Gå til innhold

Puppekrise!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå trenger jeg deres hjelp damer!!! Jeg er ei jente på snart 15 år som venter og venter og veeenter på at puppene skal vokse... Fikk mensen når jeg var 12 år og har vært ferdig utvokst i ca 1 år.. vil ikke puppene vokse mer heller? Bruker 75a og har brukt det en god stund. Vil så gjerne ha større pupper!

Anonymous poster hash: f24c2...401

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 23, og det virker som jeg er ferdig utvokst. Bruker også 75A og er godt fornøyd. Vær stolt av kroppen din!

Anonymous poster hash: 99cfc...7a9
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Btw, du er enda ung, så det er stor sjanse for at de blir større etterhvert. Ta tiden til hjelp :)

Anonymous poster hash: 99cfc...7a9
  • Liker 2
Skrevet

Brystvev vokser til du er minst 18 år, så det er enda håp.

Men jo eldre du blir jo mindre har det å si, jeg skulle så inderlig ønske at jeg hadde små pupper, for det er det fineste jeg vet!!

Du kan gå med kjempefine kjoler å topper uten å måtte ha en armert bh for å holde ting på plass.

Du kan jukse med kyllingfileter en dag å slappe av neste dag.

Du kan kjøpe undertøy på hm.

Du kan jogge, trene, svømme uten å ha svære honningmeloner som gjør vondt å er i veien.

Du kan ha en rank å fin holdning uten vondt i ryggen

Du kan bruke designerklær!! (det kan ikke jeg pga ubrukelig store mugger)

Du slipper å møte nye folk som har første utsagn : Åh så store pupper du har!!! Faktisk så slipper du ekstremt mye ubehagelig stirring fordi man ofte blir nedgradert til tits and ass når man har på seg en tskjorte!!

Du slipper slappe pupper å hengebryst.

Så ta det helt piano å fokuser på alt det flotte, jeg er sikker på at du er kjempeflott å slank med masse fine attributter, fokuser på det heller :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er 42 år og hadde 80D da jeg var 20. Nå varierer jeg mellom 80DD og 85F! Skulle imidlertid ofte ønske jeg hadde små pupper.

Anonymous poster hash: 50155...752
AnonymBruker
Skrevet

Brystvev vokser til du er minst 18 år, så det er enda håp.

Men jo eldre du blir jo mindre har det å si, jeg skulle så inderlig ønske at jeg hadde små pupper, for det er det fineste jeg vet!!

Det vackraste jag vet.

https://www.youtube.com/watch?v=ZbW2GDex9XY

Anonymous poster hash: 2f01d...9e7

AnonymBruker
Skrevet

Er 42 år og hadde 80D da jeg var 20. Nå varierer jeg mellom 80DD og 85F! Skulle imidlertid ofte ønske jeg hadde små pupper.

Anonymous poster hash: 50155...752

Jeg har å digre tits, å i min jobb må jeg stå hele dagen, så det blir 2 sportsbher på til enhver tid, for å slippe vond rygg.. Det er klamt å vondt. Dritt

Anonymous poster hash: e0e46...91a

Skrevet

Pupper vokser/ utvikler seg iallefall til du er rundt 20, så prøv å slapp av.

Som flere her sier, store pupper er ikke bare-bare det heller, er helst kun på bilder dem er noe særlig :laugh: Ellers er dem mye i veien, å tunge å dra på :fnise:

Bare tenk på hvor mange søte og billige bh'er du kan kjøpe på hm, lindex, osv, mens vi med store må på spesialforretning å betale skjorta av kroppen for å få noe som er stort nok.

Hvis du er plaget med at noen kommenterer at du har små, så lær deg å gi svar "erså praktisk når jeg jogger" "er så deilig å kunne ligge helt flatt, å likevel se tv'n" osv. Bare ikke la noe trykke deg ned pga puppene dine, dem er bra slik dem er :blomst:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...