Gå til innhold

Gutter: skremmer dette dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er uenig med dem som skriver att erfaring er så utrolig viktig. I starten må man lære hverandere og kjenne..uansett hvor mye erfaring man har fra før. Så kan man bygge et bra seksual liv og erfaring sammen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er gutten forelska så bryr han seg ikke, men har gutten sex uten følelser så er det bare teit. Jenter: ikke ligg med gutter bare fordi de vil. La gutten være forelska i deg, og vær selvfølgelig forelska selv. Såååå mye bedre er da intimiteten. Man kan ikke bare ha seg med alle en ser, for man mister seg selv tilslutt. Ikke del deres dyrebare intimsone med andre enn den du er sammen med og som elsker deg.

Anonymous poster hash: 269a2...3a6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig sex?

Anonymous poster hash: 54a41...b26

Gjesp. Er virkelig det å bli "utsatt" for dårlig sex så forferdelig og grusomt. Går det virkelig ikke ann å øve? Begynte du som verdensmester?

Anonymous poster hash: ebb2f...daa

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 18, (6 år siden nå) hadde jeg blitt litt overrasket. Men da positivt overrasket.

Nå, noen år senere har jeg hørt fra både den ene og den andre (som jeg på vgs gitt ut fra at hadde aktive sexliv) at de gjerne var jomfruer til de var både 18, 20 og 22. ;)

For jenter er det uansett helt greit å være jomfru selv når du er 22 altså. Vi gutta syntes stort sett det er helt greit, og setter alltid stor pris på å få være den første. Jenter i seg selv derimot er litt mer kravstore, så menn sliter litt mer om de blir 20+.

Det sagt så er ikke mangel på erfaring noe som helst problem for noen så lenge du kjenner din egen kropp godt. Men hvis du går til du er 20+ og du fremdeles ikke vet hva som skjer der nede i det hele tatt burde du kansje plukke opp en vibrator snart. ;)

Anonymous poster hash: 03a5c...3ae
Skrevet

For å si det enkelt, alle må starte ett sted:) Selv den beste dama i senga har vært en jomfru en gang. ikke glem det:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 18, (6 år siden nå) hadde jeg blitt litt overrasket. Men da positivt overrasket.

Nå, noen år senere har jeg hørt fra både den ene og den andre (som jeg på vgs gitt ut fra at hadde aktive sexliv) at de gjerne var jomfruer til de var både 18, 20 og 22. ;)

For jenter er det uansett helt greit å være jomfru selv når du er 22 altså. Vi gutta syntes stort sett det er helt greit, og setter alltid stor pris på å få være den første. Jenter i seg selv derimot er litt mer kravstore, så menn sliter litt mer om de blir 20+.

Det sagt så er ikke mangel på erfaring noe som helst problem for noen så lenge du kjenner din egen kropp godt. Men hvis du går til du er 20+ og du fremdeles ikke vet hva som skjer der nede i det hele tatt burde du kansje plukke opp en vibrator snart. ;)

Det er ikke slik at jeg ikke kjenner kroppen min. Uten å gå for mye i detalj så har jeg lært den og kjenne med årene, og vet hva jeg liker og ikke ;) Eneste grunnen til at jeg er jomfru er at jeg ikke har hatt noen veldig seriøse forhold hvor vi har kommet så langt at vi har hatt sex...og jeg er ikke så veldig keen på ONS :)

-TS

Skrevet

Jeg er ei jente på 18. Jeg har aldri vært i et seriøst forhold, og jeg er jomfru. Jeg har blitt fingra, jeg har klint og jeg har runka en, men aldri hatt samleie.

Det jeg lurer på er om dette er turn off for dere gutter? Er det slik at dere mye heller vil ha ei jente som har erfaring?

Bare fint det. Heller turn on enn turn off.

AnonymBruker
Skrevet

Njaa litt skeptisk...tenker at det må være en grunn til at du fortsatt er jomfru. Jeg mener, ingen vil jo ha ei som ingen andre har giddi å så mye som stikke kuken inni

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slik at jeg ikke kjenner kroppen min. Uten å gå for mye i detalj så har jeg lært den og kjenne med årene, og vet hva jeg liker og ikke ;) Eneste grunnen til at jeg er jomfru er at jeg ikke har hatt noen veldig seriøse forhold hvor vi har kommet så langt at vi har hatt sex...og jeg er ikke så veldig keen på ONS :)

-TS

Sex trenger ikke å være så seriøst. ;p Noe man lærer seg i det man slutter å være jomfru

AnonymBruker
Skrevet

Njaa litt skeptisk...tenker at det må være en grunn til at du fortsatt er jomfru. Jeg mener, ingen vil jo ha ei som ingen andre har giddi å så mye som stikke kuken inni

Haha, nå har det seg faktisk sånn at jeg er relativt godt likt av det motsatte kjønn og får en god del oppmerksomhet;) Som sagt så har jeg både klint, blitt fingra osv. Det er bare samleie jeg ikke har kommet til enda.

AnonymBruker
Skrevet

^TS som svarte over btw ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke skremmende, men kjedelig. Ei jente som ikke vet hva hun skal gjøre i senga... Hva er vitsen liksom?

Anonymous poster hash: 083ad...e88

De fleste ligger der bare som slakt uansett. Merker nok ikke store fotskjellen.

Anonymous poster hash: d294b...49f

AnonymBruker
Skrevet

De fleste ligger der bare som slakt uansett. Merker nok ikke store fotskjellen.

Anonymous poster hash: d294b...49f

Dårlig sexliv?? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Finn deg en fyr som er tålmodig og snill og gjør deg skikkelig kåt. Skulle vært han ;-)

Jeg er ei jente på 18. Jeg har aldri vært i et seriøst forhold, og jeg er jomfru. Jeg har blitt fingra, jeg har klint og jeg har runka en, men aldri hatt samleie.

Det jeg lurer på er om dette er turn off for dere gutter? Er det slik at dere mye heller vil ha ei jente som har erfaring?

Anonymous poster hash: 7d54f...c10
AnonymBruker
Skrevet

For min del hadde det vært en stor TURN ON.

Fordi:

Jeg er en mann på 23 som ikke har kyssa eller hatt sex enda.

Har heller aldri vært i noe forhold eller kjæreste.

Jeg selv er ikke sær i det heletatt, men det er de fleste jenter på min alder. De lider av prinsesse syndromet og skal bare ha drømmeprinser.

Anonymous poster hash: 31552...2fb
Gjest JakeGreen
Skrevet

Nei, kun positivt, så sant det ikke er av religiøse grunner - som jeg igjen respekterer, men da hadde vi hatt for ulikt verdisyn.

Inntrykket mitt er at det i dag er et stort sosialt press for å debutere seksuelt blant unge, så sånn sett har jeg mer respekt for en jente som tar sine egne valg og ikke er konform.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...