Gå til innhold

Singel og tjukk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er synd at det er mer godtatt at man sulter seg ihjæl enn spiser seg ihjæl.

Anonymous poster hash: ea83b...a98

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det er det ikke for meg^^ Jeg synes ikke det er fint å være radmagret heller. For meg går det på å ta vare på helsen og kroppen sin.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Hun sier hun prøver å gjøre noe med det, som alle andre tjukke mennesker. Det betyr ikke at de faktisk gjør noe som vil gi dem resultater.

Det er litt utenfor tema, men la gå.

Det er hardt arbeid, og jeg prøver så godt jeg kan for å få det til. Det er ikke dermed sagt at alt er like suksessfullt, og at det kun er oppturer. Det er psykisk tøft når man ikke har lært hvordan man skal takle det uten det som før var løsningen - nemlig maten. Jeg vet det er min feil, og at det kun er jeg som kan gjøre noe med det - men som sagt så er det veldig vanskelig. Jeg tror ikke noen som selv har vært der vet hvor vanskelig det er, på samme måte som jeg ikke vet hvor vanskelig det er å slutte å røyke/drikke osv.

Anonymous poster hash: 49abc...f2c

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal være ærlig nok å si at siden jeg er opptatt av egen helse og å ta meg greit ut så vil jeg helst ha ei jente som gjør det samme. Det går litt på felles verdier og interesser også.

Men en ting jeg ser mange overser er selvtillit og hvor ødeleggende det er om man tenker svært negativt om eget verd. Altså om du i en datesituasjon blir oppfattet som at du missliker deg selv blir det lett svært usjarmerende og stakkarslig.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke normalvektige folk har noen som helst ide om hvor mye skam det er forbundet med at noen er sammen med en som er feit. Jada, alle slags mulige folk har partnere, men det er jo dermed ikke sagt at fenomenet ikke eksisterer.

Som feit er man utsatt for de som ønsker å få tilfredsstilt en fetish i ganske så mange tilfeller. Joda, feite kan helt sikkert få partnere de og, men utvalget er minimalt og dersom man da selv har enkelte ønsker, så sier det jo seg selv at det er vanskeligere enn for veldig mange andre.

For all del, jeg har full forståelse for at folk ikke ønsker feite kjærester, MEN; det er og blir kjipt at man kun er god nok til et ligg og ingenting annet.

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

Jeg skal være ærlig nok å si at siden jeg er opptatt av egen helse og å ta meg greit ut så vil jeg helst ha ei jente som gjør det samme. Det går litt på felles verdier og interesser også.

Men en ting jeg ser mange overser er selvtillit og hvor ødeleggende det er om man tenker svært negativt om eget verd. Altså om du i en datesituasjon blir oppfattet som at du missliker deg selv blir det lett svært usjarmerende og stakkarslig.

Jeg tror det du skriver her er utrolig riktig og viktig. Det handler om verdier og interesser, samtidig som man ikke trenger å være tynn som en strek for å være sunn og frisk.

Videre har det med selvtillit masse å si. Har du dårlig selvtillit fordi du er feit (eller føler du er det) så er det nok utstråling og selvtillit/ selfølelsesmangel som gjør deg minst attratkiv

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare blitt slik nå at du må være tynn som en grini fange for å bli betraktet som pen og sunn, selvfølgelig tenker ikke alle slik...men altfor mange.

Så lenge du gjør en egen innsats og aksepterer deg selv som du er, skal du se det dukker opp noen som også elsker deg akkurat som du er :)

Samboeren min er rundt 100 kg, så hun er ikke noen sylfide for å si det slik. Men jeg elsker henne akkurat som hun er og kunne ikke brydd meg mindre om hva andre tenker...selv om jeg er mye mindre ;)
Hun vet hun er stor og har tatt tak i det, selv om jeg syns hun er pen som hun er. Hun gjør det for egen del og det er jo det viktigste, man skal ikke forandre seg for andre.

Så lenge du er hygienisk, klar over "problemet" og gjør det du kan for å endre det for egen del..ja, da er det bare selvtillitten du må jobbe med, når den er på plass tenker jeg det ikke er lenge før en skikkelig mann er på plass også ;)

Anonymous poster hash: 38966...d5c
  • Liker 2
Skrevet

Det er vel bare blitt slik nå at du må være tynn som en grini fange for å bli betraktet som pen og sunn, selvfølgelig tenker ikke alle slik...men altfor mange.

Jeg synes dette er veldig forskjellig fra en gruppe mennesker/vennegjeng til en annen. Virker som om det er mange forskjellig teorier om hva som egentlig er pent og "riktig" ute og går. Selv synes jeg det er bedre å være aktivitet jevnlig, ha litt muskler, være sunn og ha et par kilo for mye, enn å være dvask og utrent men tynn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt utenfor tema, men la gå.

Det er hardt arbeid, og jeg prøver så godt jeg kan for å få det til. Det er ikke dermed sagt at alt er like suksessfullt, og at det kun er oppturer. Det er psykisk tøft når man ikke har lært hvordan man skal takle det uten det som før var løsningen - nemlig maten. Jeg vet det er min feil, og at det kun er jeg som kan gjøre noe med det - men som sagt så er det veldig vanskelig. Jeg tror ikke noen som selv har vært der vet hvor vanskelig det er, på samme måte som jeg ikke vet hvor vanskelig det er å slutte å røyke/drikke osv.

Anonymous poster hash: 49abc...f2c

Jeg har ikke noe mot kvinner med litt overvekt, det kan faktisk se ganske bra ut på mange jenter. Men veldig stor overvekt som er helsefarlig kan bli et problem i forholdet fordi man kanskje ikke kan gjøre det samme, trene sammen osv.

Men så er det dette med personlighet, dersom du fremstår slik at du skammer deg over kroppen din så utstråler du kanskje dårlig selvtillit, hvilket ikke blir tolket som veldig sexy.

Det kan jo også være pga. personlighet at man ikke kommer noen vei. Har datet flere overvektige kvinner der jeg avsluttet - ikke pga. vekta men pga. dårlig personlighet. Enkelte trodde det var vekta og beskyldte meg for det i etterkant, men slik var det altså ikke.

Anonymous poster hash: 57801...b74

Gjest Mundane
Skrevet

Anonymous poster hash: 38966...d5c

Hva er galt med å foretrekke en som er slank? Er ikke særlig pent når personen er veldig overvektig.

Om du liker feite kvinnfolk, bra for deg. Men det må da være lov å foretrekke slanke mennesker uten at det plutselig skal være negativt å tenke på den måten.

Om en feit person synes det er trist at ingen vil ha en feit person så kan den personen droppe godteriet og ta på seg joggeskoene. Det er ikke vanskelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet om mange overvektige damer som er penge og som har kjekke kjærester.

Så lenge du er fornøyd med deg selv og er selvsikker så vil du stråle ut selvtillit og det merker guttene.

Hvis det er noen trøst så er jeg normalvektig, trenger og spiser sun,t så var jeg en som guttene bare ville ligge med og ikke noe mer (noen år siden nå)

Så det skjer med oss også:)

Anonymous poster hash: 3bab7...324
Gjest KateW
Skrevet

Hva er galt med å foretrekke en som er slank? Er ikke særlig pent når personen er veldig overvektig.

Om du liker feite kvinnfolk, bra for deg. Men det må da være lov å foretrekke slanke mennesker uten at det plutselig skal være negativt å tenke på den måten.

Om en feit person synes det er trist at ingen vil ha en feit person så kan den personen droppe godteriet og ta på seg joggeskoene. Det er ikke vanskelig.

Vet du hvordan er Grini Fange ser ut? Jeg tror det er flere her som forsøker å si noe om at det finnes mellomting. Man trenger ikke være tynn som spaghetti for å få kug. Det er flere varianter av begrepet slank, og det er flere kvinner som er sunne og spreke og allikevel har noen kg for mye.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de som trekker frem selvtillit og hvordan du ser på deg selv. Jeg har gått ned mellom 20-25 kilo i løpet av 1 1/2 år, i fjor sommer veide jeg 10 kg mer enn nå men jeg var allikevel mer fornøyd og glad, smilte mer og følte meg bra og sprudlet. Denne tiden fikk jeg mye oppmerksomhet, både ute på byen og ellers. Nå har jeg sklidd tilbake til " finn fem feil" tankegangen og er langt ifra så sprudlende. Nå får jeg nøyaktig like mye ( eller lite) oppmerksomhet som jeg gjorde da jeg var tjukk. Prøv å tenk positivt om deg selv er rådet mitt :)

Anonymous poster hash: 70bc0...54e
Gjest Mundane
Skrevet

Vet du hvordan er Grini Fange ser ut? Jeg tror det er flere her som forsøker å si noe om at det finnes mellomting. Man trenger ikke være tynn som spaghetti for å få kug. Det er flere varianter av begrepet slank, og det er flere kvinner som er sunne og spreke og allikevel har noen kg for mye.

"noen kilo for mye" og feit er ikke det samme.

Gjest KateW
Skrevet

Nettopp, og h*n som brukte eksempelet Grinifange, mente vel at man ikke trenger være radmager for å betegnes som slank.

• Liker 1
Gjest Mundane
Skrevet

Nettopp, og h*n som brukte eksempelet Grinifange, mente vel at man ikke trenger være radmager for å betegnes som slank.

Regnet med at det bare var en overdrivelse.

Skrevet

Likevel er alt over "grinifange" tydeligvis ikke bare "ikke slank" men feit for din del. Mon tro hvem som ikke ser nyansene her du. ;)

Gjest Mundane
Skrevet

Likevel er alt over "grinifange" tydeligvis ikke bare "ikke slank" men feit for din del. Mon tro hvem som ikke ser nyansene her du. ;)

Feit for min del er når det eneste som tyder på at det er en kvinnekropp er pupper. Resten er druknet i flesk.

Skrevet

TS kan fint spise halvparten av det hun spiser per i dag, og det vil fremdeles gå oppimot 3 år før hun sulter i hjæl... ;)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Videre har det med selvtillit masse å si. Har du dårlig selvtillit fordi du er feit (eller føler du er det) så er det nok utstråling og selvtillit/ selfølelsesmangel som gjør deg minst attratkiv

Er egentlig veldig enig i det. Dersom det er noe med kroppen man ikke er fornøyd med og er veldig selvbevisst på det og tenker mye på det, så tror jeg du har riktig i det du sier.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...