn sex, alltid. Vil heller ikke ha meg med mennesker som mener noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snyltefluen Skrevet 1. august 2013 #14 Del Skrevet 1. august 2013 Selvfølgelig ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 1. august 2013 #15 Del Skrevet 1. august 2013 Gir stort sett faen samme hvordan hun ser ut. Leste nylig at det bare er 1 av 20 som har klamydia til enhver tid. Det er jo ganske lite! Ellers forsvinner jo de fleste kjønnsykdommene med en liten pillekur om man skal dra på seg noe , bortsett fra barn da som er worst case. Anonymous poster hash: 9f260...9e9 Synes egentlig 1 av 20 var mye jeg... Hadde faktisk ikke trodd det, fra nå av skal kondomen på HVER gang med en ny. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #16 Del Skrevet 1. august 2013 Dere har ikke hatt herpes skjønner jeg..Anonymous poster hash: 73a2c...062 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dukka Skrevet 1. august 2013 #17 Del Skrevet 1. august 2013 Så dum burde ingen være. Du kan til og med få HIV, og den går ikke over med en liten pillekur. Bruk hodet. Pul men med kondom 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 2. august 2013 #18 Del Skrevet 2. august 2013 noen som har hørt om kjønnsvorter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 2. august 2013 #19 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Om du er interessert i svaret så holder det ikke å spørre på nett, hva man svarer når man er i sine fulle fem og hva man gjør når man er full og kåt er to forskjellige ting. Jeg foreslår felteksperiment. Endret 2. august 2013 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Houdini Skrevet 2. august 2013 #20 Del Skrevet 2. august 2013 Ja, det kunne jeg. Er ekstremt keen på en mann, hvis han tar kontakt med meg er jeg villig til å droppe kondom. hallo deilig sex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå