AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Jente 19, 169 cm.. Synes jeg er så lav, skulle ønske jeg var 175 cm minst. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 4bdf4...2fc
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er 163. Du er ikke lav. Anonymous poster hash: 55bd0...a3a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Du er godt over gjennomsnittet. Jeg er jente og 160 og jeg synes jeg er akkurat passe Anonymous poster hash: 12fdd...40b
teatimee Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Du er 12 cm høyere enn meg Syns du har en fin høyde jeg
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Haha, du er 15 cm høyere enn meg. Jeg er lav, du er helt gjennomsnittlig Anonymous poster hash: 03eca...f3c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er 164cm. Føler meg ikke lav og det er mange som er lavere enn meg så nei du er ikke lav Tenker du må få opp selvtilliten din litt så vil du føle deg høyere jeg føler meg mye høyere enn jeg egentlig er. Får litt sjokk når jeg ser meg selv i speilet ved sidenav mannen min Anonymous poster hash: 48241...b51
Gjest Akse Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Du er helt normal. De fleste jenter er nok rundt 165-170. Søsteren min er 180, ingenting å trakte etter tror jeg.
Lillemillee Skrevet 27. juli 2013 #11 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er 1.60, så du er ikke lav! Skulle selv ønske jeg var 1.69...
Gjest Akse Skrevet 27. juli 2013 #12 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er 1.60, så du er ikke lav! Skulle selv ønske jeg var 1.69... Er det av praktiske årsaker, eller pga. utseende og autoritet?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #13 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er 155, det er lavt. Og ikke morsomt. Skulle ønske jeg var 169 cm, det hadde vært en perfekt høyde. Anonymous poster hash: 00a78...243
Black March Skrevet 27. juli 2013 #14 Skrevet 27. juli 2013 169 er perfekt. Tenk hvis du var 175 da, går du i noen "bitte litte granne" høye hæler blir du høyere enn mannen i det fleste tilfeller.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #15 Skrevet 27. juli 2013 du er høy. jeg er 162 og jeg er drit høy! jeg skulle gjerne kutta 10 cm eller . jeg er en av de lengste i familien min av damene. Anonymous poster hash: 1a4e9...e2b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #16 Skrevet 27. juli 2013 Du er helt normal. De fleste jenter er nok rundt 165-170. Søsteren min er 180, ingenting å trakte etter tror jeg. Gjennomsnittet er vel 165, så de fleste er mellom 160 og 170 tror jeg heller er mer riktig Anonymous poster hash: 12fdd...40b
Yesterday Skrevet 27. juli 2013 #17 Skrevet 27. juli 2013 Jeg er 162 og syns at det er greit men innimellom skulle jeg gjerne vært høyere for å nå ting som er høyt oppe Men kun derfor. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #18 Skrevet 27. juli 2013 Gjennomsnittet er vel 165, så de fleste er mellom 160 og 170 tror jeg heller er mer riktig Anonymous poster hash: 12fdd...40b For å rette det litt på deg, så er gjennomsnittet i følge wikipedia 167 cm Du er altså litt over gjennomsnittet. Du kan jo bruke høye heler om du synes du er lav. Bruker du for eksempel 10 cm høye heler blir du høyere en halvparten av alle norske menn Anonymous poster hash: e1073...544
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #20 Skrevet 27. juli 2013 For å rette det litt på deg, så er gjennomsnittet i følge wikipedia 167 cm Anonymous poster hash: e1073...544 Okei, beklager Anonymous poster hash: 12fdd...40b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå