Rosakatt Skrevet 9. januar 2023 #21 Del Skrevet 9. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Ja ⚽ Akkurat det du ønsket deg 😅 Eller ikke 😁 Jaa..woho..😔🤭 Men det kan være morsomt å spille da, så lenge min innsats ikke vil gå utover noens ære og humør 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. januar 2023 #22 Del Skrevet 9. januar 2023 Rosakatt skrev (17 minutter siden): Jaa..woho..😔🤭 Men det kan være morsomt å spille da, så lenge min innsats ikke vil gå utover noens ære og humør 😅 Det er sant Noen legger alt for mye i det. Jeg spilte forball som barn, var gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 9. januar 2023 #23 Del Skrevet 9. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det er sant Noen legger alt for mye i det. Jeg spilte forball som barn, var gøy Åja 😄 Da er jo du klar som et egg for dette laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. januar 2023 #24 Del Skrevet 9. januar 2023 Rosakatt skrev (6 minutter siden): Åja 😄 Da er jo du klar som et egg for dette laget Haha. Jepp! Kom igjen alle sammen!!! Måååål ⚽ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå