Gå til innhold

kløe og svie. hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flott. Men uansett, for sjelefreden, få testet deg for alt mulig rart neste gang du er innom eller i nærheten av en lege. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott. Men uansett, for sjelefreden, få testet deg for alt mulig rart neste gang du er innom eller i nærheten av en lege. :blomst:

Tusen takk :)

Ble testet for klamydia, vet ikke om de rutinetester for noe annet ved gynekologisk undersøkelse, for 2 måneder siden tror jeg. Så jeg burde jo være sikker, men kanskje greit uansett å få sjekket opp, så slipper man jo å være urolig også!

Anonymous poster hash: eb9cd...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre?

I dag klør og svir det bare veldig veldig svakt, kjenner svien og kløen litt mer om jeg tar rundt området, alstå i ettertid. Men er fremdeles like sår og hoven i området. Utfloden er det fremdeles like mye av, tyntflytende og ikke luktende. Hva kan det her være??

Anonymous poster hash: eb9cd...558

Det er ikke all sopp som gir klumpete utflod. Har selv hatt sopp uten å få klumper i utfloden. Da er det gjerne svie, rødhet og sprekker.

Det med utfloden kan også være bakteriell vaginose. Men da lukter det fiskeaktig. Eventuelt en infeksjon (klamydia, mycoplasma, uspesifikk utrethritt).

Skkert greit med en tur til legen om Canesten ikke virker.

Anonymous poster hash: 9a1e3...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg også tenkte, at det kanskje er en begynnende soppinfeksjon, og derfor ville jeg finne ut så raskt så mulig. Skal kjøpe soppkur i dag, så får jeg håpe det blir noen bedring. Om man angriper soppen før den får blomstret, trekker den seg tilbake da og man unngår infeksjonen, eller kan man risikere å få det likevel?

Har ligget mye med våt bikini de siste 3 dagene, men det har jeg gjort ellers også uten problemer da, har vært 2 uker i Hellas for en måned siden, og da hadde jeg jo våt bikini hver dag uten å merke noe. Har også brukt divacup for første gang for to uker siden, er det noen som har fått sopp av dette?

Sover alltid naken om natten, men bruker mye string og stramme bukser, ironisk nok har jeg bare gått i daffeklær uten truse de siste dagene.

Samboer er å besøker besteforeldrene sine i nord norge for tiden, så vi har ikke hatt sex på en uke omtrent, men det hadde jo vært rart om jeg plutselig skulle reagere etter så mange år da.

Får satse på at det funker med tabletter...Vil gjerne bli frisk igjen til han kommer tilbake...

Anonymous poster hash: eb9cd...558

Jeg har fått antydning til fiskelukt (bakteriell vaginose) ved å ligge i våt bikini i syden etc. Men da har det alltid gått over av seg selv når ferien er over. Tror ikke det er uvanlig.

Anonymous poster hash: 9a1e3...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått antydning til fiskelukt (bakteriell vaginose) ved å ligge i våt bikini i syden etc. Men da har det alltid gått over av seg selv når ferien er over. Tror ikke det er uvanlig.

Anonymous poster hash: 9a1e3...bd4

Hadde som sagt null lukt :) Men gikk på soppkur, diflucan, neste morgen etter jeg tok pille var jeg mye bedre, og i dag må jeg si jeg er så og si helt normal igjen! Så var vel mest sannsynlig en påbegynnende soppinfeksjon. Bakteriell vaginose har jeg faktisk aldri hatt før, om man ikke kan ha dette uten illeluktende utflod da?

Anonymous poster hash: eb9cd...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde som sagt null lukt :) Men gikk på soppkur, diflucan, neste morgen etter jeg tok pille var jeg mye bedre, og i dag må jeg si jeg er så og si helt normal igjen! Så var vel mest sannsynlig en påbegynnende soppinfeksjon. Bakteriell vaginose har jeg faktisk aldri hatt før, om man ikke kan ha dette uten illeluktende utflod da?

Anonymous poster hash: eb9cd...558

Så bra du er bedre :) Sopp lukter ikke, men bakteriell vaginose har visst alltid den karakteristiske fiskelukten/råtten fisk. Om det lukter helt forferdelig kan det sikkert være mer eksotiske infeksjoner...,

Anonymous poster hash: 9a1e3...bd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...