Gå til innhold

Helvetes kvinnfolk - skal plukke på alt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå skjer det igjen.

Skulle på butikken for å kjøpe meg noe billig jordbær. Og hva ser jeg?? Jo ei dame som står å plukker og tar på jordbærene, løfter dem opp for å sjekke at alt ser "greit ut" nedi i korgene.

Hva f... er det de tenker med disse kvinnfolkene? Har de ikke tenkt på at det kommer kunder etter dem som ikke vil at x antall fremmede skal plukke på jordbærene med sine skitne fingre?

Det her er ikke noen engangsgreie. Jeg ser veldig ofte at spesielt kvinnfolk som driver å plukker og kjenner på frukt og grønnsaker. Greit nok at dere er kvalitetsbevisste. Men tenk litt på de som kommer etter dere.

Et eple er greit. Det kan man fint vaske. Men hva med jordbær?? De blir vasne og ødelagte om en skal vaske jordbærene når en kommer hjem.

For ordens skyld så var hun jeg så i dag ikke en gammel kjerring, men i 30-årene. Så dette er tydeligvis en uting som selv de yngre tar etter sine mødre.

Så jeg mistet helt lysten på å kjøpe noe jordbær i dag. Så jeg droppet det.

Bare tanken på at denne dama kanskje hadde klødd seg på glufsa før hun gikk inn i butikken gir meg brekningsfornemmelser om jeg skulle kost meg med disse jordbærene.. :kvalm:

Anonymous poster hash: 8f004...efa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vasker du ikke jordbærene? Hm..

Anonymous poster hash: 716da...66c

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det sykeste jeg har hørt. At du ikke vasker jordbærene altså..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Typisk kvinnfolk.. Dere gidder ikke stille spm ved at der plukker på bærene, ikke så farlig..nei for de må jo vaskes!

Du greier uansett ikke vaske et jordbær like bra som et eple. Skal du gni et jordbær under rennende vann for å få det helt rent blir det ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At hun har klødd seg på glufsa? Det må da være mye verre om hun har pillet seg i nesen eller klødd seg i ræva. Eller bare tatt i diverse dørhåndtak på offentlige steder. Tenk på hvor mange som promper når de går forbi jordbærene eller nyser/hoster uten å holde seg for nesen/munnen.

Vask jordbærene dine, du. Da blir alt så meget bedre.

Anonymous poster hash: 945d8...1a7
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at polske jordbærplukkere med elendige sanitære forhold og ingen rennende vann har plukket bærene dine, trur jeg ikke at mine nyvaskede og spritete hender gjør noe fra eller til.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Joda, det er ganske ekkelt, og jeg ville nok ikke kjøpt akkurat den kurven. Men med tanke på hvor mange andre skitne hender som har tatt på jordbærene før de kom i butikken så ville jeg nok ha vasket dem uansett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan tror du disse jordbærene blir plukket? Det finnes ikke dofasiliteter ute i disse åkrene, så at en kunde tar på bærene er din minste bekymring..

Anonymous poster hash: e9ba2...6b3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter at polske jordbærplukkere med elendige sanitære forhold og ingen rennende vann har plukket bærene dine, trur jeg ikke at mine nyvaskede og spritete hender gjør noe fra eller til.

Der tar du helt feil. I en jordbærbygd ikke langt herfra så er de pliktig til å ha santiæranlegg, ellers vil ikke mattilsynet godkjenne jordbærene for salg.

De bruker gummihansker når de plukker forøvrig.

Vel..da har jeg fått det bekreftet. Kvinner er noen griser som synes det er helt greit å plukke og løfte på jordbær i korgene. For de skal jo vaskes uansett...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Typisk kvinnfolk.. Dere gidder ikke stille spm ved at der plukker på bærene, ikke så farlig..nei for de må jo vaskes!

Du greier uansett ikke vaske et jordbær like bra som et eple. Skal du gni et jordbær under rennende vann for å få det helt rent blir det ødelagt.

Jeg tror du trenger å roe litt ned på bassilusk-hysteriet ditt. Du dør ikke av litt rusk og bassilusker på jordbærene og spesielt om du har skyllet bærene litt. Det er svært få som går rundt med potensielt dødelige botulismebakterier på hendene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er ikke slik at du vasker bær med kost og Zalovann. Ta av stilken, legg bærene i et dørslag og skyll dem under kaldtvannsspringen. Ikke verre enn det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel..da har jeg fått det bekreftet. Kvinner er noen griser som synes det er helt greit å plukke og løfte på jordbær i korgene. For de skal jo vaskes uansett...

Ja var det ikke derfor du startet tråden? Nå kan du jo fortsette å irritere deg over alle kvinner og skjære alle over én kam.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Der tar du helt feil. I en jordbærbygd ikke langt herfra så er de pliktig til å ha santiæranlegg, ellers vil ikke mattilsynet godkjenne jordbærene for salg.

De bruker gummihansker når de plukker forøvrig.

Kvinner meg her og kvinner meg der, hvorfor gjøre dette til en kjønnsgreie? Ekle folk finnes det av begge kjønn. Senest idag så jeg en gammel mann som skulle ta tilbehør fra en skål på koltbordet der jeg jobber. Etterpå brukte han fingeren til å tørke av skjeen og slikke av det som var igjen to ganger (!) før han satte den tilbake i skålen.

Buhu menn er ekle griser som synes det er greit å spytte i maten som andre skal spise.

Anonymous poster hash: c1448...e96

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du ser ikke menn stå der foran jordbærkurvene og plukker på bærene. Det er unntakene.

Faen..neste gang skal jeg pinadø stikke fingern min opp i rumpa og fingre på alle bærene.

Ikke så farlig jenter...er bare å vaske vekk. Haha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Forrige uke så jeg en mann på et fellestoalett som ikke vasket hendene. Dermed fikk jeg det bekreftet. Alle menn er noen ekle griser.

Anonymous poster hash: 88edf...c71

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe. Jeg var sikker på at det var kloss som allerede var tilbake.

Anonymous poster hash: 83a9b...fed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ærlig talt. Kan dere ikke ta noe som helst selvkritikk? Ja menn kan også være noen griser (les: ikke vasker seg etter WC).

Men såpass ærlige kan dere vær at det er for det meste kvinner som står der å plukker på bærene.

Endret av Kosemose
Slettet sitering av slettet innlegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ærlig talt. Kan dere ikke ta noe som helst selvkritikk? Ja menn kan også være noen griser (les: ikke vasker seg etter WC).

Men såpass ærlige kan dere vær at det er for det meste kvinner som står der å plukker på bærene.

Igjen, dette er ikke en kollektiv greie. Jeg nekter å ta kritikk og skamme meg for noe jeg ikke kjenner meg igjen i. Det blir like dumt som å si at det er flere menn enn kvinner som voldtar, og derfor burde du ta selvkritikk og skamme deg over det.

Anonymous poster hash: c1448...e96

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...