Gå til innhold

Til dere menn? Hva slags jenter faller dere for?

Fremhevede innlegg

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmedama... Selvstendig, individuell, tenker mye, klok, intelligent, nysgjerrig, har opplevd en del motgang i livet, kan sette seg inn i og bryr seg om mennesker og menneskers skjebner, god, varm, ... sterk kvinne med andre ord.

Jeg har falt for en slik en gang før. Men hun viste det seg var ikke så omsorgsfull likevel. Nå mange mange mange (mer enn ti) år senere har jeg falt for en annen. Men ikke sagt noe. Så vidt lært henne å kjenne og knapt nok det. Blitt invitert hjem til henne før. Veldig hyggelig jente. Nå er hun på ferie i Tyrkiet med søstrene sine. Når hun kommer tilbake om en ukes tid så skal vi kanskje, muligens, finne på noe. Meh, barnsligste jeg har skrevet på år og dag. Men... jeg gleder meg! :D

Anonymous poster hash: 468c0...963

Ble det noe av det der, eller? Hvis ikke er jeg fortsatt ledig :sminkedokke:

Anonymous poster hash: efe7a...ef6

Skrevet

Får først øye på de som har positiv energi og er livlig, men jeg vet godt at hun i stille i hjørnet kan ha en slik side også :)

Vet ikke om det er drømme jenta før det har gått litt tid egentlig. Så følger jeg med en del på oppførsel og hvor moden/voksen hun er.

Bare en liten ting.. Du har i andre tråder vært ganske åpen om at du til tider ikke oppfører deg særlig bra, noe som kan linkes til umodenhet. Men likevel er hennes moden/voksenhet tydeligvis viktig for deg, og noe du følger med på over tid. Hvorfor? Det er ikke et kritisk spørsmål altså, jeg bare prøver å forstå. Har nemlig selv opplevd at noen menn stiller utrolig store krav til min modenhet, men er ekstremt barnslige selv (de vet det kanskje ikke selv, men jeg har sammenligningsgrunnlag nok til å si det)... Opplys meg...? :)

• Liker 1
Skrevet

*ekstremt barnslige

* Altså ikke barnslige i morsom forstand, men umoden på grensen til personlighetsforstyrrelser. Så lurer jeg på om de stiller modenhetskrav til andre for at de fritt skal kunne spille ut de forstyrra greiene de driver med?

• Liker 2
Gjest Summers
Skrevet

Hun bør være negativ, uten å være sutrete.

• Liker 1
Skrevet

Gir deg ikke likes av prinsipp, men: :ler:

• Liker 3
Skrevet

Utdyp.

Anonymous poster hash: 1b330...4ea

Skrevet

Utdyp.

Tipper han mener: Hun må være mørk til sinns, ikke uttrykke noen form for livsglede eller positivitet, analysere det meste på en kynisk måte, men likevel ikke være sutrete :P

• Liker 1
Skrevet

ei som kan sutte på tisse man, gjøre rent og lage mat ! :hug:

Anonymous poster hash: 49c1e...1ba
  • Liker 2
Skrevet

ei som kan sutte på tissemann, gjøre rent og lage mat ! :hug:

Anonymous poster hash: 49c1e...1ba

Skrevet

Intelligent, holdninger/verdier, søt-sexy-vakker-pen, smilende, ertende og leken. Opptatt av å ha en god livsstil.

Anonymous poster hash: 3ff4f...0f8
Skrevet

Avslappet og intelligent.

Vakker for synet.

Slank.

Lav.

Blid.

Søt innvendig og utad.

God innstilling og verdier.

Positiv.

Snill og omsorgsfull.

Erfaring.

Anonymous poster hash: 7c9fe...11c
  • Liker 2
Skrevet

Tipper han mener: Hun må være mørk til sinns, ikke uttrykke noen form for livsglede eller positivitet, analysere det meste på en kynisk måte, men likevel ikke være sutrete :P

Litt a la bloggeren Linnea, med andre ord ;)?

Skrevet

Slike som Ibsenfruen. Jenter med over 120 i IQ.

Skrevet

Intelligent, holdninger/verdier, søt-sexy-vakker-pen, smilende, ertende og leken. Opptatt av å ha en god livsstil.

Anonymous poster hash: 3ff4f...0f8

Til alle dere som skriver gode holdninger/ verdier; Det kan da bety hva som helst, og deres personlige definisjon er naturligvis avhengig av deres egne prioriteringer i livet, samt holdninger og verdier. Så vennligst beskriv dette nærmere dersom dere skal ta det med som et punkt..!

Og hva legger dere f.eks. i god livsstil?

I de fleste tilfeller er deres definisjon her helt avhengig av hva dere selv har slags prioriteringer og

Skrevet

Jeg prøvde å såkalt "sjekke opp" si Hei til noen på byen, men det funka så dårlig at jeg aldri kommer til å hverken gå på byen eller sjekke opp noen igjen.

Det som sjedde var at jeg ble:

- baksnakka(ledd av en gruppe av jenter over 20)

- Ledd av

- Avist på en veldig fin måte (du er stygg)

- Æsj ikke en nerd kom også (jeg hadde ifølge de nerdete utseende, bruker briller)

Etter den hendelsen har jeg nærmest blitt ødelagt på damefronten. Orker rett og slett ikke å kontakte damer fordi jeg ikke vil bli trøkt mer ned i grusen. Da får heller de komme bort til meg.

Så det skal SVÆRT mye til for at jeg skal like en jente.

Anonymous poster hash: 09cd1...8a3

Hehehe, jeg sitter her i en t-skjorte hvor det står; I only date nerds ^^, Har en der det står I love geeks også :rolleyes: Mannen min er nerd. Jeg er nerd:) Nerder er best :lol:

Anonymous poster hash: 9fa7a...c1e

• Liker 3
Skrevet

Slike som Ibsenfruen. Jenter med over 120 i IQ.

Nåh, så søt du er da. Må dog advare om at det ikke alltid er merkbart ;).

• Liker 1
Skrevet

Nåh, så søt du er da. Må dog advare om at det ikke alltid er merkbart ;).

Det holder med at det skimter litt når man graver dypere :)

• Liker 1
Skrevet

Det holder med at det skimter litt når man graver dypere :)

:)

Gjest LongJohnson
Skrevet

Vakker, sprudlende, pliktoppfyllende, lett-påvirkelig, ikke høyere utdannelse enn bachelor, huslig, effektiv og flink med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...