Lillemillee Skrevet 27. juli 2013 #21 Skrevet 27. juli 2013 Er det av praktiske årsaker, eller pga. utseende og autoritet? Er nok mest utseende, syntes det er pent med jenter som har litt høyde, men når det er sagt vil det ikke si at jeg ikke er fornøyd med høyden min, for det er jeg, heller litt lavere enn alt for høy..
Purple Diamond Skrevet 28. juli 2013 #22 Skrevet 28. juli 2013 Jente 19, 169 cm.. Synes jeg er så lav, skulle ønske jeg var 175 cm minst. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 4bdf4...2fc Du er ikke lav!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå