Hr. Brunstein Skrevet 23. april 2004 #61 Del Skrevet 23. april 2004 Holder dere på her inne ennå?.....bli nå ferdig. Nok er nok. Dere snakker jo ikke lenger om tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. april 2004 #62 Del Skrevet 23. april 2004 Bruno! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #63 Del Skrevet 23. april 2004 Enig i gjest's korstog mot par som har trekanter Kan du være så snill å slutte å kalle mine meninger for et korstog? Det er direkte barnslig å gjøre narr av andres meninger bare fordi du ikke deler dem selv! Jeg er ikke i mot trekant! (er det vanskelig å få inn???? :evil: ) Jeg driver heller ikke et korstog! Jeg bare mener at trekant er skadelig for forhold.. og eneste grunnen til at jeg fremdeles skriver dette, er at mine meninger har blitt gjort narr av og forsøkt blokkert og jeg vet ikke hva! Hva er det som er så skummelt med å la meg få ha disse meingene? Hva galt kan det føre til for noen av dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest S.O.S. Skrevet 23. april 2004 #64 Del Skrevet 23. april 2004 Ja, du mener trekant er skadelig for forhold, vi har fått det med oss nå. Og det kan du selvsagt mene. Problemet er at du synes å si at det er skadelig pr. definisjon, og det er bare tøys. Vi har hygget oss med trekanter, partnerbytte og gruppesex i nesten 10 år. Ja, vi har sett forhold som har tatt skade av det. Men vi har også sett mange forhold som som har hatt glede av det. Som oss - for oss har det være positivt. Visst er det en risiko når et par kaster seg ut i dette første gang, så det er ikke noe som skal gjøres uten å ha gjennomtenkt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 23. april 2004 #65 Del Skrevet 23. april 2004 Når man mener at par-trekanter bør stoppes, på linje med kokain-misbruk, da syns jeg argumentene går over alle støvelskaft, og ligner på et regelrett korstog. At mange gjør narr av deg, er jeg ikke det minste forundret over. Trekant-motstanderne burde nok skaffet seg en bedre talsmann/kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #66 Del Skrevet 23. april 2004 Ja' date=' du mener trekant er skadelig for forhold, vi har fått det med oss nå. Og det kan du selvsagt mene..[/quote'] Ja, det synes jeg absolutt at jeg bør få lov til å mene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #67 Del Skrevet 23. april 2004 Hele denne tråden er nå full av tull og tøys. GIVE IT A BREAK * herregud , stakkars hun som skrev innlegget, hun ville bare dele oppleveslen sin * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #68 Del Skrevet 23. april 2004 Når man mener at par-trekanter bør stoppes' date=' på linje med kokain-misbruk, da syns jeg argumentene går over alle støvelskaft, og ligner på et regelrett korstog. .[/quote'] DET HAR JEG FAKTISK AAAAAALDRI SAGT!!! :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #69 Del Skrevet 23. april 2004 At mange gjør narr av deg' date=' er jeg ikke det minste forundret over. Trekant-motstanderne burde nok skaffet seg en bedre talsmann/kvinne.[/quote'] Ikke er jeg motstander av trekant heller!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest S.O.S. Skrevet 23. april 2004 #70 Del Skrevet 23. april 2004 GIVE ME A BREAK, Gjest. Det er tull og tøys å mene at det alltid er skadelig for et forhold. Og hvorfor er det tull og tøys: fordi det ikke er sant. Det vet jeg fordi det har IKKE vært skadelig for oss. Det kan være skadelige for enkelte forhold, ingen benekter det. Men du synes å mene at det skadelig for alle forhold, og det er ganske enkelt ikke sant. Dette begynner å bli som han som sier "Jeg må da ha rett til å mene at jorden er flat, har jeg ikke det?" Selvsagt kan han mene at at jorden er flat, men det er tull og tøys alike vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #71 Del Skrevet 23. april 2004 Et siste forsøk på å oppklare mine meninger; -trekant er helt ok -folk gjøre akkuart hva de vil -jeg tror at trekant er uheldig for parforhold Ikke mer, ikke mindre! Kan ikke skjønne hva som er så forferdelig eller rart eller korstogaktig med disse meningene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #72 Del Skrevet 23. april 2004 Dette begynner å bli som han som sier "Jeg må da ha rett til å mene at jorden er flat' date=' har jeg ikke det?" Selvsagt kan han mene at at jorden er flat, men det er tull og tøys alike vel.[/quote'] At jorden ikke er flat er et vitenskapelig faktum! Om trekant er bra eller dårlig for forhold er noe vi ikke har noen beviser for eller i mot, vi må altså bare tro og mene. Mine meninger er ulike dine meninger.. Men å kalle dem "tull og tøys" har ingen hensikt.. (det heter forresten "likevel", uten a og i ett ord) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 23. april 2004 #73 Del Skrevet 23. april 2004 (det heter forresten "likevel", uten a og i ett ord) At man henger på slike ting som sitatet ovenfor, bekrefter vel en viss usympatisk tone/opptreden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest S.O.S. Skrevet 23. april 2004 #74 Del Skrevet 23. april 2004 Gjesten sier: Om trekant er bra eller dårlig for forhold er noe vi ikke har noen beviser for eller i mot... Men vi har det, skjønner du. Det vi har beviser for er: 1. Det er bra for noen 2. Det er skadelig for andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #75 Del Skrevet 23. april 2004 At man henger på slike ting som sitatet ovenfor, bekrefter vel en viss usympatisk tone/opptreden. Jeg usypatisk??? Snakk om å se flisen i andres øyne og ikke stokken i eget.. :o Kan vi snart kutte personangrepene og godta at det er lov å ha ulike meninger, nå?? Please! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 23. april 2004 #76 Del Skrevet 23. april 2004 Men dere......hva synes dere om firkant da??? (Tør nesten ikke spørre....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #77 Del Skrevet 23. april 2004 Men dere......hva synes dere om firkant da??? (Tør nesten ikke spørre....) Nøyaktig det samme! Sett i gang å mor dere så lenge alle involverte er samtykkende.. (men jeg tror fremdeles at i et parforhold, vil det sannsynligvis gjøre mer skade enn glede.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #78 Del Skrevet 23. april 2004 AH! Gjesten har brukt ordet sannsynligvis ... tenk å være åpen for at noe ikke er svart/hvitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #79 Del Skrevet 23. april 2004 AH! Gjesten har brukt ordet sannsynligvis ... tenk å være åpen for at noe ikke er svart/hvitt!!! Fremdeles ikke blitt voksen nok til å være saklig osv? Siden vi hele tiden har snakke om hva vi tror og mener, skjønner vel alle at det ikke akkurat er en naturlov det gjelder.. (og en del forhold er så ødelagt fra før at noe slik ikke kan ødelegge det mer.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #80 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har ikke lest gjennom alle innleggene igjen, gjest, men jeg kan ærlig talt ikke huske at du noen gang før har gitt uttyrkk for annet enn svart/hvitt-tenking. Så da har debatten vært til nytte likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå