AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Har nakkesmerter, ryggsmerter, skuldersmerter, hodepine hver ENESTE dag, noen ganger migrene, en del vondt i kjevene, og brystsmerter som sannsynligvis er muskulære. Bør jeg dra til fysioterapeut eller kiropraktor? Den første timen man er der, gjør de noe med deg eller bare ser de på kroppen og snakker? Er det sant at en kiropraktor kan gjøre noe galt sånn at man blir blind? Har hørt det... Anonymous poster hash: b2ef3...175
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Fysio. Gå fast og ofte og få et treningsopplegg, som er tilpasset deg og dine plager slik at du kan bli bra igjen. Kiro funker godt på akutte låsninger, som er leie å få løs. Mens fysio gir deg grunnlag for å holde låsninger i sjakk. Anonymous poster hash: c646b...c39
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Fysio. Gå fast og ofte og få et treningsopplegg, som er tilpasset deg og dine plager slik at du kan bli bra igjen. Kiro funker godt på akutte låsninger, som er leie å få løs. Mens fysio gir deg grunnlag for å holde låsninger i sjakk. Anonymous poster hash: c646b...c39 Enn å gå til kiropraktor en gang, også fysioterapeut heretter da? Kan en kiropraktor ordne opp i sånne låsninger og muskelknuter med en gang? Anonymous poster hash: b2ef3...175
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Enn å gå til kiropraktor en gang, også fysioterapeut heretter da? Kan en kiropraktor ordne opp i sånne låsninger og muskelknuter med en gang? Anonymous poster hash: b2ef3...175 Han kan nok ta det verste. Ser på kiropraktor som den som tar grovarbeidet, og fysio den som tar småplukket Anonymous poster hash: 4c0a6...de8
karella Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Jeg anbefaler naprapat eller manuell terapaut.. då får du en kombinasjon av fysio og kiropraktor
@Maja Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Du får nok svar etter kva erfaringer folk har med sine egne plager, kva som passer best avheng av grunnen til at du har vondt. For min del er fysio bortkasta, like stiv når eg går ut døra. Det er fordi er får vondt pga låsninger. Mange kiropraktorer behandler også muskelknuter. Eg ville gått til kiropraktor først, ev til naprapat. Går du til kiropraktor kan du ta opp om du burde kombinere med fysio etterpå. Dei eg har gått til så behandler dei også første time. Første timen er gjerne litt lengre slik at de preiker litt, du blir litt grundigare undersøkt, og så får du behandling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå