Pinnedyr Skrevet 1. august 2013 Forfatter #41 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg er ikke i en annen verden, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murica Skrevet 1. august 2013 #42 Del Skrevet 1. august 2013 Pinnedyr minner meg veldig om en bruker som var her før. Skriver bare bittelitt mer sammenhengende, men like mye sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #43 Del Skrevet 1. august 2013 Fordi jeg vil at king julien skal se meg ha anfall og feber. Bare derfor. Men han eksisterer jo ikke annet enn på papiret. Han gir beng i hva du gjør foran han, fordi han kan ikke bryr seg, han kan ikke bry seg fordi han eksisterer ikke med hjerne og puls. Anonymous poster hash: d8eac...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnedyr Skrevet 1. august 2013 Forfatter #44 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Men han eksisterer jo ikke annet enn på papiret. Han gir beng i hva du gjør foran han, fordi han kan ikke bryr seg, han kan ikke bry seg fordi han eksisterer ikke med hjerne og puls. Anonymous poster hash: d8eac...bd1 Men han eksisterer i hodet mitt. Han er på en måte skjel. Han bryr seg fordi ørene hans symboliserer bevisstløshet. Endret 1. august 2013 av Pinnedyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 1. august 2013 #45 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg tror King Julien vil at du skal være trygg, frisk og at du ikke skal ha anfall. Snakk gjerne med legen din, psykiateren og personalet om tankene dine. For meg høres det ut som tvangstanker og tvangshandlinger. Du vet jo at det ikke er bra å gjøre sånne ting, men føler trang til å gjøre det likevel. Dette kan du få hjelp for, men da må du snakke med noen profesjonelle. Ta vare på deg selv! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 1. august 2013 #46 Del Skrevet 1. august 2013 Kjære Pinnedyr. Jeg må stenge tråden din. Her kan du ikke få de svarene du er ute etter. Du må snakke med en lege eller personalet der du bor. Fortell dem hva du skrev i denne tråden. Husk at du har mennesker som kan hjelpe deg rundt deg, og du må fortelle dem hvordan du har det. Rainbow81, mod 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg