AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Det er sjelden, men en gang i blant får jeg meg en god latter av disse menneskene... Anonymous poster hash: 0b899...94d
Gjest Inggolf Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 (endret) det er umulig å lese hva som står på bildet der.. men alle rasister er latterlige! Endret 25. juli 2013 av NozMonster
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 det er umulig å lese hva som står på bildet der.. men alle rasister er latterlige! Jeg fikk ikke poste png-bilde, så jeg prøvde å gjøre det om til jpeg. Her er originalen: http://data.bloggplatsen.se/bild/filnamn-fe21ca0d55d9477a09ff7cf1c15fea9d51ef7c2679237.png/version-201b3b1c4bc0a6665743ca3591927340/ Anonymous poster hash: 0b899...94d
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Dette her var jo verken spesielt rasistisk eller morsomt
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Dette her var jo verken spesielt rasistisk eller morsomt Du fikk med deg at hun mener at alle muslimer er fæle, onde, grusomme, men samtidig mener at alle de som kjenner muslimer ikke kan uttale seg, for de vet ikke hvor fæle og grusomme muslimer egentlig er? Samtidig kommer det tydelig frem at hun ikke selv kjenner en eneste muslim... -.- Anonymous poster hash: 0b899...94d 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Du fikk med deg at hun mener at alle muslimer er fæle, onde, grusomme, men samtidig mener at alle de som kjenner muslimer ikke kan uttale seg, for de vet ikke hvor fæle og grusomme muslimer egentlig er? Samtidig kommer det tydelig frem at hun ikke selv kjenner en eneste muslim... -.- Anonymous poster hash: 0b899...94d Det sto ikke noe om det i det hele tatt. Det sto bare at hun mente at de ble oppfordret til å ikke integrere seg. Og selv om alle muslimene hadde fulgt denne påståtte oppfordringen ville ikke det gjort dem fæle, onde eller grusomme.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Bodd i kollektiv de 3 siste årene. I løpet av den tiden har 7 muslimer vert innom kollektivet, rommene har bokstavlig talt gått i arv. Jeg har møtt kompisene deres, jeg har møtt damene deres. Jeg HATER muslimer. Aldri møtt mennesker som har så dårlig holdning til det norske velferdssystemet. Hele livene deres går ut på å jobbe seg i hjel noen måneder for å få høyest mulig lønn, kvalifisere seg for en eller annen type statsstøtte for så og sykemelde seg, få sparken med vilje for å heve dagpenger. Så cruiser de rundt i en bil mens de selger capser de har importert fra utlandet, selvfølgelig uten å betale verken skatt eller mva. Den som tror ikkevestlige innvandrere generelt sett er en god ting for Norge bør gå inn for å bli litt bedre kjent med dem. I stedet for å sitte som moralist i ett boligområde der mørk hudfarge er en kuriositet man knapt ser i hverdagen. Anonymous poster hash: dbfed...054 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Bodd i kollektiv de 3 siste årene. I løpet av den tiden har 7 muslimer vert innom kollektivet, rommene har bokstavlig talt gått i arv. Jeg har møtt kompisene deres, jeg har møtt damene deres. Jeg HATER muslimer. Aldri møtt mennesker som har så dårlig holdning til det norske velferdssystemet. Hele livene deres går ut på å jobbe seg i hjel noen måneder for å få høyest mulig lønn, kvalifisere seg for en eller annen type statsstøtte for så og sykemelde seg, få sparken med vilje for å heve dagpenger. Så cruiser de rundt i en bil mens de selger capser de har importert fra utlandet, selvfølgelig uten å betale verken skatt eller mva. Den som tror ikkevestlige innvandrere generelt sett er en god ting for Norge bør gå inn for å bli litt bedre kjent med dem. I stedet for å sitte som moralist i ett boligområde der mørk hudfarge er en kuriositet man knapt ser i hverdagen. Anonymous poster hash: dbfed...054 Nei, du, dette er rasistisk! Det spiller ingen rolle om du har rett, så lenge venstresidens idioter kan stemple RASIST i pannen din. Anonymous poster hash: b9d6c...b85 1
Gjest Morteno Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Nei, du, dette er rasistisk! Det spiller ingen rolle om du har rett, så lenge venstresidens idioter kan stemple RASIST i pannen din. Anonymous poster hash: b9d6c...b85 La fyren ha sine meninger. Hvem bryr seg om noen ikke liker muslimer? Selvfølgelig finnes det folk som har hatt dårlige erfaringer med muslimer som gjør at de generelt missliker dem. Let it go. Ingen bryr seg. La folk mene det dem vil.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 Når ble muslimer en rase? Anonymous poster hash: 21cdc...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #11 Skrevet 25. juli 2013 Når ble muslimer en rase? Anonymous poster hash: 21cdc...c3a Lurer på det samme selv. Jeg har samme etniske opphav som svært mange muslimer (ja, jeg har utenlandsk familie), men jeg opplever ikke kritikk av islam som rasistiske utfall mot meg. Jeg tror fint at mange rasister også kan være muslimhatende, altså, men det er ikke synonymer.Anonymous poster hash: 719fd...3a8
Gjest Ozelot Skrevet 25. juli 2013 #12 Skrevet 25. juli 2013 Synes ikke dette var rasistisk i det hele tatt. Bare du som er for følsom tror jeg 1
Gjest Inggolf Skrevet 25. juli 2013 #13 Skrevet 25. juli 2013 Du fikk med deg at hun mener at alle muslimer er fæle, onde, grusomme, men samtidig mener at alle de som kjenner muslimer ikke kan uttale seg, for de vet ikke hvor fæle og grusomme muslimer egentlig er? Samtidig kommer det tydelig frem at hun ikke selv kjenner en eneste muslim... -.- Anonymous poster hash: 0b899...94d det er jo nettopp det, at uvitenhet ofte(st) er grunnlaget for rasisme... At man frykter det fremmede, altså fremmedfrykt 1
MilleVanille Skrevet 25. juli 2013 #14 Skrevet 25. juli 2013 det er jo nettopp det, at uvitenhet ofte(st) er grunnlaget for rasisme... At man frykter det fremmede, altså fremmedfrykt Tull. Nei, dette syntes jeg ikke var rasistisk på noen måte, TS.
Gjest sweetsugar Skrevet 25. juli 2013 #15 Skrevet 25. juli 2013 Er jeg rasist om jeg ikke liker utlendinger?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #16 Skrevet 25. juli 2013 Er jeg rasist om jeg ikke liker utlendinger? Nei, bare fordomsfull. Anonymous poster hash: d30bb...7c5 1
Amarinda Skrevet 25. juli 2013 #17 Skrevet 25. juli 2013 Er jeg rasist om jeg ikke liker utlendinger? Nei, det kommer vel an på grunnen til at du ikke liker utlendinger.. Men sånn generelt er det å påstå at man ikke liker NOEN utlendinger.. punktum.. Og generalisere alle som ikke kommer fra Norge i samme slengen uten noen spesifikk grunn - Det å ikke like noen bare fordi de kommer fra ett annet sted enn deg selv er hvertfall ganske tett på rasisme. 1
Gjest sweetsugar Skrevet 25. juli 2013 #18 Skrevet 25. juli 2013 Nei, det kommer vel an på grunnen til at du ikke liker utlendinger.. Men sånn generelt er det å påstå at man ikke liker NOEN utlendinger.. punktum.. Og generalisere alle som ikke kommer fra Norge i samme slengen uten noen spesifikk grunn - Det å ikke like noen bare fordi de kommer fra ett annet sted enn deg selv er hvertfall ganske tett på rasisme. Grunnen er pga jeg har opplevd noen svært ubehagelige situasjoner som utlendinger har forårsaket.. Tar overhodet ikke alle under en kam, men unngår de rett og slett pga jeg er litt redd. Vil du kalle meg rasist da? 1
Amarinda Skrevet 25. juli 2013 #19 Skrevet 25. juli 2013 Grunnen er pga jeg har opplevd noen svært ubehagelige situasjoner som utlendinger har forårsaket.. Tar overhodet ikke alle under en kam, men unngår de rett og slett pga jeg er litt redd. Vil du kalle meg rasist da? Nei, da vil jeg ikke kalle deg rasist. Det er stor forskjell på å unngå og å være negativt innstilt til alle man møter som er fremmedkulturelle. 2
Gjest Inggolf Skrevet 25. juli 2013 #20 Skrevet 25. juli 2013 Tull. Nei, dette syntes jeg ikke var rasistisk på noen måte, TS. er det Tull at det er en sammenheng mellom rasisme og fremmedfrykt? (jeg liker foresten ikke at folk siterer noen andres innlegg å skriver "Feil!", "Nei!" "Tull!", " IKKE sant!" osv....er en litt stygg "herseteknikk" synes jeg )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå