Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere?

Anonymous poster hash: 0b560...eb0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent til en prins :laugh:

• Liker 5
Skrevet

Hmm... Tja.. Ikke mitt førstevalg akkurat.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hadde håpet at de slo til med noe mer moderne, men det var pent nok til en fremtidig konge:)

Skrevet

Det klinger jo ikke i hele tatt, et meget tungt navn..

Skrevet

Jeg synes det er fint.

• Liker 4
Skrevet

Har aldri skjønnet hvorfor kongelige skal ha så mange navn...

AnonymBruker
Skrevet

Georg Alexander - flott :)

Louis, vet jeg ikke helt - litt fransk

Men så snart vi har hørt det ørten ganger, så kommer det til å være så fint atte :)

Gjett hva "alle" nyfødte, iallefall britiske og amerikanske guttebabyer kommer til å hete??! Georg!

Anonymous poster hash: ab281...a0e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå var det vel egentlig forventet med fire navn, som de siste generasjonene har hatt. Dronning Elizabeth har kun tre, men så var det aldri forventet at hun skulle bli dronning. Jeg må innrømme at jeg umiddelbart liker både Alexander og Louis bedre enn George, som virker litt gammelmodig. På den annen side så skal han jo bare være en liten gutt en begrenset periode av livet :)

Anonymous poster hash: 0b560...eb0

Skrevet

Gjetta faktisk på George. Syns det er det flotteste og mest rakrygga navnet.

Gjest kvinne46
Skrevet

Synes egentlig det var som forventet. De kongelige har ofte mange navn, og blir oppkalt etter forfedrene. Det som er litt komisk er at jeg sa til min voksne sønn i går: ja,ja han skal vel hete noe sånt som George, William, Alexander, Philip! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Eh.....

Anonymous poster hash: e798f...c57

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så at noen av alternativene var Harry og Richard, så jeg synes egentlig at navnet var fint :)

Bedre enn Estelle, som dattra til kronprinssesse Victoria heter.

Anonymous poster hash: 8d76f...6b9
  • Liker 2
Gjest Sobril
Skrevet

I Sverige har man gjerne flere fornavn - selv om man ikke er kongelig ;)

AnonymBruker
Skrevet

George er et navn verdig en konge, men det er liksom litt tungt for en baby. Selv om George er mye vanligere i England enn her så er det jo ikke sikkert at det er George han kommer til å blit kalt av familie og venner, Prins Sverre Magnus omtales jo bare som Magnus av familien :)

Anonymous poster hash: f5d4f...ba1
  • Liker 1
Skrevet

Flott navn!

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Det var som forventet.

Skrevet

Bra det ikke ble Leander Maximillian Noah :fnise:

Synes navnet de valgte var flott til en tronarving jeg. England har et konservativt kongehus, så det var som forventet:)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes George er altfor traust og passer ikke med de andre to navnene. Jeg skjønner at de vil holde seg til tradisjonelle kongelige navn. Edward hadde blitt mye bedre.

Anonymous poster hash: 707a6...4df
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke litt vel merkelig hvor opptatt vi er av dette her i Norge. Jeg mener dette har jo ingenting med oss her og gjøre.

Jeg mener det er jo mer styr i media om at Denne tronearvingen til Storbritannia en da Norge fikk sin tronearving. Man skulle nesten tro at dette barnet også skal bli Konge av Norge slik media holder på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...