viwi Skrevet 21. februar 2002 #1 Del Skrevet 21. februar 2002 Ja det er vel bare å fortsett i det nye forumet her på dagboken. Føler at det aller meste er i boks. Snakket med min frisør her forleden og spurte henne om pris. Det kommr kanskje på 600,- hvis jeg er heldig. Iallfall kommer det ikke over 1000,- og det er jo over all forventning! Hadde trodd det ble mye dyrere. Ellers er det ikke så mye annet som er å tilføye. -viwi-1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-02-23 01:06 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 21. februar 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 21. februar 2002 MINE ALLER FØRSTE INNLEGG Profil | E-post Ja nå er det bare litt under 6 mnd igjen til den store dagen.Gleder meg masse. Vi er så heldige at vi får mye hjelp, noe som også gjør ting billigere. kjolen min kjøpte jeg i august 2001. Helt nydelig, og liksom helt meg. Betalte 6000 for den og syntes egentlig det var et kjempekupp!!Verre var det at sløret kostet 2500,- skrekk og gru! Skoene er også kjøpt så nå er det å få sydd den til da. Men det skjer i april. Vi har jo god tid enda da. Akkurat nå holder vi på med innbydelsene, må si at det vi har fått til så langt er kjempefint. Er virkelig imponert over min tilkommende mann! Han er så flink og har så mange ideer. Vi har valgt å ikke forlove oss før den store dagen. Så for oss vil det bli utrolig spesielt når vi endelig får på oss ringene i kirka den dagen. Det skal bli såå kjekt. Men så var det jo å finne ringene da, det er jo ikke så lett. Det er jo et hav av ringer. Vi vet ikke helt hva vi vil ha heller, så da er det jo ekstra vanskelig. Jaja vi finner vel ut av det. - - - - - - - - - - - viwi 11.01. 08:15 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: 20April2002 Profil | E-post Heisann Jeg ser at du kommer fra Stavanger. Jeg kommer også fra Stavanger og vi gifter oss om 98 dager Hvor skal dere gifter dere og hvor har dere valgt å ha festen - - - - - - - - - - - 20 April 2002 11.01. 12:02 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: viwi Profil | E-post Takk for at du skriver i dagboka mi!! Egentlig er jeg ikke fra Stavanger, er innflytter her. Så vi skal ha bryllupet i Tjeldsund, Nordland. Vi vurderte lenge å ha det her i Stavanger, men pga at vi ikke har familie her så ble det ikke noe av... - - - - - - - - - - - viwi 11.01. 18:36 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: viwi Profil | E-post Herlighet det er så mye som skal ordnes. Får en liten panikkfølelse når jeg leser hvor langt de andre her på sidene er kommet. Snakket med kirkekontoret, de ga meg beskjed om at det var for tidlig å bestemme klokkeslett. Hva er nå det for noe da??? Ble nesten litt irritert. må jo bestemme det for innbydelsene må ut nå i begynnelsen av februar. Det er så mange langveisfra som skal ha de.Jeg sa at vi kom til å skrive kl. 14 på innbydelsene så fikk de prøve så godt de kan. herregud alt skal nå være vanskelig nå da.. Fotograf- der var vi heldige: samboern har hatt foto på skolen, så vi spurte lærern om han ville ta bildene av oss. joda helt greit. Jeg håper jo han er flink da, selv om jeg er bittelitt skeptisk.. Nåvel det går vel bra. Vi tenkte lenge på å leie inn et band for kvelden til å spille, men til slutt ble vi enige om at vi kan brenne cd eller mp3, tror det blir like greit. Dessuten skal vi ha en gitar stående framme hvis noen av de musikkglade vennene våre vil spille litt Så det neste jeg skal gjøre nå er å ta kontakt med blomsterforretning og frisør og avtale tid. Det ER litt vanskelig å få ting på plass når du bor 200 mil fra der du skal gifte deg. men jeg skal nok få det til. Når min sambo kommer hjem fra reise skal jeg sende han avgårde for å se på antrekk, det skal visst være hemmelig for meg. Det er kjekt syns jeg at vi ikke ser hverandre i klærne før i kirka.. Litt romantikk må man ha.. men nå er det helg! - - - - - - - - - - - viwi 15.01. 19:33 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: viwi Profil | E-post Idag har vi vært å sett på ringer. Herlighet så stort utvalg det er. Vi er usikre på hva vi vil ha. Blanke ringer er flott, men samtidig har vi lyst på litt uvanlige ringer.. Jaja vi finner nok ut av det. Etterpå var vi innom en brudebutikk og kikket gjennom herreklær. Riktignok skal han dra alene for å prøve, men det var jo greit å se hva som var der. Mye fint til menn og syns jeg. 17.01. 12:32 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: viwi Profil | E-post Snakka med presten idag. Han var så koselig. Jeg ringte pga det med tidspunktet. Han skjønte ingenting. Klart vi skulle få gifte oss kl 14- null problem. Gud jeg ble letta, nå kan vi sende ut innbydelsene. Ringte etterpå til organisten. Vi bestemte at vi skulle ha mendehlson som innmarsj og Bruremarsj fra Lødingen ut. Ble overraska over at hun kunne den, men det var jo vårt ønske så det ser ut til at alt går knirkefritt idag. litt godt at vi kan få den nordnorske utmarsjen, blir liksom så nært og lokalt preg over det da.. Igår ringte jeg blomsterforretninger i Harstad, endte opp med Blomstergalleriet. De er visst dyktige har jeg hørt. Men litt dyrt da. Brudebuketten kommer på 1500-2000, og hvis jeg skal ha 5 oppsatser + silkeroseblader som jeg forlenger oppsatsene med(legges på endene av oppsatsen og utover bordet) så koster det ca 3000-3500.- jaja men nå vet jeg ikke helt om jeg skal ha 5 eller 3. Må tenke litt på det. 17.01. 18:27 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: viwi Profil | E-post http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...g&cat=28&page=2 Dette er forresten kjolen min. Hadde aldri trodd at jeg skulle komme i en slik kjole, men det viste seg at den var perfekt til meg. JIppi!! - - - - - - - - - - - viwi 18.01. 05:50 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: Cristina Profil | E-post Hei på deg ! Tusen takk for hilsen i dagboka mi og gratulerer så mye med forestående bryllup Vi gifter oss på samme dag vi, tihi....kommer nok til å tenke på deg 22 juni Vi skal ha vielsen så tidlig som klokken 12, så jeg har vel vært gift i en hel time når du skal til pers Du skrev at du syns jeg har kommet langt i forberedelsene og det kan jeg vel si ja til, det er alle de store tingene som er på plass (men fy søren så mange små detaljer man skal jobbe med i tillegg!!!!) Uansett så er det kjempemoro å planlegge sitt eget bryllup, koser meg glugg ihjel jeg, og det håper jeg du også gjør. Det hadde vært veldig hyggelig om du kunne holde meg oppdatert om hvordan det går, og om du har noen glimrende ideer å komme med (fint å ha en "medsøster" som står brud samtidig med meg ) Ønsker deg lykke til videre, stor klem fra - - - - - - - - - - - klem fra lillesmurf 22.01. 11:46 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: viwi Profil | E-post Igår ble vi ferdige med innbydelsene. Syns de ble skikkelig fine. Problemet var å finne et bra bilde av oss, men det gikk til slutt det og. Så nå er det bare å skrive dem ut på laserprinter. Det blir litt mer profft! Ole har enda ikke klart å spørre kompisen sin om å være forlover. Så jeg maser litt på han. Men jeg syns iallfall han kan gjøre det før innbydelsene blir sendt.De mannfolka har bestandig så utrolig god tid.. På fredag skal han å finne klær. Regner med han finner ne stilig! Skal bli spennende å se han på bryllupsdagen vår... - - - - - - - - - - - viwi 23.01. 01:20 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: Pludre Profil Heisann !! Først og fremst, tusen takk for hilsen i dagboka vår. Måtte innom å kikke hos deg, hvordan det går her. Dere er jo kommet langt, vi jobber med gjestelisten, men så har jeg litt bedre tid enn deg da, vi gifter oss ikke før 10.august. Har tusen ting og tenke på for tiden. Har ikke sett deg på chatten i det siste, har du glemt oss ?? Vi treffes som regel hver kveld klokken 2200. Bli med og planlegg sammen med oss, så kan vï utveksle idêer. Stor klem fra Pludre - - - - - - - - - - - Smil til verden og den smiler til deg !! 24.01. 02:28 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: june2002 Profil | E-post Hei viwi! Takk for hilsen i dagboka vår! SEr at dere er i god rute. Vi har ikke kommet oss til å trykke/skrive innbydelsene ennå, men vi har bestemt at alle skal være ferdig til helgen, så vi får sende. Jeg ble litt nyskjerrig på om dere har funnet ringer? I så fall hva slags ringer ble det? Lykke til videre du også! - - - - - - - - - - - june-02 07.02. 19:20 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: viwi Profil | E-post Tida nærmer seg med stormskritt. Nå er frisør i boks iallfall, en lettelse det. Fikk et tips av noen om en god frisør. Ellers er jeg akkurat blitt tante så det er mest det som opptar meg for tida. Gleder meg til å få se den lille gutten. Bryllupet blir liksom litt lagt på is når det kommer en ny verdensborger inn i livet.. - - - - - - - - - - - viwi 16.02. 20:33 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: Anki1971 Profil | E-post Oi, du er jo tidlig ute du jo Jeg har ikke fått i orden invitasjonene ennå engang jeg da, og vi skal gifte oss samme dag som dere men - alle som skal bli bedt vet jo om det da Lykke til med den store dagen da - - - - - - - - - - - Anki - 22. juni-brud 18.02. 16:17 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: viwi Profil | E-post Idag har jeg vært å prøvd undertøy. Fant en skikkelig lekker torsolette på brudesalongen til 690,-. Syns jeg var heldig fordi de nye som kommer nå koster nærmere 1000,- Det er et ganske tykt stoff i kremhvit som går til ned på magen. Skikkelig deilig å ha på. Nå venter jeg på at salongen skal få inn strømper, fordi de var utsolgt for den jeg vil ha.Følte meg skikkelig fin altså Ellers så styrer min tilkommende svigerfamilie med innkjøp av mat og planlegging av grillfest dagen før bryllupet. Det bli kjempekjekt. Vi skal grille en halv gris og hvalkjøtt...En flott anledning for gjestene til å bli litt kjent med hverandre.. Har nedtelling nå til den store dagen. På fredag er det bare 4 mnd igjen!!! - - - - - - - - - - - viwi 18.02. 19:02 RE: viwi og Ole 22 juni 2002 Av: Misty Profil Hei viwi Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Er litt treig til å svare, men håper du "tilgir" *ler litt* Vi har kommet ganske langt i planleggingen nå. Nesten utrolig at det er bare fire mndr igjen, så er det over liksom. Håper dere får en fin dag hvertfall. Skal tenke på dere, da er jeg nemlig ferdig og er blitt fru - - - - - - - - - - - Misty - selvutnevnt tåkelegger [ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-02-21 13:25 ] [ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-02-21 13:31 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-02-24 12:21 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2002 #3 Del Skrevet 22. februar 2002 Heisann! Takk for hilsen i dagboka mi. Javisst nærmer det seg for oss vi har satt oss ned sammen og funnet ut at gisp det er kun 8 uker igjen omtrent til dagen vår. Jeg fant både sko og undertøy i går - noen kjempeflotte sko på skoringen - er så fornøyd - ga bare 399 kroner for dem også tror jeg har gjort ett ganske godt kjøp. Vi har ikke støtt på en eneste hindring i planlegginen vår føler oss jo kjempeheldige. Nå gjenstår det kun å se om presten møter opp på dagen vår Kooos deg med planleggingen - jeg har kost meg masse jeg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 22. februar 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 22. februar 2002 Idag er det bare 4 mnd igjen til vår stooore dag. Gleder meg som en unge allerede!!! Hadde planlagt at jeg og Ole skulle ut og spise idag, men uheldigvis så er han på jobbreise. Jaja vi får ta det neste mnd istedet... 2 april har jeg avtalt med sydama om at jeg skal å få sydd kjolen til. gleder meg til det. Nå er kjolen for liten faktisk. Så den må sys bittelitt ut.Men det er greit. Fant ut at kjolen bare var str 40. Og så jeg som bruker 42/44. Jaja får jo håpe at det blir passelig likevel. Nå tar jeg en velfortjent helg!! _________________ viwi -gifter meg med drømmemannen 22 juni!!! 1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-02-22 16:25 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 6. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mars 2002 Ja så nærmer tida seg enda mer. Igår snakket samboern med sin mamma, og hun hadde ordnet med flere overnattingsplasser for gjestene. Det er så greit å få ordna det sånn at det blir gratis. Det de må ordne selv nå er frokost på lørdag. Men det går vel greit skulle jeg tro. Butikken er jo nærme overnattingsplassene. Ellers så har vi fått 2 servitører, mangler jo noen da, men det er en start iallfall. Og de skal tilogmed servere gratis.... Nå forsøker søstera mi å få lånt kakestativ fra jobben sin(konditoriet) slik at det er ok. Tanta til Ole skal nemlig bake bryllupskaka. Hun sa seg villig til det uten at vi hadde spurt engang!!! flotte mennesker!!! Vi har jo bestemt oss for å ha alkohol i bryllupet. All drikke til etter middagen er i hus. Men vin til middagen har vi ikke helt bestemt oss for. Må prøve å smake forskjellige viner til vilt for å se hva som er best. For å oppsummere så er følgende i boks: * Kirke, organist og lokale * Klær til oss begge * brudebukett og oppsatser * Frisør * Innbydelsene * Fotograf * menyen * Kokk * har fått 2 servitører * Time til sying av kjolen * Toastmaster * Kaker * Alkohol til festen * Hvite duker låner vi fra forsvaret * Gjestebok der gjestene skriver en hilsen * overnatting til gjestene Hva er IKKE under kontroll: * forlovere * Barkeeper * videofilmer * Ringer * Musikk til festen * Transport * vin til maten * Bordkort * Sanger * Kirkeprogram * ønskeliste * Utpakking av gaver * Overnatting til oss * annonse til avisa * Morgengave 1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-04-21 12:55 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 20. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 20. mars 2002 Sånn nå er forloverne i boks for oss begge. Innbydelsene er sendt!! Har fått masse tilbakemeldinger på at de var så flotte. Det varmer når vi har lagt så mye tid i de. Vi har bestemt oss for å sage brikker av bjørk som vi fester gullringer til og skriver navnet til gjestene på. dette blir da bordkortene, tror dette blir fint! Bror til brudgom var her i helga så da fikk vi han til å frakte all spriten nordover. Så nå trenger vi ikke tenke på det iallfall. Glimrende!! Vi tror vi er enige om å ha skogsoppsuppe til forrett til maten. Det er jo godt og enkelt!! Ellers så er jeg på jakt etter sjakett til en 5 mnd gammel baby. Mitt tantebarn er 5 mnd til bryllupet og det hadde vært så stilig med sjakett til han. Så hvis jeg ikke finner så skal jeg prøve å sy den selv... så langt er alt gått bra, håper fortsettelsen blir likedan _________________ viwi -gifter meg med drømmemannen 22 juni!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-03-20 16:19 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 27. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 27. mars 2002 Nå er jammen svar på innbydelsene begynt å strømme inn. Mange har takket ja, noen har dessverre sagt nei pga andre planer..Begynner å kjenne på at det slett ikke er lenge igjen nå På tirsdag skal jeg til sydama. Hun skal se på kjolen da og den må jo sys litt ut men det tror jeg skal gå fint. gleder meg til å få kjolen ferdig!! leter fremdeles etter sjakett til mitt tantebarn , men til nå- intet hell Må kanskje finne stoff og mønster og sy selv?? Nå er det endelig påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 8. april 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 8. april 2002 Kjære dagboka mi! Nå har vi fått tak i flere servitører til å servere- 4 stk til nå. Vi må nok ha noen flere, men det kommer. Har funnet ut at vi vil ha hvite lys og hvite servietter. Vi er ikke sikre på om vi skal ha vanlige lys eller flytelys. Men det hadde vært fint med flytelys da... Kjolen min er til sying- på mandag skal jeg til sydama igjen og prøve..håper den er blitt fin!! Snakka med frisøren- hun var gravid og hadde fått bekkenløsning...HJælp!!! Men det løste seg og jeg fikk heldigvis fatt på en annen frisør som er veldig flink. Kjente et øyeblikk at jeg svetta litt der ja.. Så 12 juni skal jeg på prøvetime hos henne. Maten er kommet til bygda (reisdyrkjøttet) så det er heldigvis ok. Overnatting til gjestene er snart i boks. VI har 5 hele hus og 5 rom på hotellet foreløpig. Så det ordner seg. Nå må vi få forloverne til å skrive under på forlovererklæringene så vi kan sende papirene til kirka... Det er jo tungvint når vi må sende papirene til forloverne og så returnerer de dem til oss og så sender vi det til kirka...pes.. Ellers så må jeg få kjøpt strømper, og jeg vet ikke hva slags hårpynt jeg skal ha. jeg skal jo ha slør, men det må kanskje være noe annet pynt og?? jaja det ordner seg.. syns vi er godt i rute 1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-04-11 22:14 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 8. april 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 8. april 2002 Tenkte jeg skulle legge ut bilde av kirka vi skal gifte oss i: http://www.tjeldsund.kommune.no/Kirke/Tjel...dsund_kirke.htm og http://www.lokalavisa.no/artikkel.php?aid=...=117771212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-04-08 18:36 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 13. april 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 13. april 2002 Idag var vi å kjøpte ringer!!! Vi valgte å kjøpe helt glatte (litt avrunda inni) 3 mm brede gullringer. Vi syns begge de var så flotte. Prisen var heller ikke så ille; i underkant av 2500 kr for paret. Det må man vel si seg fornøyd med. Personalet hos gullsmeden smilte da vi sa hva vi ville ha inngravert. Vi vil ha skrevet vivian + ole =sant 22/6/02. De syntes det var orginalt og fint. ( vi syns jo og det)Men det var jo ikke helt sikkert det ble plass men de skulle gjøre så godt de kunne... så nå er følgende i boks: *Kirke, organist og lokale *Klær til oss begge *brudebukett og oppsatser *Frisør- Måtte bytte og det resulterte i at det ble dyrere men men. *Innbydelsene er sendt *Fotograf *menyen *Kokk * har fått 4 servitører * Kjolen er til sying, skal hentes 23 april *Toastmaster *Kaker *Alkohol til festen *Hvite duker låner vi fra forsvaret * Gjestebok der gjestene skriver en hilsen * overnatting til gjestene * forlovere * Ringer * ønskeliste har vi lagt ut på Til Bords og på Bjørns Glassmagasin * Overnatting til oss (dette har visst samboern full kontroll på.. *Bordkort *Morgengave *Time hos neglepleie *Fotpleie Hva er IKKE under kontroll: *Barkeeper *videofilmer *Musikk til festen *Transport *vin til maten *Sanger *Kirkeprogram *Utpakking av gaver *annonse til avisa *Skal bestille aromaterapi til Ole-det er heller ikke i boks * Lys og servietter Ja så langt så bra. Vi får bare håpe at resten forløper like knirkefritt _________________ viwi -gifter meg med drømmemannen 22 juni!!! [ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-04-21 12:53 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-06-04 12:46 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 15. april 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 15. april 2002 Så var helgen over. Om noen få timer skal jeg til den andre prøvinga på kjolen min. Gleder meg å se hva hun har gjort med den!! Helga brukte vi til å kopiere musikk fra cd til maskinen. Så er det bare å sette seg ned og redigere. Med all den musikken så blir det iallfall 7-8 cd plater. Men vi skal vel bare brenne 4-5 til bryllupsdagen. Men vi har enda ikke klart å finne en passende brudevalssang. Det er vanskelig syns vi, forhåpentligvis dukker det en fin sang opp.. det var alt for denne gang12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #12 Del Skrevet 15. april 2002 Hei på deg Ja det nærmer seg for deg nå da Gleder du deg- det er vel bare to mnd. igjen for dere nå Fem dager her da - vi har nå nesten alt i boks. Det blir litt dobbelsjekking osv. Skal øve i dag og på onsdag blir det frisøren og torsdagen får jeg nye negler .) ser frem til det. Kooooz deg masse. Er litt tiltaksløs nå denne uka. Tar fri torsdag og fredag heldigvis 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 17. april 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 17. april 2002 PÅ mandag var jeg som sagt hos sydama og prøvde kjolen igjen. Du og du så fin den var blitt. De endringene vi var blitt enige om ble helt perfekte!! Morsomt å se kjolen nesten helt ferdig! Så nå venter jeg bare på å hente den ferdig..Det er jo bare 2 mnd og 5 dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 20. april 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 20. april 2002 Har sittet å sett på hvor mye penger vi har brukt til nå i forberedelsene til bryllupet. * Kjole 6000,- men så kommer tilpasningen i tillegg. * slør 2520,- *Undertøy 690,- da er ikke trusen kjøpt enda * Sko 940,- * Smykke 450,- * Klær til han 3300,- * innbydelser ca 1000,- * sprit ca 5000,- * ringer 2275 * gjestebok 350,- Så til nå er vi oppe i den nette sum av 22525,- Det blir fort mye penger av et bryllup. Men jeg er glad for at alt dette er betalt allerede. Så slipper vi få det senere... Vi regner vel med at det hele kommer på 60000 ca... Men nå er vi heldig at fam til Ole betaler maten. Og så kommer bryllupsreisen i tillegg også... Huff mye penger altså.. men nå må jeg ordne meg -skal på jobb _________________ viwi -gifter meg med drømmemannen 22 juni!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-04-21 12:52 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 21. april 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 21. april 2002 KOm på at jeg kunne jo legge ut linken til undertøyet jeg skal ha på bryllupsdagen. Eller iallfall noe liknende.. http://store5.yimg.com/I/cupidslingerie-au_1676_81191 Lekker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 22. april 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 22. april 2002 Idag var jeg hos gullsmeden for å hente ringene. Var litt spent på om de fikk plass til inskripsjonen- og heldigvis; De fikk plass til alt!!!!! Ble kjempeglad. I butikken var de og glad for det, fordi det var en slik uvanlig innskripsjon... Det er jo litt moro å få litt tilbakemelding på det da... Så når Ole kommer hjem imorgen skal han få se ringene og se om han er fornøyd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 22. april 2002 #17 Del Skrevet 22. april 2002 Heisann!! Takk for hyggelig hilsen i dagboken min! Nei nå er det ikke lenge igjen, begynner å få nerver jeg.. Har vel ikke såå mye igjen, mangler en frisør bl.a. Må vel bare ta en prøve time et sted for å se. Nå vet jeg at kjolen er i norge for det skulle ikke ta mer enn 2 dager.. så da er det bare å vente på den treeeeige tollingen osv. Hva er det dere har gravert i ringene forresten? Lykketil videre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 22. april 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 22. april 2002 Å jeg blir så glad når noen skriver i dagboka vår Takk for hilsenen Nina! I ringene våre står det: vivian + ole = sant 22.06.02.. syns det var litt søtt jeg, det var samboern som fant på det Ellers begynner ting å flaske seg-imorgen skal jeg hente hjem brudekjolen- det blir spennende.. Problemet blir vel at jeg ikke klare la vær å prøve den hele tiden, hehe. Er ikke så fryktelig nervøs enda. Når jeg leser hvordan andre her inne på KG har hatt det bare gleder jeg meg!!!!!!! Håper at vår dag blir like romantisk som det blir fortalt om herinne...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 22. april 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 22. april 2002 oi idag er det forresten bare 2 mnd igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 1. mai 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 1. mai 2002 Kjære dagboka mi! I underkant av 2 mnd nå... Bare 15 dager igjen til fristen for å gi beskjed om gjestene kommer eller ikke. Mange har meldt avbud men men sånn er det jo bare. Kjolen min var enda ikke ferdig hos sydama så jeg fikk ny hentedato den 14 mai. Greit nok så slipper den henge hjemme. Har ikke så mye å skrive nå- ligger med omganssyke...æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå