AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Ok! Har et problem for tiden. Har begynt å smake ganske så surt nedentil. Er klar over at litt surt er helt normalt, men her blir surheten dominant. Altså ikke spesielt behaglig for partneren når den tid skulle komme... Har forresten fast partner. Noen som har opplevd noe liknende eller vet noe om det? Anonymous poster hash: 040c7...f1f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Spiser forresten sunt! Så kostholdet er det ikke noe i veien med.. Anonymous poster hash: 040c7...f1f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Er forresten også jente.. Anonymous poster hash: 040c7...f1f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Hvordan vet du det egentlig..?? Bare lurer Anonymous poster hash: a5b54...1c9 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Har du slikket deg selv?Anonymous poster hash: 7db5b...9ff
Gjest Måkehyl Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Bruker du såpe nedentil? Bomullstruser, ingen såpe, ingen truseinnlegg osv over en periode kan ofte hjelpe for å stabilisere ting litt.
Gjest Eurodice Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Har du slikket deg selv?Anonymous poster hash: 7db5b...9ff Det er vel ikke noe problem å finne ut hvordan man selv smaker. Bruk fingrene og slikk på dem etterpå. 8
Gjest Eurodice Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Hvordan vet du det egentlig..?? Bare lurer Anonymous poster hash: a5b54...1c9 Hvordan hun vet at hun er jente? 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #9 Skrevet 24. juli 2013 Bruker du såpe nedentil? Bomullstruser, ingen såpe, ingen truseinnlegg osv over en periode kan ofte hjelpe for å stabilisere ting litt. Nysgjerrigperene:partneren som gjorde meg oppmerksom...Også er jeg jo såklart utstyrt med både fingre og smaksløker selv! Ikke noe i veien med det.. Sluttet å bruke såpe da jeg oppdaget det her.. Truseinnlegg brukes heller aldri.. bomullstruser får jeg prøve! Vet nrsten ikke om jeg har det.... Anonymous poster hash: 040c7...f1f 1
Gjest Eurodice Skrevet 24. juli 2013 #10 Skrevet 24. juli 2013 (endret) Nysgjerrigperene:partneren som gjorde meg oppmerksom...Også er jeg jo såklart utstyrt med både fingre og smaksløker selv! Ikke noe i veien med det.. Sluttet å bruke såpe da jeg oppdaget det her.. Truseinnlegg brukes heller aldri.. bomullstruser får jeg prøve! Vet nrsten ikke om jeg har det.... Anonymous poster hash: 040c7...f1f Du har sikkert truser med bomullsstoff i skrittet? Endret 24. juli 2013 av Arabella 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 dra på apoteket å kjøp lactal balanse . jeg bruker det for å forebygge bruk 1 vagitor hver tredje dag i 3 mnd . Anonymous poster hash: d2b93...3e3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 dra på apoteket å kjøp lactal balanse . jeg bruker det for å forebygge bruk 1 vagitor hver tredje dag i 3 mnd . Anonymous poster hash: d2b93...3e3 Tok en hver dag i 7 dager.. hjalp absolutt ingenting.. Utfloden begynte å klumpe seg? Anonymous poster hash: 040c7...f1f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #13 Skrevet 9. august 2013 Tok en hver dag i 7 dager.. hjalp absolutt ingenting.. Utfloden begynte å klumpe seg? Anonymous poster hash: 040c7...f1f Da er det vel fare for sopp. Er det første gang du opplever det er det smart å bestille legetime og få det sjekka for sikkerhets skyld. Og ser det var snakk om truser lenger opp i tråden - bruker du stringtruser? De er reneste motorveien for bakterier fra rumpa og framover... Bytt dem evt ut med vanlige truser er lurt Får du påvist sopp så kokvask trusene, minst 60 grader. Ellers får du ikke tatt knekken på den. Hos legen får du resept på kur som funker raskt Anonymous poster hash: ac0c0...d57 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #14 Skrevet 12. august 2013 Da er det vel fare for sopp. Er det første gang du opplever det er det smart å bestille legetime og få det sjekka for sikkerhets skyld. Og ser det var snakk om truser lenger opp i tråden - bruker du stringtruser? De er reneste motorveien for bakterier fra rumpa og framover... Bytt dem evt ut med vanlige truser er lurt Får du påvist sopp så kokvask trusene, minst 60 grader. Ellers får du ikke tatt knekken på den. Hos legen får du resept på kur som funker raskt Anonymous poster hash: ac0c0...d57 Første gangen jeg har opplevd det sure "drittet", ja.. Haha blir bare såå oppgitt 95% av trusesamlinga er string.. Har noen blondetruser som er "hip pants", men de må da ha samme effekt.. KUN blonder, og en søm som går i samme form som en string. men angående bestilling av time - tenkte ejg skulle ringe inn. Er det akutt? Vil jo gjerne ha det fort bort, og tar ikke lange tida for legen å skrive ut et resept i såffal. Skal jeg forklare hva det gjelder? Føler det blir feil å dele med de i skranken.. Anonymous poster hash: 040c7...f1f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #15 Skrevet 12. august 2013 Første gangen jeg har opplevd det sure "drittet", ja.. Haha blir bare såå oppgitt 95% av trusesamlinga er string.. Har noen blondetruser som er "hip pants", men de må da ha samme effekt.. KUN blonder, og en søm som går i samme form som en string. men angående bestilling av time - tenkte ejg skulle ringe inn. Er det akutt? Vil jo gjerne ha det fort bort, og tar ikke lange tida for legen å skrive ut et resept i såffal. Skal jeg forklare hva det gjelder? Føler det blir feil å dele med de i skranken.. Anonymous poster hash: 040c7...f1f Du kan jo eventuelt bare kjøpe Canesten på apoteket, reseptfritt. Holder ofte med bare det. Anonymous poster hash: a7a12...dba
mrsbiotherm Skrevet 13. august 2013 #16 Skrevet 13. august 2013 Du kan jo eventuelt bare kjøpe Canesten på apoteket, reseptfritt. Holder ofte med bare det. Anonymous poster hash: a7a12...dba Prøvd det.. Både krem og vagitorie
Gjest Ploff Skrevet 13. august 2013 #18 Skrevet 13. august 2013 Ok! Har et problem for tiden. Har begynt å smake ganske så surt nedentil. Er klar over at litt surt er helt normalt, men her blir surheten dominant. Altså ikke spesielt behaglig for partneren når den tid skulle komme... Har forresten fast partner. Noen som har opplevd noe liknende eller vet noe om det? Anonymous poster hash: 040c7...f1f Hvorfor går du ikke bare til lege så du får ordnet problemet? 1
mrsbiotherm Skrevet 13. august 2013 #19 Skrevet 13. august 2013 Hvorfor går du ikke bare til lege så du får ordnet problemet? Det er jo det jeg skal..? Unødvendig å gå dit hvis noen hadde et svar på det, og at jeg kunne få fiksa det på apoteket, slik som det.
mrsbiotherm Skrevet 13. august 2013 #20 Skrevet 13. august 2013 men angående bestilling av time - tenkte ejg skulle ringe inn. Er det akutt? Vil jo gjerne ha det fort bort, og tar ikke lange tida for legen å skrive ut et resept i såffal. Skal jeg forklare hva det gjelder? Føler det blir feil å dele med de i skranken..Anonymous poster hash: 040c7...f1f Tar jo et par måneder før jeg får time, dersom det ikke er akutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå