Gå til innhold

Han slikker ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei men for kvinner smaker det som kommer ut av den som vaniljesaus.

Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

Ja den dagen DET skjer skal jeg faen meg gå fra å aldri suge til å gjøre det flere ganger om dagen!

Anonymous poster hash: d81d5...348

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei men for kvinner smaker det som kommer ut av den som vaniljesaus.

Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

:skratte: Jeg tipper du er en mann. Har du smakt selv på det som kommer ut av din egen ... ?

TS, bare snakk med ham. Si at du har lyst å prøve og spør ham hva han synes om det. Hvis han ikke vil, ikke press ham. Kanskje gjør han det senere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men for kvinner smaker det som kommer ut av den som vaniljesaus.

Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

det må i så fall være vaniljesaus noen har putta salt i stedet for sukker oppi

Anonymous poster hash: 318b0...f5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er slikking det beste jeg vet ! Å dukke ned i mellom låra,la tunga bevege seg fritt er jo bare himmelsk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes dessverre menn som ikke liker å slikke. Da jeg var veldig ung hadde jeg en kjæreste som nektet å slikke. Jeg var utrolig nøye med hygienen, prøve å by meg fram flere ganger, men han snudde hodet vekk. Til og med når jeg gikk mot han og fristet han. Men han nektet å slikke. Trodde det var noe galt med meg og ble redd for å la andre slikke meg senere i livet.

Men nå har jeg fått hørt av samtlige andre menn at jeg smaker himmelsk, de elsker å slikke meg. Og at jeg både lukter og smaker deilig.

Så JA det finnes sære menn der som ikke vil slikke, kan få hvilken som helst jente til å tro hun lukter og smaker vondt når det ikke er tilfellelt i det hele tatt



Anonymous poster hash: 23804...599
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så ille at menn ikke liker å slikke? La de bestemme hva de liker selv. Og JA, det gjelder begge veier. Men hvis jente faktisk liker å suge, skal hun da "streike" for å straffe gutten fordi han ikke slikker? Alt må ikke på død og liv være 100 % rettferdig. Det handler om hva man liker og ikke liker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes ingen kvinner som smaker særlig godt nedi der. Det smaker som regel litt salt og surt. Noen smaker som flere uker råtten melk. Kvinner skal være veldig takknemlige for de ganger vi menn faktisk gidder å utsette oss for å putte tungene våre i fitta deres. Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

Kunne ikke blitt mer enig! Det er kvalmt, uansett hvor nøye hun er med hygiene! Hadde klart fint uten BJ, hvis jeg slapp å slikke.

TS, ikke får å være rappkjeftet og kanskje ødelegge litt. Det at han lukter på trusa de, er bare fordi han er forelsket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men det finnes faktisk kvinner som ikke liker å bli slikket heller. :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Et seriøst, alvorlig ment innspill til en tråd med en del merkelige innspill;

Dersom dette er viktig for deg, TS, - og han ikke liker det. Da har du funnet feil mann for deg.

Alle har sine egne helt personlige triggere og 'no go's'.

Å forsøke å matche menneske med for store differanser på disse områdene vil bety at minst en av partene (ofte begge) må legge lokk på deler av sin egen seksualitet.

- det er oppskriften på et forhold som etterhvert vil bli uutholdelig for minst en av dem, den som har måttet legge lokk på størst del av seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men for kvinner smaker det som kommer ut av den som vaniljesaus.

Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

... Nei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Jeg er ikke noe spesielt glad i å slikke. Kunne ha gjort det liksom, men jeg synes bare det er ubehagelig å ha hode(jeg tenker med :P) nedi der.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det finnes ingen kvinner som smaker særlig godt nedi der. Det smaker som regel litt salt og surt. Noen smaker som flere uker råtten melk.

Kvinner skal være veldig takknemlige for de ganger vi menn faktisk gidder å utsette oss for å putte tungene våre i fitta deres.

Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

Du burde hatt medalje for at du virkelig klarer å utsette smaksløkene dine for den råtne melkesmaken. Huff og huff.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe spesielt glad i å slikke. Kunne ha gjort det liksom, men jeg synes bare det er ubehagelig å ha hode(jeg tenker med :P) nedi der.

"Kunne ha gjort det liksom..."

Turn off. :)

Anonymous poster hash: 84be7...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .-L-.

"Kunne ha gjort det liksom..."

Turn off. :)

Anonymous poster hash: 84be7...5c9

Er det meningen at jeg skal ta meg nær av det? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

For meg er en mann som ikke slikker ikke en partner for meg. Det samme er en mann som ikke liker å bli sugd.

Å gi oralsex er for meg en så stor turn-on at jeg personlig får orgasme av det, dersom en mann hadde vært sånn: "Ja, ja, jeg får vel slikke da, hvis det er så viktig!" Så hadde jeg ikke kunnet leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slikke er noe av det beste innen sex,det er så utrolig herlig å slikke til hun kommer på ansiktet mitt :) Kan slikke i det uendelige,blir aldri lei av noe så godt !

Endret av volvo22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For det første er dere veldig unge selv om han er mer erfaren. Tror ikke det er deg det handler om. Etterhvert som dere blir mer trygge på hverandre kan det godt hende at faktisk slikking blir hans favoritt.

Lek og ha det fint sammen, ting faller på plass etter hvert. Vil du ikke vente kan du hinte, eller fortelle at du ønsker at han slikker deg......

Jeg elsker forøvring å slikke, syns det er sexy og smaker godt !

Hilsen gift mann :)



Anonymous poster hash: 113ad...9f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slikke en jente ja. Sikkert en veldig skummel tanke vil jeg tro. Hva med en å suge en mann i stedet da?

Og det er jo ikke alltid en er like kåt på damen når en skal ha sex, men en blir jo det som regel under et forspill, om damen er heit og "på" nok av selv naturligvis.

Men hvis en ikke klarer å bli noe særlig kåt, hva kan man gjøre? Er det noe man kan spise f.eks?

Det er det jo! Fitte ! :)



Anonymous poster hash: 4ac54...b31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at kvinner oftere får sprutogasme ved slikking enn penetrering...Stemmer dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

For meg er en mann som ikke slikker ikke en partner for meg. Det samme er en mann som ikke liker å bli sugd.

Å gi oralsex er for meg en så stor turn-on at jeg personlig får orgasme av det, dersom en mann hadde vært sånn: "Ja, ja, jeg får vel slikke da, hvis det er så viktig!" Så hadde jeg ikke kunnet leve med det.

Det synes jeg forsåvidt er helt greit, jeg har mine preferanser i sengen også. Nå har jeg vært heldig og møtt damer som ikke har krav om å bli slikket. Liker ikke at folk krever slike ting, skal jeg gjøre det må det være fordi jeg har lyst.

Kunne sikkert kommet på en del unnskyldninger til hvorfor jeg ikke er så hyp på å gjøre det, men det bunner vel til syvende og sist i at jeg i utgangspunktet ikke liker det. I fjor kom jeg på noe alla: Er ikke keen på å stikke hodet mitt ned i et potensielt vepsebol av virus..

Dog, jeg tror at med den riktige damen og riktig humør så hadde det godt fint, men jeg gjør det ikke ellers.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...