Gå til innhold

Smaker veldig surt nedentil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok! Har et problem for tiden. Har begynt å smake ganske så surt nedentil. Er klar over at litt surt er helt normalt, men her blir surheten dominant. Altså ikke spesielt behaglig for partneren når den tid skulle komme... Har forresten fast partner.

Noen som har opplevd noe liknende eller vet noe om det?

Anonymous poster hash: 040c7...f1f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiser forresten sunt! Så kostholdet er det ikke noe i veien med..

AnonymBruker
Skrevet

Er forresten også jente..

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du det egentlig..?? Bare lurer

Anonymous poster hash: a5b54...1c9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du slikket deg selv?

Anonymous poster hash: 7db5b...9ff

Gjest Måkehyl
Skrevet

Bruker du såpe nedentil? Bomullstruser, ingen såpe, ingen truseinnlegg osv over en periode kan ofte hjelpe for å stabilisere ting litt.

Gjest Eurodice
Skrevet

Har du slikket deg selv?

Anonymous poster hash: 7db5b...9ff

Det er vel ikke noe problem å finne ut hvordan man selv smaker. Bruk fingrene og slikk på dem etterpå.

• Liker 8
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvordan vet du det egentlig..?? Bare lurer

Anonymous poster hash: a5b54...1c9

Hvordan hun vet at hun er jente? :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du såpe nedentil? Bomullstruser, ingen såpe, ingen truseinnlegg osv over en periode kan ofte hjelpe for å stabilisere ting litt.

Nysgjerrigperene:partneren som gjorde meg oppmerksom...Også er jeg jo såklart utstyrt med både fingre og smaksløker selv!

Ikke noe i veien med det.. Sluttet å bruke såpe da jeg oppdaget det her.. Truseinnlegg brukes heller aldri.. bomullstruser får jeg prøve! Vet nrsten ikke om jeg har det....

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Nysgjerrigperene:partneren som gjorde meg oppmerksom...Også er jeg jo såklart utstyrt med både fingre og smaksløker selv!

Ikke noe i veien med det.. Sluttet å bruke såpe da jeg oppdaget det her.. Truseinnlegg brukes heller aldri.. bomullstruser får jeg prøve! Vet nrsten ikke om jeg har det....

Du har sikkert truser med bomullsstoff i skrittet?

Endret av Arabella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dra på apoteket å kjøp lactal balanse . jeg bruker det for å forebygge bruk 1 vagitor hver tredje dag i 3 mnd .

Anonymous poster hash: d2b93...3e3
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

dra på apoteket å kjøp lactal balanse . jeg bruker det for å forebygge bruk 1 vagitor hver tredje dag i 3 mnd .

Anonymous poster hash: d2b93...3e3

Tok en hver dag i 7 dager.. hjalp absolutt ingenting.. Utfloden begynte å klumpe seg?

AnonymBruker
Skrevet

Tok en hver dag i 7 dager.. hjalp absolutt ingenting.. Utfloden begynte å klumpe seg?

Da er det vel fare for sopp. Er det første gang du opplever det er det smart å bestille legetime og få det sjekka for sikkerhets skyld.

Og ser det var snakk om truser lenger opp i tråden - bruker du stringtruser? De er reneste motorveien for bakterier fra rumpa og framover... Bytt dem evt ut med vanlige truser er lurt :)

Får du påvist sopp så kokvask trusene, minst 60 grader. Ellers får du ikke tatt knekken på den. Hos legen får du resept på kur som funker raskt :)

Anonymous poster hash: ac0c0...d57

• Liker 1
Skrevet

Da er det vel fare for sopp. Er det første gang du opplever det er det smart å bestille legetime og få det sjekka for sikkerhets skyld.

Og ser det var snakk om truser lenger opp i tråden - bruker du stringtruser? De er reneste motorveien for bakterier fra rumpa og framover... Bytt dem evt ut med vanlige truser er lurt :)

Får du påvist sopp så kokvask trusene, minst 60 grader. Ellers får du ikke tatt knekken på den. Hos legen får du resept på kur som funker raskt :)

Anonymous poster hash: ac0c0...d57

Første gangen jeg har opplevd det sure "drittet", ja.. Haha blir bare såå oppgitt :fnise: 95% av trusesamlinga er string.. Har noen blondetruser som er "hip pants", men de må da ha samme effekt.. KUN blonder, og en søm som går i samme form som en string.

men angående bestilling av time - tenkte ejg skulle ringe inn. Er det akutt? Vil jo gjerne ha det fort bort, og tar ikke lange tida for legen å skrive ut et resept i såffal. Skal jeg forklare hva det gjelder? Føler det blir feil å dele med de i skranken..

Skrevet

Første gangen jeg har opplevd det sure "drittet", ja.. Haha blir bare såå oppgitt :fnise: 95% av trusesamlinga er string.. Har noen blondetruser som er "hip pants", men de må da ha samme effekt.. KUN blonder, og en søm som går i samme form som en string.

men angående bestilling av time - tenkte ejg skulle ringe inn. Er det akutt? Vil jo gjerne ha det fort bort, og tar ikke lange tida for legen å skrive ut et resept i såffal. Skal jeg forklare hva det gjelder? Føler det blir feil å dele med de i skranken..

Du kan jo eventuelt bare kjøpe Canesten på apoteket, reseptfritt. Holder ofte med bare det.

Anonymous poster hash: a7a12...dba

Skrevet

Du kan jo eventuelt bare kjøpe Canesten på apoteket, reseptfritt. Holder ofte med bare det.

Anonymous poster hash: a7a12...dba

Prøvd det.. Både krem og vagitorie

Skrevet

Ok! Har et problem for tiden. Har begynt å smake ganske så surt nedentil. Er klar over at litt surt er helt normalt, men her blir surheten dominant. Altså ikke spesielt behaglig for partneren når den tid skulle komme... Har forresten fast partner.

Noen som har opplevd noe liknende eller vet noe om det?

Hvorfor går du ikke bare til lege så du får ordnet problemet?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor går du ikke bare til lege så du får ordnet problemet?

Det er jo det jeg skal..? Unødvendig å gå dit hvis noen hadde et svar på det, og at jeg kunne få fiksa det på apoteket, slik som det.

Skrevet

Tar jo et par måneder før jeg får time, dersom det ikke er akutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...