Gå til innhold

Gutter: skremmer dette dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 18. Jeg har aldri vært i et seriøst forhold, og jeg er jomfru. Jeg har blitt fingra, jeg har klint og jeg har runka en, men aldri hatt samleie.

Det jeg lurer på er om dette er turn off for dere gutter? Er det slik at dere mye heller vil ha ei jente som har erfaring?

Anonymous poster hash: 54a41...b26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hvorfor skulle manglende erfaring være turn off?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke skremmende, men kjedelig. Ei jente som ikke vet hva hun skal gjøre i senga... Hva er vitsen liksom?

Anonymous poster hash: 083ad...e88
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvorfor skulle manglende erfaring være turn off?

Dårlig sex?

• Liker 2
Skrevet

nei. Gutter i din alder +/- blir nok mer skremt av de med mye erfaring.

Skrevet

Jeg hadde blitt glad om jeg fikk høre det. Da ville jeg fått rollen som læremester :lur:

På ingen måte turn-off. Ikke bekymre deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Formulerte meg litt feil i overskriften kanskje. Mente om dette er TURN OFF ? Blir dere mindre tiltrukket av henne osvosv

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 18.

...

Anonymous poster hash: 348a3...206

AnonymBruker
Skrevet

.... Det er ikke noe gale med å være uerfaren. Tror ikke gutter tenker så mye på det som du gjør ts, bortsett fra enkelte umodne gutter som kun tenker på sex... De fleste er vel opptatt av å treffe en søt og hyggelig jente.... uerfaren eller ikke, betyr ikke så mye :)

Og jeg har alltid blitt tiltrukket av personer, ikke av erfaringen dems.Hilsen mann.

Anonymous poster hash: e8813...ca5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns i hvertfall dette er noe som er veldig flaut...er jo ikke så veldig vanlig å være jomfru i min alder..

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Du er 18. Å ikke ha hatt en penis i fitta er helt normalt på din alder.

Jeg er like gammel som deg og har ikke blitt fingra en gang. Ikke klint heller, for den saks skyld. Ikke fordi jeg er så himla prippen, men fordi jeg bor langt ute i gokk og alle mannfolka her er religiøse, homofile eller utviklingshemma.

Anonymous poster hash: bf744...6fd
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var jomfru da jeg hadde sex med kjæresten min (var rundt 17 år). Det skremte ikke han i det hele tatt, og det var IKKE turn off. Da fikk jo han muligheten til å lære meg det meste ;)

Anonymous poster hash: 1cdce...c75
AnonymBruker
Skrevet

Ok, men hvis vi driter i alderen. Generellt sett så vil gutter heller ha ei som er erfaren i senga, enn ei som ikke har hatt sex før.

-TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

turn off

• Liker 1
Skrevet

Jeg var jomfru da jeg møtte kjæresten, og han var glad for det. Han klarte ikke tanken på meg med en annen gutt/mann. Han sa "da er jeg først i mølla!!" haha... :) Han har fått meg til å bli enda mer kjent med meg selv og mine lyster, og det hadde ingenting å si om jeg var jomfru eller ei. Han elsker meg uansett, og det er det som teller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns i hvertfall dette er noe som er veldig flaut...er jo ikke så veldig vanlig å være jomfru i min alder..

-TS

Vel... Jeg er noenogtjue, og jeg er jomfru. Så er det noen som er uvanlige her, er det i hvert fall ikke deg!

Jeg har inntrykk av at de fleste menn liker at de er den første, så du trenger absolutt ikke bekymre deg ;)

Anonymous poster hash: 7d3a8...ae3

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vits å bekymre seg for det TS. Det er heller ikke unormalt å være jomfru i din alder.

Som andre har sakt, så er det bedre om du er jomfru enn om du har masse erfaring. Bakdelen ved at du er jomfru er hvis du skal miste jomfrudommen din under en ONS (som du fårhåpentligvis ikke gjør) så vill gutten kanskje bli litt utålmodig, da han bare er ute etter sex, og han måtte ta det rolig når pga smerter.

Anonymous poster hash: db4fc...a9f
AnonymBruker
Skrevet

Ok, men hvis vi driter i alderen. Generellt sett så vil gutter heller ha ei som er erfaren i senga, enn ei som ikke har hatt sex før.

-TS

Du har tydeligvis bestemt deg for dette. Jeg kan i hvert fall, som ung mann, si at jeg oppfatter det helt omvendt. Det er ikke kjempeviktig, men at jenta er jomfru er oftere et pluss enn et minus. Kall det gjerne primitivt, men det er likevel den klart mest utbredte holdningen.

Anonymous poster hash: 8c99d...a3e

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Viktigste for meg i grunn er at vi har god kjemi og at jenta er grei og skikkelig. Å bli erfaren i sengen er noe man blir ettervært med årene tenker no jeg. Ser ikke ned på en som er jomfru.

Så nei, bryr meg ikke.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Selv synes jeg ikke det hadde vært så kult med en jomfru.
Jeg liker bedre en med erfaring, samt og kjenner seg selv og hva henne liker best.

Også hvis det er den rette jenten for meg, så driter jeg fullstendig i fortiden hennes.

Det er ikke den jeg vil leve med henne i akkurat.

Anonymous poster hash: 43840...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...