plings Skrevet 21. april 2004 #21 Del Skrevet 21. april 2004 Uten kondom er mer intimt. Det føles bedre. Man blander safter, og spruter ikke bare inn i en gummidings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. april 2004 #22 Del Skrevet 21. april 2004 Min kjære har også dette problemet og han ruller på kondom med forhuden framme. Da holder kondomet forhuden "på plass". Han er litt feig og vil ikke gjøre noe med dette før han må.. (dvs når vi skal ha barn) Og dette synes du er helt ok, at han går rundt med forhud som er så trang at han ikke får vasket seg. Full skjerpings- få han til legen som henviser videre til sykehus, skjønner godt at han gruer seg men dette er ikke en holdbar situasjon verken for han eller deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #23 Del Skrevet 21. april 2004 Og dette synes du er helt ok, at han går rundt med forhud som er så trang at han ikke får vasket seg. Full skjerpings- få han til legen som henviser videre til sykehus, skjønner godt at han gruer seg men dette er ikke en holdbar situasjon verken for han eller deg. For det første så er ikke hygiene noe problem, da det er i eregrert tilstand at problemet oppstår! For det andre er dette en svært holdbar situasjon for meg; når vi bruker kondom merker jo ikke jeg noen forskjell på dette! For det tredje synes jeg at det er helt feil av meg å presse ham til å gjøre noe med dette før han er klar (eller før vi evt må pga vil lage barn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. april 2004 #24 Del Skrevet 21. april 2004 Beklager meg jeg synes du er utrolig feig. Hva skjer den dagen en mer alvorlig sykdom oppstår, skal du dulle med ham da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #25 Del Skrevet 21. april 2004 Beklager meg jeg synes du er utrolig feig. . Fordi jeg ikke komanderer rundt en voksen mann? Hva skjer den dagen en mer alvorlig sykdom oppstår' date=' skal du dulle med ham da også.[/quote'] Hva har dette med alvorlige sykdommer å gjøre? Og ja, dersom han får en alvorlig sykdom skal jeg selvfølgelig dulle med han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. april 2004 #26 Del Skrevet 21. april 2004 Det jeg mente når jeg skrev dulle var at hvis han ble skikkelig syk og ikke ville gå til lege, ville du pakket han inn i en dyne og sagt at så så, vi skal ikke til slemme legen, være her du (satt på spissen men du skjønner sikkert hva jeg mener). Og når det gjelder medisinsk behandling så er det mange som trenger en dytt bak, dette er ikke kommandering, dette blir gjort fordi man bryr seg om dem. Fordi man er glad i dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #27 Del Skrevet 21. april 2004 Gå til legen. Trang forhud er noe som ordnes med polyklinisk lokalbedøvelse, det er et pittelite snitt og vips ingen flere problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #28 Del Skrevet 21. april 2004 Selvfølgelig vil jeg at han skal få behandling og det vet han svært godt! Men nå har han sagt at han skal få gjort det "etter hvert" og i alle fall innen vi skal begynne å lage barn.. og da ser jeg ingen grunn til å mase! Han har jo tross alt levd med dette i 34 år alt, så hva er det som plutselig haster sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. april 2004 #29 Del Skrevet 21. april 2004 Etterhvert er det samme som aldri eller ikke før mannen med ljåen står utenfor døren, kjenner du ikke til Mannens Ordbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #30 Del Skrevet 21. april 2004 Etterhvert er det samme som aldri eller ikke før mannen med ljåen står utenfor døren' date= kjenner du ikke til Mannens Ordbok? Når min mann har sagt "etterhvert" om ting før har de alltid blitt gjort etter hvert! Synd om du har erfaringer med upålitelige menn, men jeg er så heldig å ha en mann som mener det han sier! Og da fortjener han ikke å bli behandlet som et barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utenforhud Skrevet 21. april 2004 #31 Del Skrevet 21. april 2004 Det må kanskje presiseres at dette ikke er et "medisinsk problem" det må gjøres noe som helst med. Man kan faktisk leve fint med det resten av livet. Jeg hadde det slik til jeg var opp i voksen alder uten å ha noen problemer. Så fjernet jeg forhuden av rent praktiske grunner - og er også godt fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. april 2004 #32 Del Skrevet 21. april 2004 Han oppfører seg som ett barn allerede når han har levd hele sitt liv i voksen alder med trang forhud fordi han ikke tør å få gjort noe med det. Og hvorfor begynner du å snakke om mine evt. erfaringer med upålitelige menn? Hold deg for god til slike billige poenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngerMina Skrevet 21. april 2004 #33 Del Skrevet 21. april 2004 Sunmin, synes du trenger å roe deg litt jeg... Virker som du liker å henge deg opp i ting du ikke har noe med. Denne gjesten sier jo at hun at det ikke er noe problem for henne, mannen har ikke noe problem med hygienen. At han selv vil vente med dette er da bare hans sak. Gjesten har sagt til han hva hun synes om saken, mer er d da ikke å gjøre. Og å komme med utsagn om hva som da skal skje hvis han får en alvorlig sykdom, d har jo ingenting med denne saken å gjøre. Skulle han bli ordentlig syk, så vil jo alt være annerledes. En må da kunne skille mellom alvorlige og mindre alvorlige ting. Når d ikke er så alvorlig, så må da mannen få bestemme selv uten at du skal rakke ned på kjæresten hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #34 Del Skrevet 22. april 2004 Når d ikke er så alvorlig' date=' så må da mannen få bestemme selv uten at du skal rakke ned på kjæresten hans[/quote'] Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #35 Del Skrevet 22. april 2004 Han oppfører seg som ett barn allerede når han har levd hele sitt liv i voksen alder med trang forhud fordi han ikke tør å få gjort noe med det.. Det dreier seg vel likemye om at han aldri har sett noen grunn til å gjøre noe med det før vi begynte å snakke om barn.. Og hvorfor begynner du å snakke om mine evt. erfaringer med upålitelige menn? Hold deg for god til slike billige poenger. Jo, jeg burde holde meg for god til det.. Men da synes jeg at du skal holde deg for godt til å komme med like ubegrunnede påstander om min mann! (at det ikke blir gjort når han sier "etterhvert", at han oppfører seg som et barn osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 22. april 2004 #36 Del Skrevet 22. april 2004 Sunmin' date=' synes du trenger å roe deg litt jeg... Virker som du liker å henge deg opp i ting du ikke har noe med. Denne gjesten sier jo at hun at det ikke er noe problem for henne, mannen har ikke noe problem med hygienen. At han selv vil vente med dette er da bare hans sak. Gjesten har sagt til han hva hun synes om saken, mer er d da ikke å gjøre. Og å komme med utsagn om hva som da skal skje hvis han får en alvorlig sykdom, d har jo ingenting med denne saken å gjøre. Skulle han bli ordentlig syk, så vil jo alt være annerledes. En må da kunne skille mellom alvorlige og mindre alvorlige ting. Når d ikke er så alvorlig, så må da mannen få bestemme selv uten at du skal rakke ned på kjæresten hans[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #37 Del Skrevet 26. april 2004 Hei! Jeg vil bare informere dere alle om at min kjære "jeg skal få gjort det etterhvert" mann nå har bestilt seg lege-time! Så det gikk som jeg sa.. Bare jeg lot ham vite at jet ville at han skulle gjøre det, men stolte på at han selv fikk ordnet det og ikke maste, så ordnet han opp selv..! (gjett om han skal få spesielabehandlign i kveld.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå