Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 20. april 2004 #1 Del Skrevet 20. april 2004 Navnefest-seremonier hos Human-etisk forbund, holdes disse også på søndager eller er det en mer 'lørdagsgreie'? (mulig noe jeg har innbilt meg menmen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 21. april 2004 #2 Del Skrevet 21. april 2004 gå inn på www.human.no, der har de oversikt over alle tider for navnefest, tror det stortsett er en lørdags ting, men i Oslo er det mulig de har søndager også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #3 Del Skrevet 21. april 2004 Navnefest-seremonier hos Human-etisk forbund' date=' holdes disse også på søndager eller er det en mer 'lørdagsgreie'? (mulig noe jeg har innbilt meg menmen...)[/quote'] I Oslo er det navnefester på både lørdag og søndag. I de andre fylkene er det hovedsaklig på lørdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreyer Skrevet 21. april 2004 #4 Del Skrevet 21. april 2004 Da vi hadde navnefest ifjor vår var det på søndag (de hadde tydeligvis leid kulturhuset her i byen hele helga for på lørdag kjørte de et par sett konfirmasjoner). Men i høst hadde de på en lørdag. Så det varierer vel litt etter lokale forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smila Skrevet 21. april 2004 #5 Del Skrevet 21. april 2004 Her hvor jeg bor er de bare på lørdagene. Greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå