Gå til innhold

Flaue taleleif!!


lille mor

Anbefalte innlegg

Talefeil er artig, nesten alltid.

En av mine aller beste/flaueste var når jeg og kjæresten min var i byen en lørdagsformiddag, vi hadde ikke spist noe serlig til frokost dermed fant vi ut at vi skulle kjøpe to ferdig påsmurte baguetter og sette oss på brygga å spise :kul:

Vi går inn i bakeriutsalget, jeg går bort til disken harker høyt og spør denne gammle sure ekspiditør damen: har dere ferdig småpulte baguetter? :o :oops:

Gjett om jeg ble flau, damen snurpet igjen munnen enda mer, snudde seg og gikk.

Vi spiste lunsjen vår på kafe`vi :lol:

Noen andre som har lett for å få krøll på tunga? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne av meg kom med følgende utsagn:

"Å, jeg er helt utpult!".... Skulle være Å, jeg er helt utkjørt.. Moro var det, og moro er det enda.. :ler:

Har sikkert noen jeg også, men kommer ikke på det akkurat nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hallodamen på TVN for leeenge siden. Hun skulle fortelle hvilket program som nå skulle begynne, og det var musikk. Høre på mange L(sikkert) lokale band.. Så sa hun : Og nå skal vi igjen høre mange talentløse band... øøøøh,,, mener talentfulle...

At hun ikke knakk sammen, det skjønner ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 17. mai for noen år siden presterte NRKs kommentator å si: "og her ser vi da Hans Majestet Gardes musikkorps" :ler: feilen ble ikke rettet opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I pausa under en fotballkamp på canalplus skulle Kenneth Fredheim ( tror jeg ) beskrive hva som hadde skjedd på banen i pausa. ( Et fitnesshow med damer ). "Der var mange fitte...fitte...damer på banen i pausen..." Tilbake i studio kunne ikke Thorstvedt å co holde på fliret :) Ble forresten vist på Torsdagsklubben tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg sto med min mor på Narvesen, og hun snur seg til ekspeditøren og sier: en fittekupong, takk!

:hoho:

Selv så hadde jeg en glipp på ungdomsskolen. Det var snakk om kaker, og hvilke vi hadde prøvd å bake. Jeg husket den jeg hadde laget: Mor Monsen, så jeg rekker opp hånden og utbryter: Morkake!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:hoho::hoho::hoho: Herregud, nå sitter jeg her og ler så tårene spruter, midt i resepsjonen. Tenk om det kommer noen......

Hvis jeg kommer på noen sånne veldig morsomme så kommer jeg tilbake. Jeg er en mester i å stokke og sende ut ting i feil rekkefølge, men kommer ikke på noen som er så hysteriske som disse her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Moren til en jeg gikk i barnehagen med var opprinnelig fra Polen, og hun hadde skikkelig problemer med enkle og doble konsonanter, hun hørte rett og slett ikke forskjell. Så hun dro i barnehagen for å "hente pikken sin". Stakkar. :ler: Etter det sa hun konsekvent "jenta"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde besøk av noen baptist-slektninger av Hr. Sau, som bare hadde vært hos oss én gang tidligere. Vi har sjelden kontakt, men det er veldig hyggelige folk med godt humør! De skulle spise taco hos oss, og jeg skulle hive tacoskjell og lefser inn i stekeovnen. Tenkte jeg skulle finne ut av hva jeg skulle beregne mest av, og roper høyt og tydelig inn i stua:

"Liker dere best skjell eller lesper?" :oops:

Hr. Sau sto tvekroket på gangen og holdt på å vrenge seg av latter, mens jeg sto ilrød på kjøkkenet og var glad besøket satt "rundt hjørnet" inne i stua og ikke kunne se meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forresten på noe en venninnes svigerinne hadde gjort en gang, hun sto i kø på Peppes og skulle bestille pizza for henting. Da det ble hennes tur, forlangte hun "To pizza nr. 11 - men uten oregasmo!" "Hva sa du?" sa servitøren. "To pizza nr. 11, men helst uten oregasmo, takk!" Hun skjønte plutselig hva hun hadde sagt, så hun snudde seg og løp ut... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Bestilt Mr Fluffy på mcdonalds

Spurt læreren hvor "stoff og testikler" butikken ligger

Æsj jeg kommer ikke på mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Det eneste jeg kommer på var da moren min skulle sy konfirmasjonskjolen min, for ørtifire år siden eller noe sånt. Den skrukket seg litt foran på brystet, noe som var helt feil da den hadde prinsessefasong (jaja - dette var i gamle dager), og jeg - fjortenåringen - sa til min mor; den runker seg her foran..... Vi sprutet ut i latter begge to da.....men jeg ble innmari flau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:hoho:  

Jeg sto med min mor på Narvesen, og hun snur seg til ekspeditøren og sier: en fittekupong, takk!

:hoho:  

:hoho:

:hoho::hoho: . Tårene triller her på jobb.

Væren - jeg ser det liksom for meg :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I pausa under en fotballkamp på canalplus skulle Kenneth Fredheim ( tror jeg ) beskrive hva som hadde skjedd på banen i pausa. ( Et fitnesshow med damer ). "Der var mange fitte...fitte...damer på banen i pausen..." Tilbake i studio kunne ikke Thorstvedt å co holde på fliret :) Ble forresten vist på Torsdagsklubben tror jeg.

:ler: Ja, da hadde kjæresten fotballkveld hjemme hos oss....men det kunne ikke ha vært en canalplusskamp da for det har ikke vi og jeg husker den "fitte...fitte...fitte...øøøh..." og Thorstvedt som holdt på å dø på seg i studio!

Uansett, ikke nøye! Moro va det læll! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

:ler::hoho: :ler : :hoho::ler::hoho::ler::hoho:

Sit her og skrattar eg også Og så eg som nett satt her å gråt... Kjærasten min står på kjøkkenet og *skjønneikkeno*. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talefeil er artig, nesten alltid.

En av mine aller beste/flaueste var når jeg og kjæresten min var i byen en lørdagsformiddag, vi hadde ikke spist noe serlig til frokost dermed fant vi ut at vi skulle kjøpe to ferdig påsmurte baguetter og sette oss på brygga å spise :kul:  

Vi går inn i bakeriutsalget, jeg går bort til disken harker høyt og spør denne gammle sure ekspiditør damen: har dere ferdig småpulte baguetter? :o  :oops:  

Gjett om jeg ble flau, damen snurpet igjen munnen enda mer, snudde seg og gikk.

Vi spiste lunsjen vår på kafe`vi :lol:

Noen andre som har lett for å få krøll på tunga? :-)

Småpulte baguetter!!!!!

Jeg dauer :hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt flaut den gangen jeg høylydt deklamerte at det var så fint å ha en bestemor som var så kvigg og pikk... :oops:

Heldigvis var Farmor den som lo aller høyest da historien ble gjenfortalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...