Herr Oluf Skrevet 1. august 2013 #22 Skrevet 1. august 2013 (endret) Ja, På garden eg bur på, der går farfaren min igjen og spøker. Eg har sjølv sett han mange gonger og han går også rundt og flyttar av og til på ting og brukar han å gå opp trappa som knirkar veldig mykje. Endret 1. august 2013 av Herr Oluf 1
Gjest Badabing Skrevet 1. august 2013 #23 Skrevet 1. august 2013 Jeg har sett og opplevd mye rart, men jeg tror fortsatt ikke det er spøkelser. 1
foureyes Skrevet 1. august 2013 #24 Skrevet 1. august 2013 Ja, jeg gjør det. I barndommen klarte jeg nesten ikke å sove alene, fordi jeg følte det var noen som tittet inn soveromsdøra til meg hver natt. Det var en følelse av en eldre herremann, og han var IKKE god. En kulde var der altså, og det var en tilstedeværelse jeg bare som barn har kjent, ikke bare av denne mannen, men også av flere, som jeg ikke oppfattet var menn eller kvinner. Husker at jeg og en venninne gjemte oss på toalettet og hørte noen "synge" til oss, en kort vise. Creepy, men var ikke noe ondt over det. Hørte noen "usynlige" nynne flere ganger. Alt var svakt og ikke direkte vondt ment. Tomten var et samlingssted en gang i tiden, mange av dem som holdt seg der hver den dag langt tilbake, hadde nok gått bort da jeg var barn. Jeg tror ikke at "alle og enhver" går igjen. Men tviler ikke på de mennesker, som på troverdig vis - ser og føler ting vi andre ikke har en sans til å klare. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå