AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Del Skrevet 31. juli 2013 Noen som har opplevd dette? På iPad kommer jeg rett og slett ikke inn på appen, men om jeg skrur av wi-fi og heller bruker mobildata funker det. Wi-fi funker ellers altså, kun på ipad-app. Orker ikke å bruke mobildata får å se netflix i lengden kjenner jeg. Anonymous poster hash: c6d34...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murica Skrevet 1. august 2013 #2 Del Skrevet 1. august 2013 Google, tok ett helt sekund: https://support.netflix.com/en/node/2415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Del Skrevet 1. august 2013 Sett det, prøvd det, funker ikke. Derfor jeg spør om andre har noen tips. Anonymous poster hash: c6d34...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murica Skrevet 1. august 2013 #4 Del Skrevet 1. august 2013 Kontakt netflix support? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå