Wayah Skrevet 19. april 2004 #21 Del Skrevet 19. april 2004 Synes ikke spørsmålstillinga var ille jeg heller, men det kan nok tolkes forskjellig Mitt rom: Trehvite paneler, de var skråstilt i taket. Mørkegrå fliser på gulvet. Bondebrisk, pult og klesskap(tredobbelt :-) ), alt i lutet furu, unntatt brisken, som var lakkert. Plakat av en solnedgang med påskrift "Nothing happens unless first a dream", grønne og røde gardiner, og et salig kaos på gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 19. april 2004 #22 Del Skrevet 19. april 2004 Rommet mitt var rotete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. april 2004 #23 Del Skrevet 20. april 2004 Kort oppsummert; Fryktelig rotete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2004 #24 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg pussa opp rommet midt i tenårene, så jeg husker bare det siste. Det var et ganske stor rom, mellom 25 og 30 kvm, høyt under taket og to gamle 2,10 vinduer. Original panel fra da huset ble bygget på slutten av 1800-tallet. Jeg malte det mørkt blått og lagde sjabloner oppunder taket. Tak, lister, dør var hvitt og gulvet ble pussa ned og luta. Jeg hadde en hjørnesofa i furu og rødt stoff, salongbord i furu, skrivepult i furu, ei gammel seng (100 år gammel...) i furu som ble pussa opp og luta, furu nattbord. Ja, stort sett FURU. Og en del plakater. Hadde en DEL av Sylvester Stallone jeg da, og fotballspillere fra Manchester United, Cantona, Giggs m.fl. Ikke så mye popartister, tror jeg. Og så var det stort sett rotete og masser av hybelkaniner der. Jeg likte rommet mitt, men det var skrekkelig kaldt om vinteren! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2004 #25 Del Skrevet 20. april 2004 Rommet var ikke bare rotete, det så helt bomba ut. I dag har jeg blitt et ryddigere vesen, nå er jeg bare rotete. En kan faktisk se gulvet, nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 20. april 2004 #26 Del Skrevet 20. april 2004 Mitt rom så ut som et "bomba horhus" som min mamma pleide å beskrive det...og jeg tviler ikke på at beskrivelsen stemte!! :o Sånn under alt rotet - Brystpanel - Vinrød strie - Svart og vinrødt vegg-til-veggteppe - Sovesofa som kunne gjøres om til seng (svart sådan) - Gammel sofa fra begynnelsen av 80-tallet - Brunt tilhørende salongbord - Svær skrivepult, med mange skuffer, bokhyller og skap - En laaaang bokhylle som gikk fra ene veggen til den andre - To kommoder - Ekstremt mange bøker - Kosedyr alle steder - Salig blanding av New Kids on the Block (De forsvant etterhvert) og andre pene gutter på veggen + noen fine plakater av løver, enhjørninger og fine greier. - Mange pyntegjenstander på hyllene - Stereoanlegg som kjøpte etter konfirmasjonen Jeg hadde med andre ord et temmelig digert soverom og jeg elsket det. Det var min egen lune hule, selv om det var rotete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 20. april 2004 #27 Del Skrevet 20. april 2004 Oransje tapet med mønster i brunt. Sovesofa med grønn bunn og rød madrass og puter i cordfløyel. Grønt langhåra vegg-til-vegg-teppe med brune innslag. Brun stol med stålrørsbein. Hvitt sponplate-bord og hvit seksjon med brun innfelling i dørene. Noen værre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 20. april 2004 #28 Del Skrevet 20. april 2004 Furu panel på veggene, rosa vegg til vegg teppe, hvit vannseng, hvit bord, skrivepult og bokhylle, platespiller og masse plakater av div. artister, speilfliser, tørkadekrasjoner, hjerte puter, rosa tlf. og den gammle tv`en til pappa som jeg hadde malt rosa. Med andre ord helt jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 21. april 2004 #29 Del Skrevet 21. april 2004 1. Registrer deg 2. Prøv en skriveform som ikke høres ut som en kommando. 3. Hvordan er ditt rom da? 4. Hadet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2004 #30 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg er fortsatt tenåring, og rommet mitt har sett likt ut hele tiden :/ Brystpanel Ferskengul tapet med litt mørkere ferskenfarget mønster Ferskenfargede gardinger Furuseng med sengesett i samme stoff og mønster som gardinenen På kortveggen der døra ikke er har jeg en bokhylle helt oppmed taket Har et antikt skrivebord Kurvstol Bokhylle Kjøpmannsdisk med speil og sånn Kleskap Kurvhylle Det kan jo sies at jeg bor på hybel for øyeblikket, men skal flytte hjem om 2 måneder. Da skal jeg fikse litt på rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 22. april 2004 #31 Del Skrevet 22. april 2004 Ganske stort rom,- ca 25 m2. Gammelrosa tapet og beige gulvteppe. Innebygd seng med gardiner til å trekke for (koselig). Stort stereoannlegg på nattbordet (med kun mc og radio offcourse ). Sacosekk, liten sofa i blomsterstoff, skrivepult. Plakater: Alice Cooper, (med grønn hodeskalle og slim). Motley Crue, "A hard man is good to get plakat", (slesk fyr i dongeri og bar overkropp ) Rommet mitt var altså en eneste stor stilkrasj, ..men jeg elsket rommet mitt. (Fordi det var nettopp MITT ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 22. april 2004 #32 Del Skrevet 22. april 2004 Plakater, plakater, plakater.... På vegger og i taket. Litt koselig, da å sovne under George Michaels myke blikk (tok meg ååårevis å skjønne at han var homo). Nappet gjerne posters ut av tyske (!) popblader som Bravo og Popcorn. Møbler? hadde vel det også. En køyseseng, en rød hylle, en pult og et stort, stygt innebygd klesskap. *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 22. april 2004 #33 Del Skrevet 22. april 2004 1. Registrer deg 2. Prøv en skriveform som ikke høres ut som en kommando. 3. Hvordan er ditt rom da? 4. Hadet :o Men i alle dager da... -- Mitt rom var faktisk rosa. Type knall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Esmee Skrevet 27. april 2004 #34 Del Skrevet 27. april 2004 Først var det knall rosa, så ble det grønt, og veggene var fulle av hesteplakater overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå