Gjest Reza08 Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Tror du at spøkelser/gjenferd eksisterer? Har du noen gang opplevd noe overnaturlig?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Når en hører trinn i trappa man har fult innsyn til uten å se det som lager lydene, vet jeg ikke hva man skal tro eller ikke tro. Lyden er der for det.Anonymous poster hash: 0b07b...901
EyeQ Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Jeg hører mange sier de har opplevd litt av hvert, også ellers troverdige personer. Selv tror jeg det er mye som kan virke overnaturlig som likevel kan forklares. Man skal aldri si aldri, men jeg har selv hverken sett eller hørt noe som ikke kan forklares, og det er derfor vanskelig for meg å tro at slikt eksisterer.
Anglofil Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Nei, jeg har ikke opplevd noe overnaturlig og tror heller ikke på slikt. Mvh Yvonne
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Troende, seende og har opplevd nok til å være overbevist 1
Lemuren Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Har aldri opplevd noe, men skal aldri si aldri. Jeg er åpen for det, men tror ikke helhjertet på det så lenge jeg ikke har sett noe selv.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 Jeg er en ateist, ikke kristen, så nei, jeg tror ikke på fantasivenner. Anonymous poster hash: 30f09...798
Yme Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har opplevd at det finnes spøkelser selv, så jeg tror på sånt. Når en hører trinn i trappa man har fult innsyn til uten å se det som lager lydene, vet jeg ikke hva man skal tro eller ikke tro. Lyden er der for det.Anonymous poster hash: 0b07b...901 Det går helt fint an, uten at det har noe med spøkelser å gjøre.
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 30. juli 2013 #12 Skrevet 30. juli 2013 Jeg aviser ikke muligheten for det
Lutetium 71 Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 Tror du at spøkelser/gjenferd eksisterer? Har du noen gang opplevd noe overnaturlig? Nei og nei.
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #16 Skrevet 1. august 2013 Selvsagt ikke. Vi lever i 2013, tross alt.
kulu-kulu Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 Jeg er en ateist, ikke kristen, så nei, jeg tror ikke på fantasivenner. Anonymous poster hash: 30f09...798 Jeg er også ateist. Og jeg har sett,hørt og opplevd såkalte spøkelser , opptil flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #18 Skrevet 1. august 2013 Jeg er også ateist. Og jeg har sett,hørt og opplevd såkalte spøkelser , opptil flere ganger. Ateist, men ikke skeptiker altså. Anonymous poster hash: df522...62e
Alvina Skrevet 1. august 2013 #19 Skrevet 1. august 2013 (endret) Ja og ja. Noen ganger har jeg fått skylda, at jeg tiltrekker meg disse. For meg er det naturlig, men jeg kaller det ikke for spøkelser, har en egenforklaring der jeg kaller det å være så åpen at man kommer inn /i en kontakt med / i en annen sfære... Verre er det ikke med det. Men har opplevd ting og hus jeg aldri vil besøke mer. I andre hus er det andre som blir plaget. Det synes jeg er ille, påtar meg litt av ansvaret siden jeg har hatt gjester der som har blitt plaget, siden det ikke plager meg. Har også vært på besøk der de ikke har merket noe, men etter at jeg har frekventert som gjest skjer det noe nesten daglig. Jeg bryr meg ikke, men til og med medlemmer av skeptikerforbundet har ingen forklaring. Jeg sier selvsagt ikke noe, men de oppdager det samme som jeg gjør. Har til og med fått kjeft som om jeg har installert disse fenomenene. Ja, jeg tror det er mye rart uten at det finnes forklaring. Noen mennesker er el-overfølsomme, hvor enn de er - går alt i stykker, alt - og de fleste er klar over det selv. Brødristeren, tven, pcen, føneren, støvsugeren, brannalarmen - men akkurat det har jeg ingen formening om like lite som jeg har en god forklaring på det vi kaller spøkelser. Tror det er energi, som enkelte kan sanse, at noen går igjen har jeg lite tro på siden jeg ikke akkurat tror på spøkelser. Men har opplevd det sammen med flere, det er ikke noe skummelt, det er bare energi som man kan sanse fra en annen tid. Når lyset kan nå netthinnen raskere enn øret kan høre, da kan vel også energi bli værende eller komme tilbake... edit: Det er ett hus jeg aldri vil sove i mer, jeg kan gjøre det men da må jeg være uthvilt før jeg kommer. Og jeg vil ikke prate mer om evt spøkelser. Har sett ting jeg aldri vil prate om, som jeg ikke var alene om å se. Prate om spøkelser eller hva man skal kalle det er det samme som å gi de makt. Men det er bare ett hus. Heldigvis trenger jeg ikke sove der mer. Endret 1. august 2013 av Alvina 1
bebisss Skrevet 1. august 2013 #20 Skrevet 1. august 2013 Jeg tror jeg har sett noe, to ganger har jeg sett en dame med ett fordreid ansikt, det var ikke menneskelig og jeg var sammen med min mor som er litt mer åpen enn meg og hun ga meg ett litt rart blikk begge disse gangene som om hun sa "så du det?"..Og jeg har hørt noe en gang. Jeg har egentlig aldri trodd på spøkelser og det overnaturlige, men mannen min om jeg stoler fullt på og noen andre fortalte meg nylig hva de hadde opplevd og de er veldig troverdige mennesker, da begynte jeg å tvile om det egentlig er noe. Men jeg ser på det som energier som ligger igjen i luften fra lenge siden som plutselig kan "slå seg på" og vise seg som en grå skikkelse. Vi alle mennesker er energier og det er energier i luften og overalt. Derfor spøkelser går igjennom vegger og slik fordi den personen en gang gikk igjennom en dør som sto der tidligere og den energien den personen hadde da, ligger igjen i luften og viser seg igjen senere når noe trigger den energien til å vise seg. Jeg syns det høres mer logiskt ut hvertfall. Men nå er det også historier som mannen forteller meg han har opplevd og berøring og tydelige mennesker som blir borte i løse luften, jeg har hørt det fra flere.. Jeg er usikker..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå