Gå til innhold

Elskerinne...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest KateW

Fantastisk! Best...date....ever! Endte med å henge sammen nesten hele helgen og vi skal treffes snart igjen ^_^

Ikke for å kuppe tråden, men klarer du det uten å få følelser utover tenning og kåtskap? (dette er ment helt seriøst og ikke som et angrep på deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke. Har aldri gjort det her før så det er ikke godt å si, men akkurat nå kan jeg lett se for meg at det blir følelser. Premisset var jo at det ikke skulle bli sånn, men jeg vet ikke. Har aldri trives så godt med en fyr før, og han synes å være litt betatt av meg han og :) IDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Vil helst ha kjæreste, men jeg tar en elskerinne nå jeg, siden jeg ikke vil ha ONS er det enten det eller kjæreste ellers blir det ikke noe kos på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sexslave er jo tingen for noen men ikke for alle. Men jeg tror mange kunne tenke seg en elsker/elskerinne etter noen år i en seng. Etter statistikken så er det jo mange som også gjør mer enn å tenke på det men kaster seg ut i slike forhold. Usikker på hvor jeg er selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...jeg vil ha en rød ballong"... men den bør helst være blå!



Anonymous poster hash: 0b69e...bf1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Har så lyst på en elskerinne. Ei som kan ta kontakt når hun er kåt og be meg komme og slikke henne,massere henne osv.. Tenner skikkelig på å være noen sin sexslave.. ;)

Anonymous poster hash: 06912...f33

Du ønsker deg en Domina ja....

Ja det er det mange som gjør... og gjett om Domina'er er mangelvare !

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å være en kvinnes sexslave jeg...bare få tilfredsstille henne med massasje,slikking osv..gjøre det hun ber om uten å få noe spes tilbake..

Anonymous poster hash: 06912...f33

Husk på at det er stor forskjell på fantasi og virkelighet. Det er slett ikke sikkert at det som tenner i hete dagdrømmer er like morsomt i virkeligheten....

Snakker med en del med folk om disse tingene på nett, og har inntrykk av at de fleste dominante kvinner stadig vekk opplever at mannen stikker av med halen mellom bena. Det er slett ikke for alle å faktisk leve slik, det kan være ganske tøft å bli utfordret å brukt.

Anonymous poster hash: b8dd9...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...