Gå til innhold

Er jeg lav?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente 19, 169 cm.. Synes jeg er så lav, skulle ønske jeg var 175 cm minst. Hva tenker dere?



Anonymous poster hash: 4bdf4...2fc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 163. Du er ikke lav.



Anonymous poster hash: 55bd0...a3a
Skrevet

Jeg tenker at du har en fin høyde :)

AnonymBruker
Skrevet

Du er godt over gjennomsnittet.

Jeg er jente og 160 og jeg synes jeg er akkurat passe



Anonymous poster hash: 12fdd...40b
Skrevet

Du er 12 cm høyere enn meg :snurt:

Syns du har en fin høyde jeg :)

Skrevet

Burde søke om du kan få gå som dverg.

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha, du er 15 cm høyere enn meg. Jeg er lav, du er helt gjennomsnittlig :)



Anonymous poster hash: 03eca...f3c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 164cm. Føler meg ikke lav og det er mange som er lavere enn meg så nei du er ikke lav ;)

Tenker du må få opp selvtilliten din litt så vil du føle deg høyere ;) jeg føler meg mye høyere enn jeg egentlig er. Får litt sjokk når jeg ser meg selv i speilet ved sidenav mannen min :P

Anonymous poster hash: 48241...b51

Skrevet

Du er helt normal. De fleste jenter er nok rundt 165-170. Søsteren min er 180, ingenting å trakte etter tror jeg.

Skrevet

Jeg er 1.60, så du er ikke lav! :) Skulle selv ønske jeg var 1.69...

Skrevet

Jeg er 1.60, så du er ikke lav! :) Skulle selv ønske jeg var 1.69...

Er det av praktiske årsaker, eller pga. utseende og autoritet?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 155, det er lavt. Og ikke morsomt. Skulle ønske jeg var 169 cm, det hadde vært en perfekt høyde.



Anonymous poster hash: 00a78...243
Skrevet

169 er perfekt. Tenk hvis du var 175 da, går du i noen "bitte litte granne" høye hæler blir du høyere enn mannen i det fleste tilfeller.

AnonymBruker
Skrevet

du er høy. jeg er 162 og jeg er drit høy! jeg skulle gjerne kutta 10 cm eller . jeg er en av de lengste i familien min av damene.



Anonymous poster hash: 1a4e9...e2b
AnonymBruker
Skrevet

Du er helt normal. De fleste jenter er nok rundt 165-170. Søsteren min er 180, ingenting å trakte etter tror jeg.

Gjennomsnittet er vel 165, så de fleste er mellom 160 og 170 tror jeg heller er mer riktig :)

Anonymous poster hash: 12fdd...40b

Skrevet

Jeg er 162 og syns at det er greit men innimellom skulle jeg gjerne vært høyere for å nå ting som er høyt oppe :fnise: Men kun derfor.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittet er vel 165, så de fleste er mellom 160 og 170 tror jeg heller er mer riktig :)

Anonymous poster hash: 12fdd...40b

For å rette det litt på deg, så er gjennomsnittet i følge wikipedia 167 cm :)

Du er altså litt over gjennomsnittet. Du kan jo bruke høye heler om du synes du er lav. Bruker du for eksempel 10 cm høye heler blir du høyere en halvparten av alle norske menn :)

Anonymous poster hash: e1073...544

Gjest RihannaNavy
Skrevet

Jeg er 158.. Du er ikke lav! :danse:

AnonymBruker
Skrevet

For å rette det litt på deg, så er gjennomsnittet i følge wikipedia 167 cm :)

Anonymous poster hash: e1073...544

Okei, beklager :)

Anonymous poster hash: 12fdd...40b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...