Gjest lilletroll Skrevet 19. april 2004 #1 Del Skrevet 19. april 2004 Skal skrive min første jobbsøknad på engelsk, og lurer på om det er andre "regler" for hvordan den skal skrives enn den norske. Er det bare å oversette det jeg ville skrevet på norsk, eller skal jeg sette den opp anderledes?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 19. april 2004 #2 Del Skrevet 19. april 2004 Hvilket land skal den til? Studerer i UK og jeg vet at søknadene her er litt andreledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 19. april 2004 #3 Del Skrevet 19. april 2004 Sjekk websider fra det landet du skal søke i. Nesten alle land har tips om hvordan sette opp søknad og CV. Hvis du skal levere søknaden til et norskt firma og kun bruke engelsk som språk, så kan du bruke den norske måten å sette det opp på. Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 20. april 2004 #4 Del Skrevet 20. april 2004 Da er søknaden og CV'en sendt... :-? Den var til en jobb her i Norge hvor engelsk blir jobbspråket. Det jeg er mest spent på er om CV'en ble noe bra..... :-? Men nå er det bare å krysse fingrene, for det her er en jobb jeg VIRKELIG har lyst på!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå