Gå til innhold

Trekant - Nå har vi hatt det!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Subjektiv oppfatning' date=' basert på erfaring, må vel være den eneste meningen som har en viss substans i denne debatten?.[/quote']

100% uenig!

100% enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Uansett tror jeg du ville vist klarere/mer effektivt/bedre hva du sto for ved å si: "Jeg har sagt mitt - har ikke mer å komme med (og trenger det ikke). Derfor forlater jeg debatten med hevet hode"

Det hadde vært en fin løsning om det hadde vært bare temaet om trekanter som ble diskutert..

Men rett til å mene og ytre vinner man ikke gjennom å trekke seg og bli stille!! (det burde være åpenbart?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sannhetsforkjemperen

Alle former for sex bortsett fra misjonærstilling er skadelig for ethvert ordentlig forhold.

Og de som tror noe annet har ikke et ordentlig forhold.

Dette vet jeg er sant, og jeg må ha lov til å mene det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Alle former for sex bortsett fra misjonærstilling er skadelig for ethvert ordentlig forhold.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Denne slags innlegg som bare er ment for å latterliggjøre meg, forringer ikke min sak, de bare viser deres manglende evne/vilje til å ta mitt budskap på alvor! Deres tap, ikke mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anti-Gjest

:ler::ler:

...slike innspill som ovenstående fra Sannhetsforkjemperen, burde denne debatten ha flere av...sarkasmer er ganske så klargjørende... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Denne slags innlegg som bare er ment for å latterliggjøre meg, forringer ikke min sak, de bare viser deres manglende evne/vilje til å ta mitt budskap på alvor! Deres tap, ikke mitt!

Men herregud - have a sense of humour da vennen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Men herregud - have a sense of humour da vennen :ler:

Jeg er litt for sliten og litt for drittlei denne debatten til å ha særlig mye humor vedrørende dette nå..

Sleng oss vekk fra denne vanvittig slitsomme og utdebaterte tråden, så skal du nok få se humor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng oss vekk fra denne vanvittig slitsomme og utdebaterte tråden, så skal du nok få se humor!

Kanskje vi da får se et nick/brukernavn også? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...