Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #181 Del Skrevet 30. april 2004 Subjektiv oppfatning' date=' basert på erfaring, må vel være den eneste meningen som har en viss substans i denne debatten?.[/quote'] 100% uenig! 100% enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #182 Del Skrevet 30. april 2004 Uansett tror jeg du ville vist klarere/mer effektivt/bedre hva du sto for ved å si: "Jeg har sagt mitt - har ikke mer å komme med (og trenger det ikke). Derfor forlater jeg debatten med hevet hode" Det hadde vært en fin løsning om det hadde vært bare temaet om trekanter som ble diskutert.. Men rett til å mene og ytre vinner man ikke gjennom å trekke seg og bli stille!! (det burde være åpenbart?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sannhetsforkjemperen Skrevet 30. april 2004 #183 Del Skrevet 30. april 2004 Alle former for sex bortsett fra misjonærstilling er skadelig for ethvert ordentlig forhold. Og de som tror noe annet har ikke et ordentlig forhold. Dette vet jeg er sant, og jeg må ha lov til å mene det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #184 Del Skrevet 30. april 2004 Alle former for sex bortsett fra misjonærstilling er skadelig for ethvert ordentlig forhold. Og de som tror noe annet har ikke et ordentlig forhold. Dette vet jeg er sant, og jeg må ha lov til å mene det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 30. april 2004 #185 Del Skrevet 30. april 2004 Alle former for sex bortsett fra misjonærstilling er skadelig for ethvert ordentlig forhold. Og de som tror noe annet har ikke et ordentlig forhold. Dette vet jeg er sant, og jeg må ha lov til å mene det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #186 Del Skrevet 30. april 2004 Alle former for sex bortsett fra misjonærstilling er skadelig for ethvert ordentlig forhold. Og de som tror noe annet har ikke et ordentlig forhold. Dette vet jeg er sant, og jeg må ha lov til å mene det. Denne slags innlegg som bare er ment for å latterliggjøre meg, forringer ikke min sak, de bare viser deres manglende evne/vilje til å ta mitt budskap på alvor! Deres tap, ikke mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anti-Gjest Skrevet 30. april 2004 #187 Del Skrevet 30. april 2004 Alle former for sex bortsett fra misjonærstilling er skadelig for ethvert ordentlig forhold. Og de som tror noe annet har ikke et ordentlig forhold. Dette vet jeg er sant, og jeg må ha lov til å mene det. ...slike innspill som ovenstående fra Sannhetsforkjemperen, burde denne debatten ha flere av...sarkasmer er ganske så klargjørende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #188 Del Skrevet 30. april 2004 Denne slags innlegg som bare er ment for å latterliggjøre meg, forringer ikke min sak, de bare viser deres manglende evne/vilje til å ta mitt budskap på alvor! Deres tap, ikke mitt! Men herregud - have a sense of humour da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #189 Del Skrevet 30. april 2004 Men herregud - have a sense of humour da vennen Jeg er litt for sliten og litt for drittlei denne debatten til å ha særlig mye humor vedrørende dette nå.. Sleng oss vekk fra denne vanvittig slitsomme og utdebaterte tråden, så skal du nok få se humor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 30. april 2004 #190 Del Skrevet 30. april 2004 Sleng oss vekk fra denne vanvittig slitsomme og utdebaterte tråden, så skal du nok få se humor! Kanskje vi da får se et nick/brukernavn også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå