Gå til innhold

Elskerinne...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst på en elskerinne. Ei som kan ta kontakt når hun er kåt og be meg komme og slikke henne,massere henne osv.. Tenner skikkelig på å være noen sin sexslave..;)



Anonymous poster hash: 06912...f33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41077461

Er du flink til å prute kan du sikkert få en 5-6 tusen i avslag på prisen.

Anonymous poster hash: 7ec7a...30f

Det er cirka 20% prutningsmonn på prisforlangende på biler, alt etter sesong.

Uansett får jeg en fin 355 for rundt 350 000,- det er absolutt oppnåelig, men vil jeg legge så mye penger og innsats i et ustabilt kjøretøy som jeg sjelden får brukt..?

Så kan du begynne å trekke tråder mellom påstanden min og det TS vil oppnå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bare tanken på å behage noen,pleie og gjøre det godt for henne. Det som tenner meg sånn ! Trenger ikke å ha sex tilbake hvis hun ikke ønsker det...TS



Anonymous poster hash: 06912...f33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du tror du får det ved å poste anonymt her? :klo:

Haha,nei det tror jeg ikke. Bare interessant å høre hva andre mener om det :)

Anonymous poster hash: 06912...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tidligere i år single etter et langt og lite fruktbart forhold. Jeg vil ikke ha noe nytt forhold akkurat nå, men jeg vil gjerne ha en elsker og den siste tiden jobbet litt aktivt med å finne en. Imidlertid har det slått meg at kvinner og menn ikke ser etter det samme i en elsker.

Elskeren jeg ser etter er også en god venn jeg kan ha det hyggelig med før og etter sex. Jeg har lyst på en "date", ikke bare penetrering. Som oftest (sett utifra min erfaringer, kanskje har jeg vært uheldig) er ikke det hva menn som regel ønsker når de vil ha en elskerinne.

Jeg startet nylig en god dialog med en kjekk og hyggelig fyr på nettet og jeg trodde jeg hadde funnet den jeg lette etter. Imidlertid, etterhvert som vi snakket om hvilken form våre eventuelle møter skulle ta strammet han stadig vekk inn med ymse unnskyldninger for hvorfor det ikke kunne være slik jeg foreslo. Til syvende og sist ble jeg informert at han kunne strekke seg så langt som å møtes på morgenen for en kopp kaffe og en kjappis på toalettet etterpå. Han sender meg fortsatt meldinger men jeg svarer ikke.

Hvis du søker en elskerinne er det nok greit å være helt åpen om hva du er ute etter fra början av. Det er utrolig irriterende å bruke masse tid og energi på en fyr som sier han vil ha noe annet enn det han egentlig vil ha.

Jeg har i kveld en date med en fyr som virker veldig lovende. Får håpe jeg har rett :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tidligere i år single etter et langt og lite fruktbart forhold. Jeg vil ikke ha noe nytt forhold akkurat nå, men jeg vil gjerne ha en elsker og den siste tiden jobbet litt aktivt med å finne en. Imidlertid har det slått meg at kvinner og menn ikke ser etter det samme i en elsker.

Elskeren jeg ser etter er også en god venn jeg kan ha det hyggelig med før og etter sex. Jeg har lyst på en "date", ikke bare penetrering. Som oftest (sett utifra min erfaringer, kanskje har jeg vært uheldig) er ikke det hva menn som regel ønsker når de vil ha en elskerinne.

Jeg startet nylig en god dialog med en kjekk og hyggelig fyr på nettet og jeg trodde jeg hadde funnet den jeg lette etter. Imidlertid, etterhvert som vi snakket om hvilken form våre eventuelle møter skulle ta strammet han stadig vekk inn med ymse unnskyldninger for hvorfor det ikke kunne være slik jeg foreslo. Til syvende og sist ble jeg informert at han kunne strekke seg så langt som å møtes på morgenen for en kopp kaffe og en kjappis på toalettet etterpå. Han sender meg fortsatt meldinger men jeg svarer ikke.

Hvis du søker en elskerinne er det nok greit å være helt åpen om hva du er ute etter fra början av. Det er utrolig irriterende å bruke masse tid og energi på en fyr som sier han vil ha noe annet enn det han egentlig vil ha.

Jeg har i kveld en date med en fyr som virker veldig lovende. Får håpe jeg har rett :)

Jeg skjønner :) Det jeg er mest ute etter er nok kos og sex,dekke hennes fysiske behov på alle måter ;) Du får ha lykke til i kveld da,håper dere klaffer ! :)

Anonymous poster hash: 06912...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Haha,nei det tror jeg ikke. Bare interessant å høre hva andre mener om det :)

Anonymous poster hash: 06912...f33

Du har lyst til å høre hva andre mener om at du har lyst til å være slaven til en dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner :) Det jeg er mest ute etter er nok kos og sex,dekke hennes fysiske behov på alle måter ;) Du får ha lykke til i kveld da,håper dere klaffer ! :)

Anonymous poster hash: 06912...f33

Takk for det :) Jeg har faktisk litt tro på denna karen, for han har ennå ikke vist noen forsøk på å "flytte målposten". Imidlertid går jeg ikke rundt med skyhøye forventninger til blind dates som denne. Kanskje finner vi kjemien, kanskje ikke, men uansett tror jeg det blir bra. Jeg er faktisk en veldig morsom jente og folk synes å trives godt i mitt selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ei fitte å kose med og gjøre våt nå......oh...



Anonymous poster hash: 06912...f33
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så lyst på en elskerinne. Ei som kan ta kontakt når hun er kåt og be meg komme og slikke henne,massere henne osv.. Tenner skikkelig på å være noen sin sexslave..;)Anonymous poster hash: 06912...f33

Send meg en PM om du vil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å være en kvinnes sexslave jeg...bare få tilfredsstille henne med massasje,slikking osv..gjøre det hun ber om uten å få noe spes tilbake..



Anonymous poster hash: 06912...f33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Kunne tenkt meg å være en kvinnes sexslave jeg...bare få tilfredsstille henne med massasje,slikking osv..gjøre det hun ber om uten å få noe spes tilbake..

Anonymous poster hash: 06912...f33

Mulig du da må søke spesifikt etter en dominatrix?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig du da må søke spesifikt etter en dominatrix?

Hvor kan man finne sånne da ?

Anonymous poster hash: 06912...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Jeg har faktisk litt tro på denna karen, for han har ennå ikke vist noen forsøk på å "flytte målposten". Imidlertid går jeg ikke rundt med skyhøye forventninger til blind dates som denne. Kanskje finner vi kjemien, kanskje ikke, men uansett tror jeg det blir bra. Jeg er faktisk en veldig morsom jente og folk synes å trives godt i mitt selskap :)

Hvordan gikk daten ? :)

Anonymous poster hash: 06912...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk daten ? :)

Anonymous poster hash: 06912...f33

Fantastisk! Best...date....ever! Endte med å henge sammen nesten hele helgen og vi skal treffes snart igjen ^_^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...