Gå til innhold

Singel og tjukk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Personlig har jeg aldri hatt problemer med menn uansett hvor tjukk eller tynn jeg har vært. alltid mye pågang med menn og kvinner. om det er til sex eller forhold.

Anonymous poster hash: 2dd25...5c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke ta alle under en kam, men de jeg kjenner har vært ærlige nok til å si at det. Mye fordi folk rundt dem har forventninger til at de skal finne seg en tynn kjæreste, og at de derfor er flaue av å like store jenter.

-TS

Anonymous poster hash: 49abc...f2c

Det er faktisk mye sannhet i det, men det handler ikke bare om kroppstørrelse, men også om utseende generelt. Alt dette til en viss alder. Når man blir trygg på seg selv og virkelig ser hva man har behov for i ett forhold går man vekk fra disse overfladiske tingene.

Jeg var pen som tykk, men jeg var ikke lykkelig som tykk, derfor tok jeg tak i meg selv, både når det kommer til det ytre og det indre. Jeg har ikke blitt mindre singel av den grunn, men jeg har blitt mer bevisst på hva jeg fortjener og lykkeligere som singel.

Hvis du ikke trives med kroppen din, så gjør noe med det. Hvis du trives som du er så vær stolt av deg selv og vent på han som vil elske deg som du er :)

• Liker 1
Skrevet

Nå er det vel mer holdninger det går på, ikke vekt. Det faktum at tjukke mennesker som prøver å gå ned men aldri klarer å gjøre noe med det er for stort til å stikke under en stol.

Når man går de nærmere etter i sømmene viser det seg at de ikke bare lyver om livsstilen sin, men at de har en viss form for selvmedlidenhet. Jenter liker ikke gutter som synes synd i seg selv, men gutter liker heller ikke jenter som synes i seg selv. Det er ikke vekten som er frastøtende, det er holdningene.

Og btw: hva er tynn?

AnonymBruker
Skrevet

TS her.
Vil bare takke for gode og ordentlige svar, og jeg har skjønt at det er hvordan jeg ser på meg selv som er problemet.. :)

Anonymous poster hash: 49abc...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...