Gå til innhold

Singel og tjukk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg tenkte bare skulle lufte noen tanker med dere, for å høre hva dere mener. Poster denne som anonym..

Jeg har fra jeg var ei lita jente fått hørt at jeg er pen, søt osv. Problemet er at jeg rett og slett er tjukk, og som de fleste andre store mennesker prøver jeg å gjøre noe med det. Når jeg treffer en ny gutt er det nesten alltid den samme regla, de er mer en villig til å ha sex med meg(det betyr ikke at jeg har sex med alle) – men å prøve på noe mer er ikke fult så interessant. Vi som er store har også følelser, og kroppen er noe man kan endre. Jeg prøver også på det, men det er jo ikke det første jeg informerer gutten om. Jeg endrer ikke kroppen min for noen andre enn meg selv, på grunn av helsa. Jeg vil han skal like meg for den jeg er, ikke for hvordan kroppen min er. Hvorfor er det sånn? At gutter(jenter også) skjemmes over å være tiltrukket av store mennesker? Det inntrykket jeg har er at det er en del som tiltrekkes av de som er større, men at det er hysjhysj.. Som om vi var noe som skulle ha vært gjemt bort. Det er sårende!

Anonymous poster hash: 49abc...f2c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Summers
Skrevet

Hva får deg til å tro at de skj3mm3s?

Skrevet

Hvorfor tar du ikke bare et ordentlig basketak med fettet ditt og gjør noe med det? Selvfølgelig vil de fleste foretrekke sunne slanke mennesker som tar vare på seg selv.

Ja, det vil ta tid å bli tynn, men det er garantert verdt det.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar du ikke bare et ordentlig basketak med fettet ditt og gjør noe med det? Selvfølgelig vil de fleste foretrekke sunne slanke mennesker som tar vare på seg selv.

Hva for slags ubrukelig svar er det? Leser du ikke hva hun skriver, idot!

Anonymous poster hash: 5c664...a97

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

føler med deg! Opplever det samme som gutt, men da er det ingen som vil ligge med deg da så..

Det er nok bare å finne sin måte å takle det på - gå ned, godta at det minker utvalget osv

Det viktigste er som du sier at du gjør endringer for deg selv, du skal først trives med deg selv før andre trives med deg. Og det i seg selv gjør at de vil ligge med deg men ikke forhold, så kan nok være mye dette som påvirker også.

Du finner nok din vei etterhvert :)

Anonymous poster hash: c970b...d4e
Skrevet

Hva for slags ubrukelig svar er det? Leser du ikke hva hun skriver, idot!

Anonymous poster hash: 5c664...a97

Hun sier hun prøver å gjøre noe med det, som alle andre tjukke mennesker. Det betyr ikke at de faktisk gjør noe som vil gi dem resultater.

• Liker 10
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg hadde nok kunnet fått følelser for en som er overvektig dersom jeg bare hadde tilbrakt nok tid med henne og hun var en god person, men jeg må si jeg er litt enig med Akse. Jeg ønsker faktisk en dame som er litt bevisst på hva hun spiser og som tar vare på helsen sin.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sminker du deg for å se bra ut når du skal møte en kjekk kar? ;)

Hva om du hadde hatt noe magisk slankesminke. Som gjorde deg tynn og fit så lenge du brukte den. Ville du ha brukt den når du møtte han?

Dersom du svarer ja på de to spørsmålene ovenfor, så tør jeg påstå at den eneste grunnen til at du ikke slanker deg for mannen, er at det er vanskelig. "If it's hard to do, don't do it." Er du ikke villig til å jobbe hardt for meg?

Anonymous poster hash: 5f409...eee
AnonymBruker
Skrevet

At menn kun vil ha sex betyr ikke at de skjemmes, de er rett og slett ikke interessert i mer.

Anonymous poster hash: 2ecb6...fc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du hatt noe imot å skrive her hva din høyde og vekt er?

Anonymous poster hash: c5a83...7ec
Gjest KateW
Skrevet

Hvorfor må hun bli tynn?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må hun bli tynn?

Fordi hun sier selv at hun er tjukk?

Anonymous poster hash: d132f...3b0

• Liker 3
Gjest KateW
Skrevet

Men man trenger vel ikke bli TYNN for det? Hun kan vel bli slank og sunn, dersom hun ønsker det, og hun gjør det for egen del. Men man trenger virkelig ikke være tynn for å få seg partner.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fetish for tykkere damer.

Det beste jeg vet er å løfte på, og disse med, både rumpen og sideflesket hennes. Opp og ned.

Åååh, med den klaskelyden og som da kommer. Da blir jeg skikkelig kåt gitt!

Anonymous poster hash: ca63d...e63

Skrevet

Om det er noe trøst, så har jeg samme problemet. Jeg er ganske tynn og er glad i trening, men klarer likevel ikke å treffe noen som vil noe mer enn sex.

Og det finnes jo faktisk mange overvektige mennesker som har kjærester, så tror ikke problemet ditt ligger i vekta.

Mener at man skal så klart strebe etter å være sunn og frisk, og slanke deg hvis du føler det går utover livskvaliteten. Men utenom det så har jeg på følelsen av at problemet ligger et annet sted.

Hvis jeg skulle få en krone får hver gang jeg hørte om en pen jente som ikke får noe mer en ett ligg fra det motsatte kjønn, så hadde studielånet mitt vært forsvunnet som et dugg for solen.

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke du skal legge for mye vekt på det om du er "stor" TS.

Vannskelig for de som måtte være "små" å treffe riktig på sjekkemarknaden også...

Tror kanskje du har rett i at det er en del folk som liker litt "pluss-size" men som ikke tørr skilte med det...

Menneskser er flaue dyr som skjemmes over så mye rart, og dette med vekt er jo bare noe av det :)

AnonymBruker
Skrevet

Girls-If-You-Want-Us-Like-This.jpg

går begge veier vil jeg si :)

Anonymous poster hash: f755a...5c4
  • Liker 8
Gjest Phoenix
Skrevet

Har samme problemet, eller jeg finner sjeldent noen som vil ligge med meg. Jeg er 53 kilo, og 24 år.

Som Annie sier så tror jeg ikke det er vekten din det går på ..

AnonymBruker
Skrevet

Hva får deg til å tro at de skj3mm3s?

Skal ikke ta alle under en kam, men de jeg kjenner har vært ærlige nok til å si at det. Mye fordi folk rundt dem har forventninger til at de skal finne seg en tynn kjæreste, og at de derfor er flaue av å like store jenter.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke ta alle under en kam, men de jeg kjenner har vært ærlige nok til å si at det. Mye fordi folk rundt dem har forventninger til at de skal finne seg en tynn kjæreste, og at de derfor er flaue av å like store jenter.

-TS

Det er jo faktisk noe sannhet i det. En kamerat drev å "advarte" kompisene om at nydama hans ikke var den peneste fordi hun var overvektig. Nå har de vært sammen i mange år. Trist at det skal være slik.

Anonymous poster hash: 647ec...5a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...